Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wrangler

26. 1. 2010 1:05
A co kdyby?

Policisté jednali tak, jak jednat mají? Pak by zde byl blog o hnusných rasistech, kteří týrají nebohé Cikány, nebo ne?Rv

0 0
možnosti
KJN

Krysařík je nezničitelný.

15. 6. 2010 21:02
Re: A co kdyby?

Ano. A o tom to je. Vážně by mne zajímalo, jak by pan Banga reagoval, kdyby policie postupovala tak, jak jí to služební řád předepisuje. Ale to je jiná otázka. Navíc se člověk pohybuje na tenkém ledě a pořád zakládat nový nick je nudné.

0 0
možnosti
QNHC

Qíteček na hrob cenzora

25. 1. 2010 23:25
Dotaz:

Děje se v tomhle případě něco, nebo už byl "odložen"?

Zatím vidím akorát ticho...

0 0
možnosti
JN

jeenedobik

16. 11. 2009 13:56
Mně nevadí sprostá slova jako "do piči" a podobně

ale vadí mi sprosté hrubky jako třeba: "zavolaly posily (policisté)" Škoda, že vám ty blogy nemohu mazat! ;-O

0 0
možnosti
SO

osmera

6. 11. 2009 17:20
kdo za to teda muze

Z vaseho pohledu mi vychazi ze romove nemuzou opravdu za nic.

Kdyz policie nezasahne, muze za to ona, kdyz zasahne muze za to ona,  kdyz romove kradou, muze za to policie ze jim nezabranila, kdyz romove nepracuji, muze za to spolecnost ktera jim to neumozni a podobne.

Ocekaval bych prave od vas daleko konstruktivnejsi pristup k veci, nez jen ze policie mela zasahnout stejne jako v jakemkoliv jinem pripade. Samozrejme ze za to romove mohou a casto prave takovy jako jste vy, protoze kdyz by policie zasahla tak by se objevilo plno clanku o neprimerene policejni brutalite rasismu ze strany policie atd a dost mozna by nekteri policiste prisli o sve zivobyti. Dokud se romove nenauci byt konecne dospeli lide kteri musi prevzit odpovednost za sve cinny, tak to lepsi nebude, a bohuzel s timhle jim vetsinova spolecnost se svoji pozitivni diskriminaci nemuze pomoci.

0 0
možnosti
C

capas

25. 3. 2010 9:50
Re: kdo za to teda muze

R^

0 0
možnosti
M

macik28

17. 10. 2009 14:22
To je naposled.

Pro uplnost bych měla dodat,že se nepohybuji ani v blízkosti hracích automatů,natož ghet,kam nechodí ani poštovní doručovatelé..Co jim třeba taková paní způsobuje za traumata?,Kde se ..krucinál..bere ta zloba .Vysvětlí mi někdo ?Ledaže-by platilo onoR^!"pravá bída začíná tenkrát,když se nám znechutila práce.!"

0 0
možnosti
M

macik28

17. 10. 2009 13:43
Jednou mě kousl pes,kterého jsem krmila.

Je děsné,že čím víc se s jejich problémy zabývají "odborníci" všech možných úrovní,situace se nelepší směrem k nám-živitelům.Do kdy si tu člověk bude muset nechat líbit nadávky,výčitky ze všech stran..a navrch tě znásilní vlasně si hráli na hřišti a jen si tak odskočili.To víte ten jejich temperament..

0 0
možnosti
M

macik28

17. 10. 2009 14:11
Re: Jednou mě kousl pes,kterého jsem krmila.

Kompetentní policista?To je stejná fantas-magorie jako pracovití slušní hulváti.

0 0
možnosti
JM

JoMe

17. 10. 2009 10:49
Souhlasím

Plně souhlasím s těmi dvěma typickými policisti, i když sám jsem policista, ale skutečnost je prostě taková. Kdo za to může? Vedoucí, kontrolní nebo prostě jen špatný výběr?

0 0
možnosti

Milan_Seliga

16. 10. 2009 3:32
policisté

Pane jímko (předpokládám že vám to vadit nebude, když zmiňujete jímku i ve slově výjimka krásným výjímka) máte pravdu. Policisté neměří rovným dílem. Když zatknete bílého, těžko vám bude hrozit že si na vás počká 20 jeho příbuzných někde v podchodu. A ve chvíli kdy mají strach policisté, jak se má cítit obyčejný občan? Potřebujeme tvrdé muže kteří se nebudou bát použít (oprávněně i smrtící) sílu v takových chvílích, kteří ukážou, že pořád vládne pořádek a ne strach z obvinění z diskriminace a rasového útoku. Když na mě někdo (ať už cikán nebo čech) vytáhne zbraň a začne mě ohrožovat, mám mít právo se bránít, zvlášť jako příslušník PČR. Problém je v tom, že něco takového si dovolí jen první jmenovaní, on už je Kocáb zachrání.

0 0
možnosti
HW

sayrayt

9. 11. 2009 1:18
Re: policisté

Nejsou potřeba tak tvrdí muži jak si myslíte. Co je potřeba je, aby současní policisté měli podporu svých nadřízených a nemuseli se bát všech rádobyochránců lidských práv.

0 0
možnosti
D

ddnes

5. 10. 2009 15:41
reakce

vyděl jsem reportáž v televizi a každý normální člověk který ji viděl tak musí být naprosto zděšen co vše je v této zemi možné!!!obyčejný člověk který nečeká doma s cigaretou a pivem v ruce na to co mu příjde od státu opět prohrál!!!!

0 0
možnosti
JN

jeenedobik

16. 11. 2009 14:00
Re: reakce

Kdybys napsal: "vydělal" jsem reportáž, líbilo by se mi to lepší, než vyděl......:-P

0 0
možnosti
F

flandero

4. 10. 2009 11:32
Nikdo by neřekl ani popel, to je vtip ne?

To by se zase vyrojilo cigánů a různých multikulti společností, které by na polici házeli špínu o nepřiměřenosti zásahu. Myslíte si snad, že jsme včerejší nebo že zde nežijeme? Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.