Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KF

klaun Ferdinand

15. 12. 2009 7:16
téměř ve všem s Vámi souhlasím

přesto si dovoluji poznámku, zda se opravdu jednalo o koncentrační tábory, či pracovní. Viz příklad dnešní věznice - pokud se do nich podíváte, musely by to být koncentrační věznice a přitom to jsou zařízení trestající zloděje atd.  

0 0
možnosti
MJ

velitel mesta bugulmy

6. 1. 2010 23:01
Re: téměř ve všem s Vámi souhlasím

Koncentrační. Proč o tom pochybujete? Nacisti přistupovali k Romům velmi podobně jako k Židům.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

14. 12. 2009 19:24
No prosím...a pak že nerostou!

Karma pro pana Bangu a je dobře,že právě on se panu Kmeťovi "ozval" R^

0 0
možnosti
PDC

prezident de Curval

14. 12. 2009 19:02
Výborně!

Výborně, pane Bango. Konečně článek, za který se nemusíte stydět. Tak ještě přestaňte mazat příspěvky, které popisují například neblahé zkušenosti některých bílých s některými cikány a budete zase o krůček blíže spravedlivému světu.

Ano, cikáni to mají těžší. Souhlasím. Ale považte, že mi celkem čtyřikrát vykradli před domem auto. Jakkoliv to může znít neuvěřitelně, pachatele policie POKAŽDÉ dopadla !!! Jakkoliv to zní uvěřitelně, POKAŽDÉ jimi byli cikáni. Co myslíte, je to při poměru zastoupení bílých X černých v naší společnosti opravdu jen náhoda?? 

Nečekám, že mi odpovíte! Ale garantuji vám, že 99 procentům těch, co tu v diskuzích na cikány nadávají, jde o barvu jejich kůže až v úplně poslední řadě. Na prvním místě stojí jejich chování. Jaké je? Navštivte Chanov, Sýrovice nebo některé plzeňské čtvrti. Pochopíte...

0 0
možnosti
A

anothai

14. 12. 2009 18:44
Ale,

jen tak naokraj, slušný cikán je na tom stejně blbě jako slušný gadžo. Tady je akorát rozdíl v tom, že drzý a líný Róm je na tom mnohem a mnohem lépe, než pracující a daně platící bílý. Líný bílý je ponechán napospas, je z něj normální bezdomovec.

0 0
možnosti
L2

Livrak 2

14. 12. 2009 21:30
Re: Ale,

R^

0 0
možnosti
FP

ferdapytlik

14. 12. 2009 17:15
Dobrý ... fakt dobrý.

Zajímavý ... fakt zajímavý, že jsi napsal článek, který je dle mého názoru objektivní.

Odvážný ... fakt odvážný!

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

14. 12. 2009 17:08
"Diskriminaci nikdy nezabráníme, prostě to tak je..."

Ale zabráníte. Proč v USA "diskriminují" černochy a "nediskriminují" asiaty? Proč tady "diskriminují" Cikány a "nediskriminují" Vietnamce? Indové a Japonci jsou zhruba stejně "barevní" jako Cikáni, proč jedny majorita "nediskriminuje" a druhé ano?

Jo a nebojte se používat slovo Cikán. Já když slyším slovo Cikán, představím si toho chlapíka s houslema či s kytarou, a když slyším slovo Rom, představím si černou kroniku. Na slově Cikán není nic špatného, tak proč byste to slovo DISKRIMINOVAL? Já jsem trakový, jaký jsem, a jsem s tím spokojený, říkejte si mi klidně ve svojí řeči gadžo a pokud budu někdy mluvit cikánsky, budu používat slovo gadžo a nebudu vás nutit, abyste si do svojí řeči zaváděli slovo "běloch" nebo "sedlák", protože mi někdo řekl, že gadžo je pejorativní. Mě je to putna, prostě jsem ve vaší řeči gadžo. Vy jste v mojí řeči Cikáni. A co má jako bejt?

0 0
možnosti
JS

x.time

14. 12. 2009 12:19
souhlas az na jednu vec

opravdu nekteri musi pracovat dvojnasobek aby dostali sanci ale nekteri nepracuji a nemusi se snazit vubec a berou daleko vice penez nez bezny obcas

0 0
možnosti
PPR

Pavel Podařil r.n.1975

14. 12. 2009 11:44
Pane Bango souhlasím s Váma

i když jste mi zablokoval nic, máte stejné názory jako já. Jen nerozumím tomu proč jste mi blokoval nick kvůli výpadům proti zločincům, komunistům, náckům a rasistům a obhajobě romů. Mějte se hezkjy..já jsme si ted založil nick nový, skoro stejný jako dřív,vystupuju tuz pod svým pravým jménem, a trapně budu nahánet 300 dukátů abych pak zas napsal že náckové, komunitsi a rasisti patří do kriminálu a Vy mě zas pak zablokujete.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

14. 12. 2009 14:11
Re: Pane Bango souhlasím s Váma

neplakej Franto.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

14. 12. 2009 11:28
Čau Pate

Jo, přesně takhle jsem to taky myslelR^ Čau Vláďa K. ;-)

0 0
možnosti
K

kion123123

14. 12. 2009 11:09
Dobrý článek

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Jsem především novinář, trošku spisovatel a trošku muzikant. Držitel ceny Magnesia litera (2023) za knihu Skutečná cesta ven. Autor povídky (Žižkovák), která vyšla v antologii The Book of Prague (CommaPress UK) nebo povídky Erža, která vyšla v antologii Krev, monstra a cukroví (2023 - Epocha).