Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

A jak na vas pane Bango prisel? Napadlo ho jmeno a vyhledal si vas v telefonnim seznamu, nebo jak?

0 0
možnosti
Foto

Nemám tušení. Asi obchodní rejstřík... jinak si to neumím vysvětlit

0 0
možnosti
JP

a podal jsi to trestní oznámení?

0 0
možnosti
Foto

Ano, mohlo by to přijít až úsměvné, a nikoli proto, že se to stalo Vám. Zažil jsem před více lety až obdobnou situaci. Nikoli kvůli motor. vozidlu. Byl jsem fyzic. napadem doma, ve vchodu, a následně i přímo bytu, a to nepochybně najatým člověkem. Vyšetřovala to kriminálka. Ovšem, byl jsem to já, kdo skončil před přestupk. komisí, kde mně bylo vyhrožováno postihem za to, že jsem s jejím postupem a závěry vyslovil nesouhlas. Sice to skončilo ,,plichtou", ovšem onen ,,ranař" z toho vyklouzl, stejně jako ti, co jej na mě poslali.Přestože jsem měl i lékařskou zprávu o následcích mého napadení. A ona ,,persona" nebyla kriminalistům osobou neznámou. A tak v duchu jedné bývalé reklamy: Nic není nemožné:-/

3 0
možnosti
Foto

R^Patriku, víš, jak se to říká, bejk je nebezpečnej zepředu, kůň zezadu a blbec ze všech stran. Tak to byl určitě on.

4 2
možnosti
MS

Patriku, kdybyste se dostal do Brna a chtěl se podívat, kdeže jste měl spáchat onen čin, doporučuji návštěvu arboreta Mendelovy univerzity. Je tam moc krásně, především v dolní části s kaskádovými rybníčky a potůčky.

Jinak přeji pevné nervy při jednání s úřady, nemáte to jednoduché, ale věřte, že oni také ne :-).

10 0
možnosti
Foto

Díky Mirko, jednou se tam mrknu! ;-D

0 0
možnosti
LT

Pane Banga, blog fajn, ale...

Opravdu byl ten poslední odstavec nutný? I když dobrá, pokud to vezmu všeobecně.

Vyhrožování pokutou. Nikoliv, obávám se, že se mýlíte. Mám pocit, že určitě znáte základní poučku o tom, zatímco občan smí činit vše, co zákon výslovně nezakazuje, orgány veřejné moci smějí činit jen to, co jim zákon výslovně dovoluje. Ovšem s tím se pojí i to, že orgány veřejné moci vás MUSÍ seznámit s možným postihem. Něco podobného, jak znáte z detektivek, "máte právo nevypovídat atakdále....".

Představte si situaci, kdy by vámi citovaná věta v předvolání nebyla. Nepřišel by jste, nepřišel ani podruhé a potřetí když by vám chtěli pokutu uložit by jste se ohrazoval tím, že jste nebyl na následky svého konání upozorněn a tudíž nic nezaplatíte (byť neznalost zákona neomlouvá, na druhou stranu chápu, že člověk nemůže znát dopodrobna platná znění všech zákonů).

Víte, tahle věta se tam píše vždy. Ano, já vím, že nám normálním, které by ani nenapadlo prostě nepřijít k předvolání to přijde divné, ale ne, ta věta ta opravdu není kvůli nám a orgány veřejné moci opravdu nedělají (ani nemohou) rozdíly.

Takže ano, věřím, že kdyby došlo k situaci popsané v posledním vašem odstavci, ta věta by tam byla také. Pokud ne, mohl by být postup úřadu naopak brán jako špatný.

P.S. Doufám že si nemyslíte, že daná věta tam byla jen proto, že jste Patrik Banga, že ne?

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že ne :). Ostatně, psal jsem, že ten člověk označil dalších 24 lidí, s některými jsem v kontaktu. Chtěl jsem tím upozornit na naprostou nesmyslnost toho institutu, protože stačí nahlásit jméno, příjmení a bydliště a úřad musí obesílat každého, koho ten člověk nahlásil. Když už nic jiného, stojí to peníze. Ten úředník za to bere mzdu, na kterou mu přispíváte i Vy :). A musí dělat práci o které ví, že je naprosto nesmyslná... (a já s nimi mluvil, oni to skutečně vědí, jen s tím nemohou nic dělat).

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.