Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P.Banga

22. 11. 2010 9:40
test

test

0 0
možnosti

P.Banga

22. 11. 2010 9:41
Re: test

test test test

0 0
možnosti

Haidy

26. 3. 2010 19:23
OK

R^

0 0
možnosti

Pavel57

19. 3. 2010 19:40
souhlas

a karma :-)

0 0
možnosti

Bobrufka

16. 2. 2010 10:10
Patriku,

dnes jsem si vás přečetla poprvé a jsem velmi ráda, že jsem zjistila, že v podstatě sdílíte můj názor. Já tvrdím, že naše společnost ve většině není rasistická, jen nesnáší tzv. nepřizpůsobivé, a to ať jsou černí, bílí , žlutí.... Se slušným cikánem vyjde většina Čechů dobře.

0 0
možnosti

CZenek

9. 1. 2010 12:59
Na cikána

dost dobrý, píšu si tě do deníčku jako chytrýho...

0 0
možnosti

blogatorka

27. 12. 2009 0:33
Milý pane Bango,

právě jsem dočetla na Kmetove blogu Vaši odpověď z 2O.12. na jeho otevřený dopis -  a smekám klobouk.  Neumíte si představit , jakou naději to vzbudí v člověku, který celý život žije na dohled od romským komunit a celý život přes den poslouchá a čte  médiích romskou sebelítost nad svým osudem, v noci poslouchá projevy těch rozlítostněných obětí majority pod oknem a nevěří, že se to někdy změní. I kdybyste každým takovým příspěvkem ovlivnil jen jednoho jediného mladého Roma, aby se vykašlal na celoživotní program sebelítosti a závislosti  -  STOJÍ TO ZA TO!  Promluvil jste jako dospělý sebevědomý muž. Až budete mít fanklub, zvážím členství  ;-)

0 0
možnosti

makovec123

22. 12. 2009 19:23
jsou chvile

jsou chvile, patriku, kdy bych vam za vase clanky v sodexhu s chuti vylil za krk mongolskou polivku, ale jsou clanky, za ktery bych vam od drahokoupilu dones panaka jejich vyborny domaci merunkovice. a tohle je jeden z nich

diky!

0 0
možnosti

arnie92

21. 12. 2009 11:10
bravo

Kéž by mezi romi bylo více stejně smýšlejicíchR^

0 0
možnosti

Martin D.

20. 12. 2009 15:52
Palec nahoru...

Naprosto s vámi souhlasím a tleskám všem, kteří k této problematice přistupují stejně jako vy.

0 0
možnosti

Ynhoj

19. 12. 2009 10:19
:-)

Cikán nemusí makat 2 x více než bílej, stačí, když maká dobře. V naší německé firmě sem nastoupil jeden pár a přes počáteční nedůvěru přečkali zkušební dobu a plní normu jako kdokoliv jinej.Používám slovo cikán, protože to není hanlivé a bylo to tak vždy.Bydlím v jedné vsi v Novohradských Horách a je zde třetina cikánů, oni si ani jinak neřeknou a jsou na to hrdí a za většinu z nich bych dal ruku do ohně,ale za ty městský vychcánky třeba v ČB ani náhodou a to samé si o nich myslí i ti naši cikáni z hor:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.