Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na mne tohle udeřilo 3 měsíce před dobou covidí. Myslel jsem si tehdy, že je to pravá a nefalšovaná pořádná chřipka (možná byla?). Skoro rok jsem měl narušený spánek, přesně jak popisujete, prostě to nefungovalo, do toho bytostná únava.

Držím pomyslné palce, ať je co nejdříve co nejlépe!

0 0
možnosti
Foto

Přeji ti už jen pohodové stavy;-)R^

0 0
možnosti
Foto

U tvého zdravotního stavu je štěstí, že to mělo tento průběh R^ Ještě, že ses oženil, kdo by se o tebe takhle hezky staral jako Léňa V Tak ať jsi brzo v cajku fešáku ;-)

0 0
možnosti
Foto

To si piš, proto jsem si jí taky vzal ;-D

1 0
možnosti
MH

A zkoušel jsi fernet? To je likérů král, a na nechutenství zabírá vždy. I na průjem, horečku, určitě by si poradil i s tím neřádem, co ti vlezl do těla, hlavy, a nedovolil ti zamhouřit oka. Za zkoušku nic nedáš, a když to nezabere, tak se ti aspoň bude motat hlava po něčem jiném, než po nemoci.

1 0
možnosti
Foto

když já jsem abstinent ještě k tomu ;-D

0 0
možnosti
JK

Mi osobně jako introvertovi by ta izolace vůbec nevadila. To je opravdu to nejmenší. V izolaci by mi stačily jen knihy a comp.

2 0
možnosti
MB

Většinou tu popisujete průběh nemoci, kterou jsem zažila o dva roky dřív a nikdo mi nedokázal říct, čím jsem si vlastně prošla. Takže možná také virus, hmm... Zánět je vždycky pořádná zátěž pro organismus.

0 1
možnosti
MF

O dva roky dřív jsem měl taky chřipku. Po pár měsících mi našli v krvi hromadu protilátek na mononukleozu... I doktor je jen člověk.

1 0
možnosti
Foto

J35a27n 82Š81i19k

24. 3. 2021 15:15

Půl roku po a únava mě trápí pořád. Je dobré si vyhradit pevně stanovený čas v denním programu, alespoň 20 minut a jen ležet, nic nedělat. Maximálně číst, ale ne na mobilu nebo na počítači. Ideálně na nic nemyslet.

2 0
možnosti
KL

Zdravím Patriku a přeji Vám brzký návrat do formy. I já patřím do skupiny "coviďáků" a přestože jsem neskončila v nemocnici, tak jsem měla taky dost hnusnej průběh. Šílené bolesti hlavy na které nic nezabíralo, bolest celého těla, že se nedalo ani ležet (ale ono se nedalo ani sedět, ani nic jiného). A cesta na záchod byl jak výstup na Everest. K tomu ještě zánět rohovky... Pomyslela jsem si, jak hrozně asi musí být těm, u kterých se nakonec ukáže hospitalizace jako nezbytná.

Teď už jsem druhý týden "zdravá", ale do skoku mi stále ještě není. Když si chodím do nedaleké restaurace "k okýnku" pro oběd a cestou musím vystoupat asi 10 schodů, tak jsem z toho úplně grogy (a to to zabere méně než Vámi zmiňovaných pět minut). Navíc mám pocit, že mám v hlavě totální "průvan", takže nejsem schopná sesmolit ani žádný blog (ale už se objevují záblesky myšlenek, takže příští týden bych už snad mohla zase přispět).

A tak když si pak přečtu výkřiky o tom, jak se karanténou "potlačují naše svobody" a kecy "o nastupující totalitě", tak bych dotyčného nejraději nakopala do... No však víte kam (jako dáma takové výrazy pochopitelně nepoužívám :-) a ani jako "coviďák" nejsem zproštěna povinnosti dodržovat kodex diskutujícího :-)).

Ještě jednou přeji brzký návrat do formy a díky za Váš článek :-)

14 0
možnosti
JP

Děkuji, pane Bango, za upřímné sdílení vaší zkušenosti s covidem. Mám, zatím zaplaťpámbů ne osobní, už i ty nejhorší poznatky z nejbližší rodiny. Také je na blogu sděluji, zrovna teď mi jakýsi čtenář v diskusi pod mým blogem znechuceně vynadal do alarmistů, jiný mého mrtvého synovce na covid (35 let) nazval v diskusi hrdinně dokonce “chcípákem”. Někteří lidé přestanou tenhle covidový “hnus”, jak správně píšete, zpochybňovat asi až tehdy, řečeno s Baudelairem, až jim budou “červi vžírat své polibky”. A vždycky může být ještě hůř, teď moje švagrová po 13 týdnech v nemocnici, z toho 14 dní v umělém spánku, vyrazila po půl roce na první nákup, škobrtla na schůdcích autobusu, protože má z covidu dodnes jednu ruku bezvládnou, držela se madel jen jednou rukou, upadla, rozsekla si hlavu a zlomila tři žebra. Ta žebra, co měla chránit její covidem rozsáhle zasažené plíce. Ne, já nemůžu být chřipečkářem. Ať mi nadávají do alarmistů, Svědků Covidových a ustrašenců, jak chtějí. A vám přeju plné vyzdravení bez následků.

17 0
možnosti
ZB

Evidetně jste neslyšel rozhovor se Zimou, který to zpochybňuje i po vlastním těžkém průběhu. Hospitalizaci se saturací kyslíkem.

Takže ani vlastní zkušenost nemusí fungovat, když jste fanatik.

1 0
možnosti
DV

D75a77v66i69d 10V57l69k

24. 3. 2021 14:58

No a teď už by ses mohl přihlásit do očkovacího seznamu.Hlavně ,že jsi to dal.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.