Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L35u63k39a62s 17F77i48k86r

19. 7. 2019 16:30

Doufam, ze večerní tvaroh byl odtučněny - tudíž bez chuti a se strukturou namelte gumy. ;-)

0 0
možnosti

Jen nechápu, proč nejíte sacharidy. Zaregistrujte se na stob.cz, a zkuste sebekoučink. Jo, je to otrava všechno vážit, ale když si to dobře naplánujete, tak si můžete dát i něco sladkého. Ta dieta, co držíte je dost nesmyslná, až začnete jíst "normálně" tak budete nevěřícně zírat na to, jak rychle naberete ta horko těžko shozená kila a nějaké to kilčo navíc.

0 0
možnosti
Foto

Dle mého píšeš "Reportáž, psanou na oprátce" č. 2.

Doufám, že neskončíš jako Julius.

3 0
možnosti
Foto

(tvl.. já měl dědu Julia, mám tátu Julia a nejstaršího bráchu taky Julia) neboj nic, všechno bude ok. Musím vydržet ty dva týdny, abys mi musel veřejně pogratulovat, bo jsi ve mě nevěřil :)!

0 0
možnosti

Nebylo by v krásném letním počasí lepší trochu sportovat, jít na kolo, zaběhat si, zaplavat než se mučit dietou? Pohybem ba autor blogu získal i endorfiny, které by se určitě pozitivně projevily i v obsahu blogu, popis Vašeho mučení hlady je dost monotematický.

1 0
možnosti
Foto

Jistěže bylo. Ostatně, já taky neměl nadváhu, dokud jsem mohl sportovat :). Ale to už teď tak nějak nemůžu a když, tak skutečně velmi lehce. Ale dobrá poznámka! Díky!

0 0
možnosti

Tak bez vážení je dieta nanic. Potřebuji vidět, zda to týrání má nějaký efekt. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.