Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na úplně všechno člověk potřebuje konzumovat živočišné bílkoviny (tvaroh, vejce, maso). Zraní-li si třeba někdo ruku, nebude se mu to pořádně hojit, když bude mít málo bílkovin. A zrovna tak, když chce člověk hubnout. Klidně 2, tři vejce, k tomu jednu papriku nebo 4 rajčata - ale žádný rohlík ani chleba k tomu...

1 0
možnosti
Foto

Jako člověk od fochu budu ze studijních důvodů sledovat vývoj Tvé deviace, Patriku a eventuálně to posléze odvykládám na nějakém dobrém kongresu (samozřejmě s Tvým svolením). Vím z literatury, že někteří jedinci posléze přejdou do halucinatorního stavu, kdy se jim zdá místo bab o klobásách, o tom, že noří hlavu do kádě se sádlem apod.

Jako kamarád mám o Tebe strach, že to nemusí skončit dobře. Až Ti bude zle, přijedu do Prahy s výborným uzeným masem od mého souseda a s mou osobně vyrobenou třešňovicí, která je už tři roky v dubovém sudu.

Karma ;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak strašné to Tomáši nebude. Jak jsem už určitě někde psal, člověk si zvykne na všechno. A jak jsem psal několikrát, ta storry se vyvíjí :). Počkej na další díly, jak to dopadne. Prozradím, že dojde i na Vláďu Kroupu! (on to teda ještě neví, ale zlobit se na mě nebude). A dojde i na strašný věci :). Ale vojna je vojna!

1 0
možnosti
PB

Vy držíte dietu? A proč?

0 0
možnosti
PB

Aha, tak jsem narazil na váš první blog a už vím proč. Divný způsob sebevraždy.

Nízkotučné mléko se dojí z hubených krav, to dá rozum. Z toho potom vyplývá, že bůček z hubených prasat je taky dietní, zkuste tedy ten.

6 0
možnosti
JK

J10a59n 57K78a19z12d30a

17. 7. 2019 8:58

To Vás obdivuji. Asi bych to nepozřel...

0 0
možnosti
Foto

A nedá se ta hrůza vylepšit aspoň kořením, aby to bylo snesitelnější? Třeba na něco přijde pan Vracovský....

0 0
možnosti
Foto

Tak je (byl) to druhý den, to se mi zdálo příšerné všechno :). Jako ne, že by to teď bylo o moc lepší, ale člověk si zvykne na všechno :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.