Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

holes5

20. 2. 2012 13:33
první věta

stačí, dál nečtu, teď jsem dobře poobědval a byla by škoda o to přijít.......jenom si neodpustím komentář k romea - dle mého je to rasistický bulvár Rv

6 0
možnosti
OF

rachitico

20. 2. 2012 13:18
To víte, kopnout si do cikána, lékaře, učitele...to je

dneska in. Za Hitlera to byli Židé. Nic si z toho nedělejte, bude hůře.Lůza utočí a ti chytřejší kradou.

Ale neplačte, sám jste na straně těch "chytřejších ".Jen se podívejte, za co jste mi vzal body, třeba ten poslední počin.... nad tím zůstává rozum stát. Za chvíli se za pravdu bude věšet .Rv

2 0
možnosti
I

inters

20. 2. 2012 12:56
Pane Bango, že zrovna Vy se tím zabýváte ??!!..

Hmmm co kdybyste se zajímal o jiné kachny, které kolikrát vypouštíte Vy, nebo ten Váš mateřský, rasovou nenávist podněcují server ??? Já vím, to se Vám prostě nehodí do krámu... rozumím.RvRvRvRvRv

21 0
možnosti
I

inters

20. 2. 2012 12:59
Re: Pane Bango, že zrovna Vy se tím zabýváte ??!!..

P.S.   Zajímejte se o něco podstatného a ne o pitomosti ....

1 0
možnosti
V

vmt

20. 2. 2012 12:53
Mám dotaz.

Na jakém základě začala něco vyšetřovat policie?

3 0
možnosti
M

matesw

20. 2. 2012 12:59
Re: Mám dotaz.

já mám také dotaz. Co proboha dělá Poradna pro občanství, občanská a lidská práva? Co tam dávají za rady? A kdo tu poradnu platí? Logické by bylo aby jí platili ti co se tam chodí radit (ať už jim tam radí cokoli), ale velmi se obávám, že je tato poradna placena ze státního rozpočtu tedy z peněz nás všech co platíme daně.

5 0
možnosti

3lipy

20. 2. 2012 12:41
A které noviny nejsou bulvár?

"Rozděl a panuj" velice se osvědčuje...

3 0
možnosti
D

Dalca-zbrna

20. 2. 2012 18:56
Re: A které noviny nejsou bulvár?

No v současné době by se těžko řeklo tohle není vůbec bulvár... nejdál se od něj zatím snaží držet Hospodářské Noviny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.