Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dezi

10. 1. 2011 13:46
jááj

pravdu má ten Banga

0 0
možnosti

Karel Prokopic

18. 10. 2010 18:30
Mám pár dotazů k sídlišti Luník IX

Na dvojce Slovenské televízie jsem dnes viděl docela dlouhý pořad, natáčený na sídlišti Luník IX. Nepochybně o tomto území hodně víte.

Odhadl jsem, že to panelové sídliště může být asi tak stejně staré jako to "naše", v Praze 7. Ty baráky jsou si typově dost podobné.  Zajímalo by mne, jak to, že na Luníku IX v řadě domů chybějí okna a dokonce rámy k těm oknům.  Která firma tak špatně pracovala, že ta okna vypadla? Tady máme všechny okna zasklená a nacházejí se na těch původních místech.

Myslím si, že byste měl pomocí slovenských partnerů zjistit, která firma tak nekvalitně stavěla a měli by dostat velkou pokutu a spravit to tam.

Co Vy na to, pane??

0 0
možnosti

agas

30. 11. 2009 21:46
Ze srdce starého khamoráckého barda 1.

Když jsem před měsícem psal svůj příspěvek, systém nepropustil jeho délku. Na pokračování to také nešlo, protože jsem neměl dostatek bodů. Zdá se, že body už jsou, tak to zkusím znovu...

0 0
možnosti

agas

30. 11. 2009 21:49
Re: Ze srdce starého khamoráckého barda 2.

Milý Patriku, díky za snahu o pohled z obou stran. I když trochu tuším, jak a proč se situace takto vyhrotila, jsem hodně smutný z toho, kam to až došlo a jakým způsobem se to řeší. :-(

Je za tím nejspíše spousta nedorozumění, částečně plynoucí z předsudků na obou stranách, částečně z neschopnosti pochopit odlišnost toho "druhého světa", částečně ze strachu před tímto "druhým".

Je mi smutno jako člověku, který Khamoro spolu s dalšími chodovskými Romy i gádžy zakládal a s první a druhou generací "khamoráků" toho prožil hodně...

Počátky naší vize, ve které vedle sebe seděly, spolu slavily, společně se učily, společně tancovaly či jezdily na výlety jak gádžovské, tak romské děti, jsou docela hezky zachycené tady: http://picasaweb.google.cz/ukululu/Khamoro.

0 0
možnosti

ddnes

15. 11. 2009 19:05
reakce

proč jsi utíkal z toho Chodova?už se ti nechtělo pomáhat??asi ne teď ka je to lepší sedět doma a psát tyhle cance!brácha byl s tím svím cirkusem v bedně předvést že skutečně pouze 99,999% ci ánů leží doma krade nebo dělá děti![>-]

0 0
možnosti

Jazzy

4. 11. 2009 12:40
Tak jsem si zase početl

Bango Bango,

ty truhlíku...  Cikán je dobrý člověk navěky kámoš... Tak mu gádžo nalož.

Cikány sestěhovali proč? Protože je nikdo nechtěl.. proč? Protože je to pakáž co dělá bordel a obtěžuje své okolí... proč? Protože jsou jim gádžové u pr... proč?

Proto jsou tam kde jsou a proto je gádžové nesnáší... Proč jste zrušili jeden jedinej sympatickej zvyk? Kočování????? Vím zrušili ho komančové- prosím obnovte, vyfasujte maringotky a jeďte.

A bude na vás mi gádžové rádi vzpomínat.  

0 0
možnosti

evon

10. 2. 2010 15:22
Re: Tak jsem si zase početl

Jako obvykle: Bangovy žvásty a lži, plus žvásty a lži, plus žvásty a lži... plus velikánská snaha o vlastní zviditelnění, o obhájení neobhajitelného, o popření nepopiratelného... Rv To se vůbec nedá číst... ;-€

0 0
možnosti

ferdapytlik

26. 10. 2009 23:22
Ach jo ..........

... "Dosti početnou romskou komunitu totiž místní radnice vystěhovala do dvou objektů několik desítek metrů za městem. Odtamtud utíkaly a utíkají děti někam, kde zažijí něco jiného, než je život na ulici." ...

1. Pokud se nepletu, tak bydlení v Železném dvoře nabídla radnice neplatičům, u kterých byl soudní příkaz k vystěhování.

2. Co to je za lidi, když jejich děti musí utíkat z domova jinam, aby zažili ....................?

0 0
možnosti

Merlin2

26. 10. 2009 19:01
Nebyl jsem u toho, ale kdybych se měl vsadit,

kdo cigání, zda farář, pro kterého je to smrtelný hřích, nebo cigán Voráč,  který to má v genech, dlouho bych se nerozmýšlel. 

Ale nevím, nebyl jsem u toho.

0 0
možnosti

gghii

23. 10. 2009 20:19
ale,ale

Bango, opět rasisticky laděný článek  howg !Rv 

0 0
možnosti

Medvedref

26. 10. 2009 15:19
Re: ale,ale

Panu Bangovi chybí objektivnost ,je zaslepený pouze svou stranou věci a svou pravdou,jestli je toto profesionál tak to je moc zlé.

0 0
možnosti

Forrrest

23. 10. 2009 18:55
Vidím, že jako obvykle funguje automatické nezobrazování

mých posledních příspěvků. Jane Dvořáku, děkuji!V

0 0
možnosti

Semper2

24. 10. 2009 1:31
Re: Vidím, že jako obvykle funguje automatické nezobrazování

;-D!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.