Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby to nebyl takovej hajzlík, člověk by řekl, že je až zábavně variabilní. Sílu Patriku....R^

6 1
možnosti
Foto

Je to tak. Základní pravidlo zní "Nic neslibuj a na nic nečekej", protože absolutně nemáš ponětí, co bude za hodinu.

3 1
možnosti
LS

Naložení se do horké vany (44 C) mi také pomohlo. Když jsem do ní lezl, tak jsem měl 38,7 a zimnici. Ve vaně jsem se prohřál, a pak rovnou do postele, probudil se až ráno, teplota 37,5. A pak už postupně klesala. Blbě mi ale bylo ještě dalších 10 dní.

Obecně, nejen u covidu, se snažím vysoké teploty vydržet, nesrážet je. Nechci se imunitnímu systému do jeho fungování montovat paralenem apod. Když už je horečka k nevydržení, tak se svléknu a ležím na posteli nahý. Zkušenost mám takovou, že čím vyšší teplotu vydržím, tím dřív se teplot zbavím. Na druhou stranu je to moje zkušenost, a nerad bych, aby někdo, pro koho to není vhodné, si takto ublížil (disclaimer :-)).

5 0
možnosti
SS

Ta horká koupel je výborná, ale nikoli na nemocné srdce. Když jsem chytil virózkuve svých 55 letech s teplotami 39° moje doktorka vykřikovala jak je to úžasné, že v tomto věku mám tak dobrou imunitu a rozhodně ať teplotu nesrážím, že za tři dny budu jak rybička. Měla pravdu ale nevím co by řekla u toho coviďáka.

2 0
možnosti
Foto

R^ Jinak ano, neb co ,,kus", tedy člověk, to originál. A tak i v kovidu leccos až shodné, jiné i až odlišné, a to i souvislostech a vztahu k celkovému zdravot. stavu jedince před kovidovou atakou, ale i během ní. Ale i po ní. Tedy, pokud se podaří jí ustát. Vč. všech trablů okolo, a to nejen pro ,,kovidního jedince". P.S.: Doma se nejen mně osvědčili i vysílačky během těchto ,,radovánnek";-)

1 0
možnosti
Foto

Přeji brzké a úplné uzdravení. Drtivá většina to zvládla, tak to určitě vyjde i Vám.

R^

5 1
možnosti
Foto

Chlape, tvůj bloger Ti přeje brzký normální stav!!R^

6 1
možnosti
AH

Držím palce, já si tím nejhorším prošel minulý týden.

Bolest zad, svalová horečka, horečka, absolutně žádná pohodlná poloha na spaní. Pět dní jsem spal přibližně 3 až 4 hodiny denně. Stavy úplného zmaru se střídaly se stavy "ok, už je to v pohodě". Šestý den jsem se vzbudil relativně zdravý, jen s kašlem. A to se mě drží až do teď.

6 1
možnosti
LB

Můj koronavirus se projevil jako potměšilý hajzlík. Po třech dnech osmatřicítek mě každý večer přesně ve 22.00 hod. začala (strašně) bolet pravá půlka hlavy. Tak to chodilo večer co večer, až jednou se konečně bolest nedostavila. Neradovala jsem se však dlouho, protože následující den přesně v 10.00 mě (strašně) rozbolela levá půlka hlavy, ale tou se se mnou naštěstí virus rozloučil.

Přeji brzké uzdravení.

10 1
možnosti
MN

Tak virus měl směnu asi načasovanou pokaždé na 10. hodinu. No a jednou to nestihl, tak nastoupil taky v 10, ale dopoledne. ;-D O těchhle skoro vteřinových nástupech projevů každý den ve stejný čas už jsem slyšel. Takhle se "chřipečka", za kterou i po roce (!!!) by ji rádi někteří považovali neprojevuje.

Neposmívám se, přeji hodně štěstí a brzké uzdravení. R^V

2 0
možnosti
OF

Přeji brzké uzdravení

3 1
možnosti
Foto

Jsem také milovník kávy ( GEVALIA) ale po dobu nemoci jsem se na ní nemohl ani podívat. Okamžitě nastoupily žaludeční křeče. Snesl jsem ovocný čaj a malou plechovku pepsi. Pomohl mi Panadol. Naštěstí jsem měl doma zásobu, protože v USA se neprodává Prostě ten virus je hrozná mrcha a nikdo neví jak na koho s jakou sílou sedne. Mně se například mnohonásobně zvýšilo vnímáni zvuků. A to byla síla, protože doslova spláchnutí na toaletě, kterou máme asi 10 metrů od mého pokoje, mi znělo jako bych byl ve středu niagarských vodopádů. Hrozná vzpomínka. Držím palce ať se z toho co nejdříve dostanete.

6 1
možnosti
Foto

Tak u mě je kafe asi to jediné, co mě drží v mentální pohodě. Moje pravidelná dávka brazilské nebo kolumbijské kávy, to je alfa a omega. Blbý na tom je, že mi dochází. A bezkofeinové kafe se na netu hrozně blbě shání... :(.

0 1
možnosti
Foto

I48v66o 50C79i34l84i32c63h

16. 3. 2021 14:56

Držte se a přeji brzké uzdravení.

2 1
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.