Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím, držte se Patriku;-)R^ ale měl bych dotaz, všiml jsem si dnes, že Karel Boháček už nefiguruje mezi adminy, a tak jsem se jukl, jestli tu má ještě blog - a nemá; zajímalo by mne co se stalo, tedy pokud to není příliš interní či dokonce tajné?

0 0
možnosti
Foto

Ciao Karle, sorry.. nebyl jsem v diskusi. Karel už není adminem nějakou dobu, nic tajného na tom není. A sic jsme v denodenním kontaktu, detaily prozrazovat fakt nechci. Karel se tak zkrátka rozhodl.

0 0
možnosti
Foto

Tak už mě taky tento týden dostihl. Zrovna o tom píšu článek.

Ať ho brzy umoříš :-)

0 0
možnosti

Rad bych se zeptal, jak jste zjistil, ze mate problemy se srdcem ? diky.

0 0
možnosti
Foto

Tak asi klasicky. Z ničeho nic jsem se dostával do stavů, kdy jsem nebyl schopný stát a lékaři zjistili, že se mi zastavuje srdce. Ono takových pět vteřin nadělá fakt velkou paseku!

0 0
možnosti
Foto

Brzké uzdravení a bez následků.

1 1
možnosti
Foto

Ty už taky? Tak brzké uzdravení.

1 1
možnosti

Kafe a podobné závislosti se mě naštěstí netýkají. Nicméně ten popis připomíná ledvinovou koliku u ledvinových kamenů. Tam taky zabírá fest horká vana (s rychlovarnou konvicí u vany na pravidelné dorovnávání teploty). A Algifen.

0 1
možnosti

Pokud parlament zakáže kávu, čísla dramaticky klesnou...

2 0
možnosti

My si s kamarádkama místo pozdravu říkáme "na zdraví". Tak na zdraví i Vám.:-)

3 1
možnosti
Foto

Inu, neštěstí nechodí po horách, ale po lidech.

Podobně mi bylo v r. 1995, když jsem chytil chřipečku. Takže si to umím představit. Ale protože jsem to přežil, tak se dne neděsím, a to patřím do rizikové skupiny. Jedna naše příbuzná, též riziková, ošetřuje ostatní lehlé členy rodiny - a sama nic, testy negativní. Ona ten virus prostě ignoruje.

Co radit? Mohutné dávky vitaminů, Preventan, nějaký lék pro koně, a hlavně - poslat koronáče do ... !

Držte se! R^

1 1
možnosti

Cesty bozi jsou pry nevyzpytatelne. mne umreli teta a streda na chripecku o dobre 20 let driv, nez jsem je mohl poznat. A u na se ten korunovanej virus vyradil pred vanocema. Ja o nem vubec nevedel a nebyt predoperacniho vysetreni bych se vudec nedozvedel ze ho mam. Ovsem manzelka ktera to ode mne chytla skoro 3 tydny jen prospala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.