Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

man7154

Marta Ratyánová - Otar Ratiani

Otar Ratiani byl neviditelný muž, který vystupoval v cirkuse někdy v roce 1987. Následně byl v roce 1988 zobrazen - jako neviditelný muž - na naší pozvánce na maturitní ples. Nabízí se několik možností:

1) Vejce, které sneslo kachnu, chodilo v roce 1987 do cirkusu.

2) Útočníkem byl neviditelný muž, který se vydával za ženu.

3) Je to nějaká nakažlivá nemoc.

0/0
26.2.2012 22:10

Huckleberry Švédd 8

no my si přiznejme ...

že to byla kachna, ale kachna jak živá .... a vy si vyjasněte, proč asi ;-D

+1/0
26.2.2012 16:16

x.time

az bude romea objektivni

tak přestane branit rasisticke vrahy

+2/0
26.2.2012 15:04

tajny agent

Aha ... takze nemohou si to overit tak rekli, ze je to lez.

+1/0
26.2.2012 10:28

supich

FANTASMAGORIE

Uvedenou kachnu z PL mohl přetisknout jen Marťan. Kdo jiný by mohl uvěřit tomu, že nějaký Rom je ochotný dát 100 Kč za členství ve straně. Obvykle to u voleb je jinak, za to že se uráčí jít volit si několik stovek vezmou...

+3/0
25.2.2012 20:30

Vlastimil.Kornas

v tomto případě bych řekl,

že se ciganilo v parlamentních listech.

+1/0
24.2.2012 14:59

sent

Při běžném-

-praktikování alternarivnich nákupů  této komunity,loupáni všeho,co má pro překupnika ve sběrně cenu,by ukradení pokladničky nebylo ni divného.

+3/0
23.2.2012 8:43

Emiliano Zapata

Re: Při běžném-

A vůbec nevadí, že to bílí majitelé sběren tak rádi vykupují!

0/0
23.2.2012 23:28

sent

Re: Při běžném-

-jsou jistě hajzlici,kteři vědi,která bije.Jenže pokud more přitahne oloupany kábl,mřiž z kostela nařezanou na kousky,z toho dost těžko pozná,odkud to je.Obsluha opiše občanku zavola policii,jenže pokud neni na železe přimo vylié ČD,nebo nějaky jiny ident.znak,nenajdou nic.Policie nemá lidi ani čas po tom důkladně jit.Najdou podle občanky chlapa,co to dovez a on řekne,že to našel na hromadě za městem.Ovšem na druhý den se má obsluha sběrny na co těšit.Jezdim likvidovat autovraky a již jsem viděl,jak skupina sběračů napadla obsluhu.Nechtěla vzit evidentně nove elektromototy.Agresivita a arogance této skupiny roste každym dnem a už by se mělo začit měřit stejným metrem.

+5/0
24.2.2012 7:34

Emiliano Zapata

Re: Při běžném-

Takže za všechno můžou, jako obvykle, pouze cikáni.

0/0
24.2.2012 8:57

sent

Re: Při běžném-

Kdyby dělali to,co dělaji obvykle normálni lidi,tak si jich nikdo ani nevšimne.Kdo si všimá Vietnamců,Ukrajinců,Rusů,Poláků,a čert vi kdo všechno tady žije.Jeden zajimavy postřeh.Proč vietnamské děti chodi do škol jak z cukru a patři mezi premianty?Pokud se cikani nepřizpůsobi a nepřestanou s přiživnickým způsobem života ,bezostyšně a drze krást,nic se nezměni.Žil jsem léta v cizině všude na cikány nahlížeji stejně.

+8/0
24.2.2012 10:01

janzlatousty2

hezký pokus o demagogii

za situaci může politická korektnost - nevytvoříte zákonné  bariéry, protože by státu hrozilo, že jej někdo nařkne z programového rasismu.

0/0
24.2.2012 11:20

Emiliano Zapata

Re: hezký pokus o demagogii

Co vy celý den děláte, že máte čas pindat na diskuzích?

0/0
24.2.2012 13:21

janzlatousty2

A co je Vám do toho ZApato?

BTW. takhle se bavte s maminkou - vy pindáte, já diskutuji.

+4/0
24.2.2012 14:07

Emiliano Zapata

Re: A co je Vám do toho ZApato?

Ale neděláš nic, že?

0/0
24.2.2012 17:01

Martin V2

Re: A co je Vám do toho ZApato?

