Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OZ

ovoce.zelenina

14. 12. 2009 10:30
DOPORUCENI

všem poslancům:: Bylo by to velmi nesnadné prosadit zákon, že ten, kdo odmítá se vzdělávat, minimálně vyučit řemeslu a potom hledat vážně práci--- nemá žádný nárok na žádnou podporu??? Vždyť je to tak jednoduché a logické ???

0 0
možnosti
LH

ant.

13. 12. 2009 20:52
...tak jsem tu napsal vtip o Bohu a co řekl,...

...když stvořil muže, ženu a roma - a už je pryč...;-D...není nad otevřenou debatu...Rv

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

13. 12. 2009 20:00
Heh...

..."případy rasové diskriminace"? Oni jsou cikani (Romove, chcete-li) RASA??

0 0
možnosti
MK

Tom715

14. 12. 2009 16:15
Re: Heh...

Malichernost...

To byste chtel uspesne vyresit problem rasove diskriminace tak, ze byste rekl, ze podle mnohych genetiku a biologu termin "rasa" nema biologicke opodstatneni?

0 0
možnosti
PK

kraken

13. 12. 2009 11:31
naprosty souhlas...

Rasismus je spatny, ale spousta "svatych fanatiku" si musi uvedomit, ze rasimu nema jen bilou barvu. Stejne spatny je i rasismus cerny, zluty a nebo treba bledemodry puntikaty.

Nejlepsi reseni rpoblemu s rasismem neni rasismus obraceneho gardu, ale prave rovny pristup, rovne sance a prilezitosti.

0 0
možnosti
MR

Mončí2

13. 12. 2009 11:41
Re: naprosty souhlas...

Několikrát jsem psala,že sám náš stát vytváří rasismus a nenávist svýma zákonama a dvojím metrem.Za to samotní cikáni nemohou,ale prostě tady nikdy rovný metr nebude.Příklad-přišla jsem o práci a v listopadu jsem dostala 4000k poslední část podpory,v prosinci nic.Přitom jen na složenky(nemám půjčky-nájem,elektřina)potřebuju 8000k.Na sociálce mě vykopli,ať přijdu v lednu,že pro dávky se dokazuje příjem za předchozí čtvrtletí(a to jsem peníze měla).Na dotaz,co mám dělat listopad a prosinec mi bylo řečeno,že nejsem sociální případ a ani romské národnosti a ať si tedy půjčím,pokud jsem byla tak nezodpovědná,že jsem pro takový případ neměla našetřeno!!!Přídavky stejně nedostanu,protože loni a kus letoška jsem dělala.Může se někdo divit,že pěním,když vidím vysmátou,cikánskou rodinku,ověšenou zlatem,ve značkových hadrech,jak rozměňuje 5000k bankovku aby odvedla pozornost a krade u kamarádky v krámě salámy?!!!

0 0
možnosti
EH

digitalnivysilani

13. 12. 2009 11:23
nez zacnete cikanovi karmovat,

tak si prectete predchozi clanky toho "uvedomeleho cikana"

0 0
možnosti
S

sir.HUMPREY.

13. 12. 2009 11:25
Re: nez zacnete cikanovi karmovat,

jdi do hajzlu, blbe

0 0
možnosti
SJ

sannnya

13. 12. 2009 11:11
pravda

Upřímně, je mi jedno jakou barvu pleti člověk má, já sama jsem měla těžké než jsem se prosadila. Ale, když se podívám okolo sebe jenom žasnu. V březnu tohoto roku jsem si byla schopná ve svých 24 letech koupit rodinný dům a jsem na to víc než pyšná, bohužel k mému překvapení hned naproti domu je dům plný romů. Nejsem člověk co by odsuzoval, když sousedka přišla, dostala i květiny ze zahrady na hrob manžela, paní byla velice slušná a bylo fajn si s ní i poklábosit....ale ostatní rodinky už tak fajn nebyly,ukradnou vše co máte na zahradě,v ulici posprejovali 10 aut,fetují mi přímo u plotu,prokopli plynoměr,hází po lidech šipky, zahradu mám plnou bordelu a střepů aj. bohužel policie k ničemu protože má strach,nedávno rozmlátili policistovi auto a tak ho zmlátili,že si poležel v nemocnici 14 dní. Tohle je lidi vizitka jednoho romského domu a říkám naprosto otevřeně,já si koupila dům,jsem hrdá na to co jsem dokázala a pokud mi nějaký z nich vleze na pozemek půjdu na něj s železnout tyčí

0 0
možnosti
MR

Mončí2

13. 12. 2009 11:18
Re: pravda

Nepřeju vám,aby k tomu došlo,ale pokud ano,jak myslíte,že dopadnete?Nejen,že to bude nepřiměřená obrana,ale ještě vám přišijí rasově motivovaný útok.Pokud vám na pozemek vleze bílý zloděj a vy ho zmalujete,tak se nic neděje,bránila jste svůj majetek;-€

0 0
možnosti
AP

Augusto Pinochet

13. 12. 2009 10:37
...

"Souhlasím s tvrzením, že Romák musí makat dvakrát tolik, aby dostal šanci."

to musi kazdy kto ma akurat nedokoncenu zakladnu skolu :-P

btw uz si konecne nasiel nejaky dokaz ze slovo "cigan" je vulgarne? na maili ho stale nevidim a moj profesor doktor kandidat vied z filozofickej fakulty stale tvrdi opak...

0 0
možnosti
MR

Mončí2

13. 12. 2009 10:51
Re: ...

Pan Horváth tvrdí,že cikán je nadávka,tak to tak bude a plete se nejen váš profesor,ale i slovník;-D

0 0
možnosti
M

Martinhmr

13. 12. 2009 10:29
Výborný článek obsahující i vlastní názory

Vážený pane, děkuji za tento článek, který má nějakou vypovídající hodnotu a není jenom brekem, nebo soustavným stěžováním si na všechny okolo.

Jo a karma je za to samozřejmostí :-)

0 0
možnosti
SP

StanleyP

13. 12. 2009 10:28
Souhlasím

Karma, mám ve svém okolí pár "Romů", kteří mají podobný názor a taky podle toho jednají. Nemít tmavší barvu pleti, tak nikdo nepozná jejich původ - chovají se stejně jako majoritní většina. A nechodí si pro sociální dávky - i v době vysoké nezaměstnanosti se uživí prací. Bohužel zatím jsou ve svém etniku spíše výjimkou.

0 0
možnosti
NA

nesmazatelnej antimultikulti

13. 12. 2009 10:20
jak vas nemam rad jako admina,

tak ted s vama souhlasim :-) karma R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Jsem především novinář, trošku spisovatel a trošku muzikant. Držitel ceny Magnesia litera (2023) za knihu Skutečná cesta ven. Autor povídky (Žižkovák), která vyšla v antologii The Book of Prague (CommaPress UK) nebo povídky Erža, která vyšla v antologii Krev, monstra a cukroví (2023 - Epocha).