Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdá se, že to fakt dáš a já budu muset odvolat ten tejden, nanejvejš dva....

Nicméně - je doklad, že pokud hubneš o více jak 3 kg/měsíc, nejde o tuk, ale o vodu ve tkáních, což je nebezpečné.

Každopádně karma za výdrž. R^

1 0
možnosti

Patriku, já Ti strašně fandímR^ a věřím, že to dáš:-). Máš můj obrovskej obdivR^. A vůbec každý člověk, který podstoupí tu cestu. Je to cesta vzhůru.........V.

0 0
možnosti
Foto

Patriku, karma za snahu, ale co potom? Já nad tím stále přemýšlím, jak se zbavit přebytečných kil. Sportuji jako blázen, v Řecku hodně plavu, ale ani deko nejde dolů. Je to v jídle. Tak držímR^

0 0
možnosti

Kateřino, zkuste https://www.stobklub.cz/ a jejich Sebekoučink. Já jsem s jejich pomocí zhubla před pár lety 32 kg, bez týrání, s chutí, s energií. 80% úspěchu je v jídle (a v hlavě:-)

0 0
možnosti
Foto

Patriku, nezlob se na mě, ale Ty na to jdeš totálně blbě - od samotnýho začátku. Dieta - úspěšná dieta, není o tom, že budeš šílený hlady a trpět, jako zvíře. Proč by sis proboha nemohl dát trochu vývaru? Je to bílkovina, prokrista pána, a ta je ok. Zrovna tak si dát kousek kvalitního hovězího masa - zase nic proti ničemu, nesmíš jen sežrat půl krávy, ale takových 80 - 100 gramů se zeleninou - nemůžeš nic zkazit. Ty se strašně trápíš a já Ti garantuju, že to nedopadne dobře. Děláš všechno proto, aby ses doslova trápil, jenže dieta - úspěšná dieta, není založená na utrpení, ale na tom, že Tě po čase začne bavit hledat cesty schůdné, chutné a přeci ne tak moc kaloricky náročné. A věř mi, že existuje mraky receptů, jídelníčků, které jsou tomu, co v současnosti jíš Ty, vzdálené na sto honů a přeci jsou dietní a chutné. Například mnoho receptů v diabetických úpravách je na hubnutí a udržení váhy super. Hele, nechci Tvou snahu nějak snižovat, vím, jak strašně to máš těžký, ale už jsi si odpověděl na otázku, respektive už sis položil otázku, co budeš s jídelníčkem dělat, až se dostaneš na kýženou váhu? To se budeš takhle jogurtově, tuňákově a rýžovo-plackově trápit až do smrti...? Vykašli se na ty drakonický diety, neboj se udělat si dietu PŘÍJEMNOU, neboj se sám sebe, nějakého pocitu "zklamání" ze sebe sama. Hledej nejschůdnější cesty, netrap se naschvál mukama. Po nich má člověk největší možnost, že si jednou buď hlava, nebo tělo řekne - dost a bude to horší, než kdyby sis dal klidně trochu toho vývaru, nebo místo té rýžové parodie na chleba, jeden voňavý, na kousky 1 cm veliké, nakrájený plátek šumavy. Věř mi, brachu, diet už jsem v životě pár podnikl a jsem na 100% přesvědčený o tom, že na to jdeš špatně. Ale je to samozřejmě Tvá věc, jen jsem si cintnul svůj názor R^

10 0
možnosti
Foto

Ale, zase by se z toho nedal vytěžit takovej čtivej příběh.... čtenář si utrpení žádá ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.