Závidíte?

+1/0
25.2.2012 8:09

Emiliano Zapata

Re: A co je Vám do toho ZApato?

Ne, ale vím s kým mám tu čest.

0/0
25.2.2012 8:39

janzlatousty2

ale, ale , pán je jasnovidec?

Nouzi nemám, vzhledem k počtu zaměstnanců a tomu , že pracuji, a co ty? Nešťastník, co si zvolil nick podle  revolucionáře, kterého bychom dnes nazvali teroristu?

+3/0
25.2.2012 15:13

RoKo 1

Aspoň jedna dobrá správa!

Opravdu Vám přeji, že aspoň jednou za čas se objeví i zpráva tohodle typu. Nicméně, když budete objektivní, tak kolik takových kachen v porovnání s realitou vypluje na povrch? Minimum... Mám osobní zkušenost se soužití s Rómy a když budu objektivní, tak nemůžu říct ani popel! Je ale fakt, že jsem s nimi žil ve velkém městě a tam byli rozhozeni mezi většinovou populaci a bez problémů se  dokazali začlenit. A to jak se týká zaměstnání, tak i soužití. Prostě to fungovalo naprosto v pohodě. Proč teda třeba na severu je takvý problém? A je to vůbec problém soužití, nebo je to spíš problém sociální, za který se zrovna stát příliš nestaví? Je levnější poslat těžkooděnce nebo zkusit pomoct lidem jako takovým, bez ohledu na barvu pleti nebo etnikum?:-)

0/0
23.2.2012 0:48

sent

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

-správa?Jaká?Zpráva je vždy se z ,pokud chcete někoho informovat.Učivo 3.tř.ZŠ.

+1/0
23.2.2012 8:45

RoKo 1

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

Děkuji panu Neomylnému za upozornění, ale hlavně za podnětný příspěvek do diskuse. Je fajn vědět, že jste tehdy v té 3.tř. ZŠ nechyběl.

0/0
23.2.2012 9:49

sent

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

-není zač.A to jsem léta prožil v zemích býv.Jugoslávie.Jestli máte zájem zdokonalit srbochorvatštinu nebo slovinštinu,jsem k dispozici.

+1/0
23.2.2012 10:13

RoKo 1

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

Já mám dojem, že bych se spíš potřeboval zdokonalit v mongolštině, abych lépe pochopil současný stav. Ale děkuji za nabídku, budu uvažovat.

0/0
23.2.2012 10:29

janzlatousty2

roko, celý neproduktivní řetězec odpovědí (který Vám

rozhodně nepřidal na důstojnosti) šlo ukončit  jednoduchým

"méte pravdu, spletl jsem se, mění to něco na obsahu?"

Všichni děláme chyby, někdo je méně pečlivý a není nutné se za to stydět.

+1/0
23.2.2012 23:05

RoKo 1

Re: roko, celý neproduktivní řetězec odpovědí (který Vám

OK! Spletl jsem se. Ač jsem se  hned v následující větě opravil, sypu si popel na hlavu. Tak, už je to ready?

0/0
24.2.2012 8:17

RoKo 1

Re: roko, celý neproduktivní řetězec odpovědí (který Vám

A už jen takový dodateček. Nevím, jestli je to srbochorvatsky, ale "méte pravdu?" Ještě jednou děkuji za dálkové školení učiva 3.tř. ZŠ.;-D

0/0
24.2.2012 8:51

janzlatousty2

Roko, vy máte problém se sebevědomím,

nebo se čteným slovem, možná s obojím.

Nevšiml jsem si, že bych Vás kritizoval za překlep , právě  naopak, nepletu se. Také jsem udělal překlep, stává se t. Nicméně u mne to byl překlep u Vás hrubka.

+1/0
24.2.2012 10:49

RoKo 1

Re: Roko, vy máte problém se sebevědomím,

A zase se tam vloudil překlep, sakra. Tak aspoň, že není žádný problém s tím sebevědomím a čteným slovem.;-D

0/0
24.2.2012 11:12

janzlatousty2

Docela mne bavíte Roco

z Vašich smajlíků a startovací nervozity je patrné, že to s tím sebevědomím byl  úder na hlavičku! Přidejte dalšího smajlíka prosím! Ještě!

