Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UU

hryhryhry

19. 3. 2010 9:24
jůesej

Be;-Dngo, chlap může být ještě rád, že nežije v USA, tam by platil ještě výživné na manželku;-D

0 0
možnosti
G

Gmur

19. 3. 2010 9:30
Re: jůesej

i jinde v Evrope.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

19. 3. 2010 9:09
Nějak nerozumím tomu,

proč by si dítě mělo odvážet věci, nebo chlap měl v takových podmínkách platit kroužky. Ten nájem a příspěvek na auto je již k pobavení. Mě se to naštěstí netýká, vztah s manželkou nemůže být lepší a dítě má na co si vzpomene (možná až moc :-)), takže osobní zkušenost nemám, ale mám známého, který je rozvedený. Řeší to po svém, manželce posílá jen alimenty a holka má u něj na co si vzpomene, vlastní pokojíček, nové oblečení, počítač, kolo, elektrickou koloběžku, když dojede jedou rajtovat koně. Když odjíždí, oblékne si oblečení, ve kterém přijela a jede k mamince. Vím, že tam byl pokus, aby jim platil internet, že to potřebuje do školy. Suše odpověděl, že si je může dělat u něj, nebo ať si to hradí z alimentů. Zde mi to dokonce připadá, že citově vydírá on, protože holka vidí ten rozdíl mezi životem u matky a u otce a ponese si to sebou.

0 0
možnosti
UU

hryhryhry

19. 3. 2010 9:13
Re: Nějak nerozumím tomu,

to je dobrá výchova dcerky - patrně na budoucí kurtizánu, že ano;-D;-D

0 0
možnosti
ZC

Veverka2000

19. 3. 2010 9:03
Co vy na to....???

Platím na dvě děti 5000,00. Děti jsem dva roky neviděl a nikoho to nezajímá. Styk s nimi zakázán nemám. Když jsem nedal tři měsíce peníze, protože jsem ani přes opakované slibi nedostal dítě na víkend, byl jsem na policii u výslechu. O vánocích hrozilo, že děti odebere sociálka. Bývalá se se mnou spojila a děti půjčila (po dvou letech na týden). Docela dost síla, nejenom že jsem si na ně zvykal, ale vlastně to najednou byli úplně jiné děti. Ustrašené, hubené ve stresu !!! Dnes, když je vše už v klidu děti opět nepůjčuje, nezvedá telefon. A další věc. Kam jdou ty peníze na alimentech? Já platím 5000,00 a děti z toho moc nemají, protože bývalá platí 3000-4000,00 telefon !!! Je mateřské bez příjmů v obecním bytě. Jediné co asi dělá je "ležet a držet", protože tato seberealizace jí šla nejlépe. Dětem se nelíbí ta sada neustále se měnících strejdů.

0 0
možnosti
PF

farous

19. 3. 2010 9:17
Re: Co vy na to....???

Váš případ by mohl být takový poučný pro všechny ty chlapy, co si najdou takovou ženskou! Otázka, proč jste si takovou bral a měl dvě děti (jedno bych pochopil), nebo jestli se změnila až s Vámi, nebo taky jestli v něčem trochu nekecáte ... :-/

0 0
možnosti
LP

Lukáš Pecha

19. 3. 2010 8:21
Co je na tom špatného?

To nemá s láskou nic společného. Že výchova dětí něco stojí, každý ví a přesto se spousta "otců", ale i "matek" snaží platit za své potomky pokud možno co nejméně. Když se rodiče neumí domluvit o výši výživného, nastupuje soud.

0 0
možnosti
AM

myška18

19. 3. 2010 9:04
Re: Co je na tom špatného?

Tak přesně to samé jsem chtěla teď napsat.  Naprostý souhlas. Pokud by rodiče nebyli rozvedeni, tak by veškeré výdaje na děti byly ze společného a určitě by činily víc, než alimenty, které jsou nyní přiznávány.

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

19. 3. 2010 7:47
Na to je asi jediná odpověď

Nemít žádné děti

0 0
možnosti
JT

jtach

19. 3. 2010 8:36
Re: Na to je asi jediná odpověď

nebo se nerozvadet

0 0
možnosti
SB

Morgiana

19. 3. 2010 6:33
opět pokračovani

na mě , a pozvánka k soudu . Jak jsem řekla v 8 letech definitivně prohrál, už ho porstě nikde nehodlali poslouchat a od té doby jsem ho neviděla .

Když jsem rozváděla já , měla jsem asi velké štěstí manžel mi na obě děti dával 12 000 , ale víceméně jsem se každý měsíc dohodli. Pokud měl velké peníze klidně nám koupil něco navíc a třeba i pro mě, když mi zavolal že bude měsíc prušvihovy omezili jsme se a dal mi třeba jen pulku . Nikdy jsme si nedávali žádná potvrzení, peníze mi dával do ruky když přijel na kus řeči a kafe a nikdy se nemusel bát že bych nedejbože na něj vztáhla že mi třeba něco nedal, což bych uspěla protže nikdy mi to nedal nijak oficialně. Nevím přesně jaké jsou statistiky, ale domnívám se že tatínků co se po rozvodu snaží dětem nedávat nic /aby se pomstili manželce , protože co ,kdyby náhodou si z toho něco koupila/ je daleko víc než maminek co by chlapa oškubavalo a nedavalo mu děti , ja se vždycky na to až si je vezme těšila a odpočala si.)

