Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Třeba to byl nějaký smazaný nešťastník z diskusí.;-)

5 0
možnosti
Foto

Vy jste to vyhmátla, paní Kláro...R^;-)

0 0
možnosti
JS

Byl jsem účastníkem nehody, kterou jsem podle mého mínění nezavinil, ale řidič, který v tom měl prsty od nehody ujel a policii nebyl dohledán, takže neznámý, já byl týden v nemocnici a než jsem se nadál, tak jsem byl označen za viníka já a na správním orgánu mi bylo řečeno, že policie to vede jako přestupek, jelikož trestný čin vyloučila, což by byla dobrá zpráva, ale jen na první pohled, jelikož při trestném činu máte hodně možností jak se bránit, ale u přestupku nikoli, tam si jedině můžete zaplatit soudního znalce a dát mu ten přestupek k přezkoumání s nejistým výsledkem a tak vlastně pro mne bylo levnější a rychlejší se jako přiznat, že jsem to zavinil, tak se rychle vyřizuje u nás správní agenda.

1 0
možnosti
RP

Vítejte v systému. To je ale normálka, že policie to neřeší podle práva, ale podle toho, co je pro ně nejjednodušší. Proto vznikají komunity, které se této přestupkové zlovůli učí bránit.

2 0
možnosti
Foto

Patriku, netušil jsem, že je to tak jednoduché a při přestupku mohu označit za hříšníka někoho jiného. Pokud spáchám přestupek, vidím to na toho pána z hradu R^

2 0
možnosti
MP

Za tohle podekujte soudruhu Humlovi a jeho "objektivni odpovednosti provozovatele." Je to tak, ze kdyz policie rezignuje na svoji povinnost odhalit pachatele prestupku, tak se ma za to, ze zodpovednym je provozovatel, ktery se toho ale muze zbavit tim, ze uradu sdeli totoznost ridice.

4 0
možnosti
Foto

Pane Bango, že Vy jste mu smazal nějaký komentář! :-)

18 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PN

Omylem jsem dal karmu, co už. Pan cenzor si aspoň na vlastní kůži aspoň vyzkoušel správní řízení. Obstrukcím rozumím, poté co ústavní soud v čele se soudruhem Rychetským posvětil prasečinu (doufám, že mne pan cenzor nesmaže) jménem odpovědnost majitele vozidla, aby magistrátům a obcím ulehčil vybírání pokut.

7 0
možnosti
VB

No, platí zásada, že neexistence se nedokazuje. Takže orgán musí dokazovat, že tam dotyčný byl.

8 0
možnosti
MS

Myslím, že váš advokát by mohl dohledat údaje těch dalších 23 lidí, abyste na pana J.F. mohli podat hromadnou žalobu.

8 2
možnosti
MP

A za co konkretne by ho meli zalovat?

2 0
možnosti
Foto

Asi budu označená za tu, která za vším hledá Babiše, ale - povedlo se mu zvýšit něco jiného, krom pokut, restrikcí a státních úředníků, kteří je udělují a vybírají? (A samozřejmě inflace) Já o ničem takovém nevím. Nějak se ale rozpočet zaplnit musí.

Ale jinak, ohledně toho, vzpomenout si, kde jste byl před dvěma měsíci, jedna možnost existuje. Zapnout si v Google mapách sledování polohy. :-)

0 8
možnosti
MV

"Magistrát města Brna" - to nemá s vládou nic společného Marie , mýlíš se jako u naprosté většiny příspěvků.... ;-)

6 1
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.