+1/0
24.2.2012 11:23

RoKo 1

Re: Docela mne bavíte Roco

Startovací nervozita i když moc netuším, co to je, mi velí Vám vyhovět.;-D;-D;-D

0/0
24.2.2012 11:38

janzlatousty2

Tak se pochlubte Roco, proč

jste hned v úvodu vlákna začal legračně útočit, když Vás někdo upozornil na to, že jste nezvládl základy pravopisu, místo toho, abyste lakonicky sdělil: " OK, spletl jsem se, co to mění na obsahu?", vaše reakce nejsou právě důkazem toho, že byste byl příliš v pohodě.....

+1/0
24.2.2012 11:47

RoKo 1

Re: Tak se pochlubte Roco, proč

Tak, aby jste mohl klidně spát... Jsem naprosto v pohodě, nemusíte se bát. Klidně si poukazujte na co chcete. A mám takový dojem, že to OK jsem tam už napsal.;-D

0/0
24.2.2012 12:26

RAT

Re: Tak se pochlubte Roco, proč

Ale na zacatku vety, mels ho napsat na konci, misto toho "ready"! Proc pouzivate cizi slova, kdyz nevite co znamenaji? 8-o To abychom vedeli jaky jste hlupak? Ale to uz vime z toho prvniho prispevku. :-)

+1/0
24.2.2012 15:04

RoKo 1

Re: Tak se pochlubte Roco, proč

Teď jste na to kápnul. Pro hlupáka, každý hloupý...;-D

0/0
24.2.2012 16:48

RAT

Re: Tak se pochlubte Roco, proč

ono to je jinak, hlupak nepochopi, ze je hlupak, i kdyz se mu to rekne 3x.

Ale na druhou stranu mas pravdu, pro tebe jsou vsichni ostatni hlupaci! :-P

0/0
1.3.2012 15:45

janzlatousty2

Je zábavné, že Roco ostatní oznámkuje jako hloupé

,ale zároveň dělá vše proto, aby  tak působil sám.

+1/0
25.2.2012 17:15

isabell

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

8-o a není to trochu málo, když se "jednou za čas objeví i zpráva tohodle typu"?

 Nehledě na to, že to jaksi není ani dobrá ani špatná zpráva, neb to se to vůbec nestalo.

Médii prostě jen proběhl hoax a protože je kriminalita cikánů něco tak běžného, jako že je v létě teplo, tak se nad takovou zprávou nikdo moc nepozastavil a média jí v klidu přejala i bez ověření.

 Jenže, když to trozeberete do důsledku, tak rozhodně není chybou médií jakou mají cikáni pověst (a to nejen v ČR) a že tedy bylo opravdu jednoduché takovému hoaxu uvěřit ...

+1/0
23.2.2012 10:31

RoKo 1

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

Tak, já doufám, že v létě bude skutečně teplo. Ale jinak, máte pravdu. Onu pověst si vybudovali skutečně sami, o tom žádná... Na druhou stranu, bych si nedovolil házet všechny do jednoho pytle.:-P

0/0
23.2.2012 10:45

Emiliano Zapata

Re: Aspoň jedna dobrá správa!

Věřím, že s některými to určitě žádná radost nebude, ale obecně to není ani žádná hrůza. Záleží asi kde kdo žije.

0/0
23.2.2012 23:30

Novotnak

Možná by příště stálo za to,

ověřit si informace ještě před tím, než je jako iDNES přetisknete. Ale jinak gratuluji k úspěšnému pátrání, kéž by to tak bylo ke každému článku.

0/0
23.2.2012 0:13

janzlatousty2

OK , celá blamáž a následná neadekvátní reakce je naopak o

ultrapolitické korektnosti a přemrštěné  pozitivní diskriminace. Nad kachnami se mávne rukou, jen u této se z toho udělá problém velikosti Everestu.

Možná není od věci se zamyslet nad tím, proč se tolik lidí  nad falešnou zprávou pobavilo, jestli to nebylo Patriku tím, že samotné ustavení x- té politické partaje bylo doprovázeno zcela iracinoálními požadavky, omíláním popisu  tradičních "hříchů" většinové společnosti a hrozbami  vším možným , včetně odchodu do ciziny.

Pokud si člověk pustil záznam ustavující  schůze, musel se smát. Není od věci připomenout, že tomu předcházelo něklik nekachnovitých zpráv  o tristním hospodaření romských neziskovek, které zcela bez kontroly a hmatatelného výsledku utrácely peníze daňových poplatníků. Příčiny a následky Patriku.

