Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hurá! Číslo 5 (totiž jednička) žije! R^

Úplně jste mi připomněl manžela, kterak se ještě nedávno plížil s nasazeným respirátorem maximálně tak na WC. Když cestou ukořistil pivo, bylo jasné, že se jeho stav zlepšuje. Už je v pohodě a i Vy zcela jistě zase budete. Držím palce, abyste byl úplně fit co nejdříve :-)

3 0
možnosti
PS

Bratr už to má také za sebou - a na rozdíl od Vás žral a žral. Horečky, únava a obrovská žravost. Naštěstí to odeznělo spolu s nemocí a nadále funguje normálně (+lehká únava).

Takže ono je to opravdu hodně individuální.

0 0
možnosti
Foto

Vítám Tě do klubu!!!;-DR^ Hele, hlavně, že jsi to dal. Mně to skončilo 16.2. a ještě do dnes trochu občas cítím problémy, ale fakt je, že je to den ode dne lepší. I tak ale pořád nezvládnu to, co předtím, nějaké sportování nepřipadá v úvahu, udělám dva kliky a jdu na bradu. Ale snad bude líp. Co se jídla týká, tak jak jsem psal ve svém článku onehdá, mně nejvíc během nemoci chutnalo ovoce, hlavně pomeranče, banány a hroznové víno. Další Tvé zkušenosti (špatný spánek atd.) přesně potvrzuju. I ten závěr Tvého blogu. Bohužel je to ale nepřenosná zkušenost a spousta lidí nad tím mávne rukou. Jejich chyba...

6 0
možnosti
ZB

Ona je to hrozně individuální zkušenost. Já mám ve svém okolí rodiny kde to proběhlo jako drobná virozka i rodiny kde to zabíjelo ve větším. To je myslím na této nemoci nejnebezpečnější. Je hrozně variabilní. A protože se ty zkušenosti vzájemně hodně liší, tak máme problém si vzájemně věřit a vede to k nevraživosti a konspiracím.

0 0
možnosti
Foto

Moje sestra pracuje v nemocnici prakticky v první linii. Sice ne přímo na infekčním, ale na porodním - to však znamená včetně "covidových" rodiček. Fakt to není legrace. Držím vám palce! R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Jinak, nejen co tuzemec, ale i cizozemec, mnohdy až expert. A takových je plno. I v mediích, či na social. sítích, i na těchto stránkách;-) P.S.: POKÁČ - JSEM POZITIVNÍ - YouTube. ;-)

0 0
možnosti
RM

no není to pěkné čtení. Bojím se toho, aby mne to nepotkalo. Dělám si z toho "srandu", že ne mne čeká ta horší mutace, ale moc do smíchu mi není. Přeji vám brzké uzdravení.

1 0
možnosti

Dík za sdělenou zkušenost.

Opatrujte se!

0 0
možnosti
ZZ

Nejde o to, jak se kdo cítí, ale kde a jak to chytil !!!

;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem Covid v lednu. Doteď mi dělají problémy běžné věci jako nákup, vyjít schody..se spánkem to mám tak, že už jsem od toho ledna asi 2x usnul normálně kolem pulnoci a ne až v 5 ráno /občas teda vůbec/

Byl jsem jen doma, ale měl jsem covidovy zapal plic

Přeji vám ať se z toho dostanete rychleji.

5 0
možnosti
Foto

toho jsem se teda trošku bál.. že to bude mít delší následky :(. Díky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.