0 0
možnosti
TV

tomtop

19. 3. 2010 7:49
Re: opět pokračovani

fajn, že sem někdo napsal něco ze života a ne idealistické "chlapské" kecy ...

Systém je zneužitelný bohužel z obou stran .... když si nějak blbec nadělá děti a pak řekne, že jde pryč, protože si ještě neužil života, měl by už předem vědět, že ho to přijde draho ...

0 0
možnosti
SB

Morgiana

19. 3. 2010 6:28
Opět

Opět stejná reakce jako na x diskuzích na toto téma a musím opět odpovědět stejně. Výše alimentů a spory o vydávání dětí by spolu neměli souviset.Ta tabulka je správná , protože opravdu si nemyslím , že je spravedlivé aby chlap při platu 20 000 cisteho a to má skoro každá platil na dítě 1000, to je výsměch.

Pokud Patriku mluvíte z vlastní zkušenosti, což nepředpokládám, protože jsem měla dojem že jste štastně ženatý, tak já mám zkušenost naprosto opačnou. Otec přesně dělal to co Vy tady popisujete, přesto že moje matka mě vydávat chtěla, ale on toužil pouze se jí pomstít za rozvod, takže mě vozil na sociálku kde trval na zápisu, že jsem podvyživená, zanedbaná, mamku neustále vláčel po soudech , no a když definitivně prohrál už si pro mě nikdy nepřijel. Co to asi dělalo s mou psychikou a v podstatě dělá dodnes bych Vám nepřála, Občas to vylepšil nějakým tím unosem a nestálou přednáškou jaká je má matka k.... a běda pokud bych se uřekla že novému manželovi říkam táto, okamžitě řvaní

0 0
možnosti
G

Gmur

19. 3. 2010 9:38
Re: Opět

tohle neni vyjimka, bohuzel.

0 0
možnosti
KB

kacinecka

19. 3. 2010 5:54
Mladej pane...

...nechcete paušalizovat, ale paušalizujete, ač si to možná neuvědomujete. Ne každá matka je vyděračská potvora a ne každej tatík je anděl nebeskej. Je hromada chlapů, která si uvrtá dítě a zdejchne se jinam, protože starat se o děcko není taková sranda, jako samotná výroba (a to nemluvím o vývoji samotných vztahů, přijde-li dítě). Pokud se dva společně rozhodnou, že budou mít dítě, mají se o něj taky oba dva starat, a to bez ohledu na to, jestli jejich vztah funguje, nebo ne! Řeči ublíženejch chlapíků o tom, jak je ženská oškube, jsou většinou řeči přesně těch typů, kteří mají tendenci před svou povinností utíkat. Uznávám, že v otázce samotnýho užití peněz z alimentů by měly fungovat určitý kontrolní mechanismy, ale ani trochu mě nebaví pořád někde číst tyhle ublížený řeči. Pravda fakt nestojí jen na vaší straně ;-€

0 0
možnosti
FK

manilaman

19. 3. 2010 3:45
Kdybycho, si dokazali vybrat tu spravnou zenskou

tak by to bylo na zivot a nebyly by problemy,ale to mluvim o svete idealu.Mam podobny problem, tedy hodne mi to pripomina moji situaci. Dite je s matkou, alimenty platim dobrovolne, ale nikdy neni dost. Kupuji vsechno od obleceni po hracky, neni to dost a nikdy nebude, nebot ona se nikdy neunavi z neustaleho vynalezani novych potreb "pro dite".

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

19. 3. 2010 0:25
Součástí každého problémového

rozvodu by měla být minimálně přednáška psychologa rodičům na téma: "Co to znamená pro dítě/děti", co udělá vzájemné podrývání autority, hádky před dětmi apod. a tipy jak se co snažit řešit, aby to bylo pro děti co nejméně bolestivé. Případně zřídit něco jako "Porozvodové poradny" (proč ne, když existují Manželské, ne?...).

Ale fakt je, že individuální problémy se do tabulek nacpat nedají....

0 0
možnosti
PH

Verstappen

19. 3. 2010 0:45
Re: Součástí každého problémového

tahle možnost tady je, ale musí být o to nějaký zájem. Sociálka je v těchto případech většinou k ničemu, dětem ve skutečnosti nepomůžou ale vztahům s rodičem se kterým dítě nežije mohou hodně ublížit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Jsem především novinář, trošku spisovatel a trošku muzikant. Držitel ceny Magnesia litera (2023) za knihu Skutečná cesta ven. Autor povídky (Žižkovák), která vyšla v antologii The Book of Prague (CommaPress UK) nebo povídky Erža, která vyšla v antologii Krev, monstra a cukroví (2023 - Epocha).