Víte v dnešní době , kdy se krátí rozpočty na invalirní spoluobčany, matky samoživitelky,a obecně ty, kteří jsou nezaslouženě v tísni, tak právě v tét době iracionální požadavky etnické politické strany zní velmi nerozumně.

+6/0
22.2.2012 23:53

kopr13

Re: OK , celá blamáž a následná neadekvátní reakce je naopak o

já jsem přesvědčenej o tom,že to byla od úplnýho začátku (článek v PL a bez JAKÉHOKOLIV ověřování šestinásobnou lupou OKAMŽITĚ převzatého článku) kvalitně provedená provokace,jejímž jediným cílem bylo ukázat jak je cikánskému etniku děsně ubližováno a jak hrozné a nezasloužené předsudky vůči tomuto etniku má majorita ... důkazy nemám (ale jsem o tom absolutně přesvědčenej) a tak mi nezbývá než pogratulovat ... - zmákli jste to na jedničku ... R^

+1/0
23.2.2012 0:29

janzlatousty2

nebuďme paranodní, tomu osobně nevěřím

celá směšná kauza jen vypovídá o tom , jak média pracují.

Smutné na tom, je, že POUZE  V TOMTO případě neseriózní informace se "obyčejný bloger" dostal na hlavní stranu  zpravodajství....

To není výsledek  dobré novinářské práce,  (tím se netrefuji do PAtrika) bylo  by tomu tak, pokud by se tak stávalo v okamžiku kdy se upozorní na manipulaci, nepřesnost, nebo lež v jiných článcích.

Děje se tak, nikoli... Proč? Protože  to má každý na háku, v tomto  případě ale bylo nutné vyhovět politické korektnosti.. Tím nechci říci, že mi vadí, že  došlo k nápravě Naopak. Postrádám zde ale symetrii, která  by stejný přístup zajistila i v jiných "kachnách" , netýkajících se romského etnika. Ale jsem asi naivní snílek, který bude nyní jistě za své názory, podobně jako v minulosti  masivně mazán.

+3/0
23.2.2012 23:03

Monte Santos

Re: OK , celá blamáž a následná neadekvátní reakce je naopak o

Souhlasím s vámi a jen dodám, že invalidům se snižují důchody, ale vždy budou peníze na dotace na provoz serveru romea.cz, kde se v některých článcích vyskytují záměrné polopravdy a zkreslování událostí.

+2/0
24.2.2012 9:19

Gmurr

no tak pro mne

to byla novinarska uchylnost hned ze zacatku.

0/0
22.2.2012 21:11

Koulehranatá.

Omlouvám se uvěřil jsem novinářské kachně.

+1/0
22.2.2012 15:41

Dominik Kuka

Re: Omlouvám se uvěřil jsem novinářské kachně.

Nic si z toho nedělejte. V Americe uvěřily miliony lidí Orsonu Wellesovi, že je Země napadená mimozemšťany...:-P

+1/0
22.2.2012 15:45

Dalca-zbrna

Mňo, ad celá situace...

Tak parlamentní listy se nám pokorně omlouvají. Ale stále se nikdo nezaobírá principem. Tím, o co opravdu jde. Snadno se uvěří kachně že rom nekomu něco ukrad - Ale důležité je, jak to, že je vypouštění takových zcela lživých článků víceméně beztrestně možné?

A co velké množství diskutérů, co o skutečnosti věděli kulový, ale měli ve všem hned jasno?

Nebylo by fér se autorovi článku (teda blogu) omluvit, místo napadání jeho osoby?

Další důležitá věc - romská strana... je to jaká zpráva? Dobrá ? Špatná? Zakládat stranu založenou na etnickém principu je z hlediska politického nesmysl, protože etnikum není tak početné, aby tato strana byla úspěšná ve volbách do parlamentu... Proč tedy?

Co se skrývá za cíl, k němuž je tato strana prostředkem?

0/0
22.2.2012 15:21

sandar

Re: Mňo, ad celá situace...

ten závěr...tady zřejmě žádná politická strana opravdu nebyla vůbec zakládána;-)

0/0
22.2.2012 15:36

peterudes

jsem zvědavý kolik lidí se chytne za nos

není příliš zvykem uznat, že se v rómské otázce v konkrétním případě rómům křivdilo, počítám, že se z toho budou chtít všichni ti zapálení kritici v této diskuzi akorát tak vykecat nebo budou mlčet

+1/0
22.2.2012 13:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.