Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nechodím, já jezdím;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Patriku, na Tvé zdraví jsem si dnes po zdravé a chutné snídani (plnotučný jogurt s jahodovou marmeládou, s cereals a konopnými zrny) dal jednu porci jablečného dortu. Zapil jsem to kávou bez cukru (ten nepoužívám do kávy nikdy) a stále na Tebe myslím. ;-) Drž se hochu. Správní lidé jsou tvrdohlaví a paličatí. ;-) Věřím, že to dáš. Měl jsem kdysi velmi paličatou sousedku a ta se dožila v dobrém zdraví a pohodě 94 let. Má prababička byla také dosti paličatá a dožila se 96 let.

Osobně si však myslím toto:

Při extrémní a hloupé dietě (nevím však, jak hloupá Tvá dieta je) nejprve člověk ztratí vodu, to jsou první tři kila ztráty váhy. Pak začne ztrácet především svaly a ne tuky. Když dietu skončí, tak je lehčí. Mohl by být spokojen. Pak začne opět nabírat, začne jojo efekt. Začnou mu pak přibývat především tuky a jen trochu svaly. Protože má méně svalů, tak se tíže pohybuje a svaly tedy už nikdy moc nevybuduje. Takže si nijak nepomohl, spíš pohoršil. Nevím však, jak je to s těmi tuky a svaly u Tvé diety, protože Ty bílkoviny, například tuňáka z konzervy, jíš.

Poradil ses o Tvé dietě s Tvým ošetřujícím nebo domácím (obvodním) lékařem? A schválili Ti ji?

Nechápu, že nemáš rád žádné ryby. Já je mám velmi rád, především čerstvé mořské ryby, i mořské plody. Jak tedy získáváš omega-3 mastné kyseliny? Když jsem byl malý, tak nám maminka před snídani dávala lžičku rybího oleje. Já jsem ji jako celkem hodný a poslušný hoch vždy spolkl. Vlastně mi ten rybí olej i chutnal.

PS. Ta konopná zrna (hennepzaad) nejsou žádná droga, ale tzv. super-food. Velmi výživná potravina se spoustou zdravých věcí.

1 0
možnosti
Foto

Oprava: jedná se o konopná semena (ne zrní). Špatně jsem to z nizozemštiny přeložil.

0 0
možnosti

Stále mi tam chybí, že jste přidal pohyb. Plavání, rychlejší chůze nebo byť i večerní procházky. Bez toho máte našlápnuto na JoJo. Doporučuji omezit potraviny se solí jako jsou šunky a podobně. Kupte si v lékárně Salku a začnete ji používat celá rodina. Dale si kupte šnekový odšťavňovač a začněte dělat šťávy, dopoledne ovocné a odpoledne zeleninové, zvláště okurky se špenátem, červená řepa nebo rajčata budou pro vás balzámem. Zrušte úplně vše co i vypadá jako pečivo, ty rýžové chleby je pěkná pitomost. Vyvarujte se všeho, kde je lepek. No a jezte klidně hodně masa, ale ne kuřecího, ale krutího. A místo vajec jen bílky. A pak zbývá se jen obrnit trpělivostí a smířit se s tím, ze rok je tak akorát na první hodnocení. P.S. a informace o svém pokusu omezte na týdenní frekvenci ;-)

4 1
možnosti

Lze hubnout i bez pohybu. ale jde to mnohem obtížněji.

Omezit přísun soli? Nadbytek soli zadržuje v těle vodu. A také něco váží. Salku? Vaše věc! Spíše méně solit zeleninu, má svoji chuť i bez soli, maso osolit musíme.

Zrušit pečivo? Omezit!

Vejce bez žloutků? To je již dávno překonaná pověra!

:-)

0 0
možnosti
LT

L44u43d94ě88k 87T77o11n72d94r

20. 7. 2019 11:25

Měl byste k blogům přidávat každodení hlášení o vaší hmotnosti. Aby čtenáři viděli, jestli má cenu vás následovat nebo je lepší netrápit se a užrat se k smrti.

1 0
možnosti

To je otázka priorit, pane Tondře! Zda chcete dobře baštit, nebo tu být déle. Víckrát se sem nevrátíme, pokud se neutěšujeme převtělováním duší. :-)

0 0
možnosti
PT

P84e10t71r 30T80o27m98e69k

20. 7. 2019 11:23

Myslím, že takhle podrobně informovat o tom jestli jím nebo nejím je úchylné.

3 0
možnosti
Foto

Otruby jsou to, co žerou koně. Aspoň se to tak doma říkalo v době, kdy jsem měla pudy jimi vylepšovat domácí chlebík.;-)

0 0
možnosti

Otrouby? Vynikající! Ale kdo by to žral! :-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem napsat nějakou chytrou radu, ale již netřeba, pan Vodvářka to rozsekl dostatečně ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Držte se, tohle by mě zabilo.

1 0
možnosti
Foto

V rámci zachování rovnováhy na světě jsem se rozhodl, že se dneska přejím. Tím vyrovnám Patrikovu torturu.

R^

5 0
možnosti
Foto

Safra... Co u vás bude???

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.