Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J41a48n 65M86a79c24h27á82č

16. 3. 2021 18:28

A myslíte si,že to P.Banga přežil ? No přežil ! Protože mu to politicky myslelo !

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za podrobný popis průběhu. Kdybych to náhodou také dostal, tak už to přijmu jako něco, co k tomu patří. Jak říkal E. Beneš : Kdo je připraven, není překvapen.

1 0
možnosti
SL

a jak byl překvapený. :-)

Já se řídím spíš - Nemá cenu se zalamovat, vždycky je nakonec všechno jinak.

3 0
možnosti
BH

Když mám obdobné stavy včetně úrazů, tak zpytuji svědomí, co jsem komu udělala proboha...

Držím palce k trvalému uzdravení.

1 1
možnosti
Foto

Chtělo by se říci, každý už měl covid, a kdo říká, že ne, tak kecá ;-D

Přeji všem aspoň, aby neměli žádné :-)následky.

3 0
možnosti
Foto

Otázka?

Stálo vám to za to prakticky rok šílet z toho, že se můžete nakazit, když jste se nakonec stejně nakazil? Nebylo by leší to tolik neprožívat? Výsledek mi přijde naprosto stejný.

10 1
možnosti
SL

Přesně. Nikterak se nechráním, denně jsem v MHD, do kanceláře mi přijde cca 5 cizích lidí denně, respirátor mám jen když musím, desinfekci na ruce jsem dobrovolně použil jen jednou, po té, co jsem zvedal ze země zraněného bezdomovce. Covid jsem neměl nebo o tom nevím. Nechávám to na Bohu (přírodě).

12 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení. Mému bratrovi (64) objevili Covid při povinném testování v zaměstnání v pátek 12. a říkal, že nebýt toho, chodí ještě dnes do práce, protože mu vůbec nic nebylo a vůbec nic není. Absolutně nic. Je to zajímavé, jak to s jedním zamává a druhý nic. Jeho syn za deset dní zhubl 8 kilo.

4 1
možnosti
MV

Čich a chut zůstaly? Jako milovník jídla se na tohle ptám hned po blahopřání k překonání toho parchanta. Mně se to zatím vyhejba a to točíme každej měsíc a kostymernou nám procházej fakt poradny počty lidi. Zdraví a pohodu v rámci možností preju.

2 1
možnosti
Foto

Držím palce, Marku :-)

4 1
možnosti

K tomu se dá snad napsat jen...ať není hůř, ale jen a jen se stav zlepšuje. Držím palce, pane Bango!

3 1
možnosti
SS

Přeji brzké uzdravení bez následků.

1 1
možnosti
EH

A nejhorší je, že za pár měsíců to můžete mít zase.

3 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.