Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hele, a víš o tom, že ty rýžové chlebíčky mají mnohem vyšší glykemický index, než krajíček normálního chleba...?

https://www.stob.cz/cs/glykemicky-index-tabulky

0 0
možnosti
Foto

Já už se dávno přestal přejídat. Já jsem došel do stádia, kdy se přežírám.

0 0
možnosti
Foto

Patriku, to je smutný čtení... samý sice možná zdravý, leč nepříliš jedlý věci...budu se muset zamyslet na svým jídelníčkem. Ale jinak držím palce, důležitý je vydržet a pak udržet!R^

0 0
možnosti

Paráda Patriku, krúta už je tady! Jen raději ne v podobě šunky. Teď ještě zapojit Salku a srdce to ocení https://www.zbozi.cz/vyrobek/natura-salka-500-g/. Také bych moc nemíchal maso a jogurty. Mezi odlišnými potravinami asloň 2 hod odstup. Držím palce.

0 0
možnosti
Foto

Patriku, pořád držím palce a to tak pevně, že se na to ovarové kolínko můžu jen dívat, nesmím je přece polevit!;-DR^

0 0
možnosti

Patriku, držím moc palceR^;-).

0 0
možnosti

P17e52t56r 25T64o65m61e85k

22. 7. 2019 10:20

Předevčírem ráno jsem vážil 83 kg, nasnídal jsem se, pak jsem se naobědval, svačina nebyla, k večeři jsem si opekl buřty, hýbal jsem se tak normálně, spal jsem 7 hodin. Ráno jsem vykonal potřebu (o tom vy zapomínáte informovat), zvážil jsem se a zase to bylo 83 kg. Co s tím? Čeho je moc, toho je příliš. To, co Bango předvádíte je neuvěřitelně ubohé.

3 5
možnosti
Foto

jak to říct, pane Tomku. Každý se předvádíme jinak. Vy se zkrátka předvádíte takhle. A já žel jako admin nemůžu mazat opruzující příspěvky tak, aby se tu objevilo že "autor si nepřeje tento příspěvek ve své diskusi" protože jinak bych to s naprostou chutí ihned udělal. Ale jinak díky za to, že čtete pravidelně každý můj článek, je to od Vás hezké. A ty věci o kterých píšete - díky za optání, vše je optimální. Jediné co tu tak nějak opruzuje, jste Vy. Pěkný den. PB

4 3
možnosti
Foto

...a já si celou dobu myslím, že výraz otruby používáte pro něco jiného, třeba ovesné vločky. :-)

1 0
možnosti
Foto

ale i ne Jano, normální otruby :). Huž je jím jako profík!

0 0
možnosti

No, a pak, že to nepůjde! Každý začátek je těžký...přece:-)

(A dík za toho cigána...krásné, zvonivé slovo).

Držím palce ať se vede!

2 0
možnosti
Foto

P38e41t63r 24O67m87e80l45k70a

22. 7. 2019 11:29

Zvláštní. Pan Banga v rámci mého článku "bytostně nesouhlasil" s používáním slova cigán a hle, už ho tam má sám. Asi platí, to co v USA ,negři si mohou mezi sebou říkat negře, ale nedej bože, aby to řekl bílý..;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.