Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lama001

22. 10. 2010 20:17
Vidíte to jen ze svého pohledu...

Mám dceru, na kterou mi před 9 lety bylo stanoveno výživné 1500 kč. nikdy jsem nepožádala o zvýšení, dcera může za otcem kdykoli chce( upřině řečeno se jí v poslední době moc nechce ale není to o tom že bych ji nepustila. jen začíná mít rozum..), nikdy jsem jí to nezakazovala - hnusí se mi když se rodiče mstí bývalemu na dětech... poslední rok jsem nedostala na alimentech ani korunu....dcera nedostala nic ani na vánoce, ani na narozeniny...    Nemyslela jsem si že k tomu dojde, ale nezbude mi nic jiného, než  se obrátit na policii. Rv Protože kvůli tomu že pobírám alimenty, nedostávám přídavky....

0 0
možnosti

Jitulenka

10. 8. 2010 14:32
Znám pouze jeden takový případ.

Pane autore, všechna čest Vám, pokud se takto staráte o svoje děti. Znám jiný případ: Bývalý manžel řekl, že dceři nic nekoupí, protože platí alimenty. Ta k němu jezdí nepravidelně a když má u něho výjimečně být o prázdninách 14 dní, tatínek snižuje alimenty na polovinu. 8-o

0 0
možnosti

lanyf

8. 8. 2010 13:33
vážně?

Pokud je to tak,proč v mém okolí nikoho takového neznám?Že by vše nebylo v záběhu?Proč ženská, pokud je sama,prostě nemá a musí otce nahánět těmito kličkami?Něco je špatně, zdá se a jestli je zákon tvrdý-tak asi má být??

0 0
možnosti

opportunity

21. 7. 2010 22:16
"Muž

musí často projít doslova peklem, aby se vůbec mohl styku s dětmi domoci" - to už je dokola omílané klišé. Zaprvé soudy běžně povolují styk s dítětem, pokud nemá muž nějaký vroubek a o dítě se stará. A za druhé - znám mnoho rozvedených manželství s dětmi, a ve valné většině muž prostě na děti kašle a užívá si svobody nebo nové rodiny. Ale věřím, že zajímavější je pořád upozorňovat na ono 1% a tvrduit, jak matky odírají muže o alimenty a samy si za ně užívají.

0 0
možnosti

Amalka11

29. 6. 2010 8:21
nevim, nevim...

Teda nezlobte se, ale muz, ktery sebou necha takhle orat, by se mel nad sebou zamyslet. Az po placeni alimentu to chapu, ale tomu kupovani stale noveho obleceni, placeni poloviny krouzku, ci poloviny najmu bytu 8-o uz opravdu nerozumim. To to jako narizuje take stat???? Asi tezko, alespon kdyz se moje mama rozvedla, takovy zakon neexistoval.

O muzich, kteri se po rozvodu citi odstrceni, jsem toho uz hodne slysela, ale podle overene praxe bych rekla, ze vina je vzdy na obou stranach.

0 0
možnosti

paulina

22. 4. 2010 9:08
jde to i naopak

Známý má ve své péči syna. Bývalá manželka dluží na alimentech 40 000Kč, kluk nechce k mamince chodit, ta si vynucuje styk s dítětem......věřte, že v opačném směru tyhle věci fungují úplně stejně.

0 0
možnosti

opportunity

21. 7. 2010 22:17
Re: jde to i naopak

R^

0 0
možnosti

mira232

14. 4. 2010 10:17
ja jeden

takovej pripad znam. chlap dite vidi maximalne jednou za rok, jsou i s matkou odstehovany na druhym konci republiky ale alimenty platit musi a kdyz tam jednou dluzil 10000, tak hned mu prisel nastup trestu a musel to urychlene zaplatit. je to nespravedlivy kdyz si vemu ze ta zenska ma uz jinyho chlapa, odstehovala se daleko a on tu svoji dceru videl za 16 let tak maximalne 10 krat.

0 0
možnosti

www.vyzivne.eu

4. 4. 2010 13:08
www.stridavka.cz

Řešením mnoha problémů s výživným je střídavá péče, kdy se rodiče spravedlivě dělí i o náklady na péči o děti. O hlavně při ní dítěti zůstávají zachováni oba rodiče.

0 0
možnosti

mira232

14. 4. 2010 10:18
Re: www.stridavka.cz

jo, ale co kdyz bydli kazdej uplne jinde. to jako bude to dite stridat skolu po tejdnu?

0 0
možnosti

jarabak

4. 4. 2010 8:51
Cikáni nejsou zvyklí.

JAsně p.Banga.Cikáni nejsou zvykli platit.Ti jsou zvyklí, že peníze nosí poštačka.

A co vy dlužíte??

0 0
možnosti

Libovůle

3. 4. 2010 12:00
Práva i povinnosti by měli mít oba rodiče

Karma za článek ! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.