Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

.... děláš to pro sebe... děláš to pro sebe... :))) hrozný, viď

Hele neprezirej se, to je základ. Žádný nizkotucny jogurt tě nezhubne. Prodej auto a všude chod pěšky.

Držím palce a pěsti ať se daří, vždyť je to i o zdraví. R^

0 0
možnosti
Foto

:-):-) hele, Patriku, nepřeháněj to! O chlapa se musí ženská opřít a ne aby ho musela držet!R^

0 0
možnosti
Foto

Zabte ho někdo dřív, než hlady začne zabíjet lidi kolem sebe ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Jseš dobrej, taky bych potřebovala, ale nejsem tak dobrá jako ty ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

J71a89n11a 25M69a59j19o92v13á

16. 7. 2019 15:23

Držím palce, Patriku, dobře vím o čem píšete, chystám se v nejbližších dnech, ale s ročním zpožděním.

Volím jiné metody - aneb, jak "si to udělat fajn", nejsem úplně ten typ, který si dokáže dlouhodobě zakazovat, protože pak nemyslím na nic jiného. Takže si nezakazuji sladkosti, ale povoluji kousek extra skvělé zmrzliny (u mne je to jedna konkrétní, naštěstí skoro nikde není :-))), nezakazuji uzené, ale dovoluji tu moooc dobrou šunku od kosti od místního řezníka...a tak.

Když se mne tedy někdo ptá, jak to dělám, mám vlastně jedinou odpověď - dělám si malé radosti každý den :-)).

Tak ať se vám daří, držím pěsti.

0 0
možnosti
Foto

tak drzim palce a tesim se na pokracovani ;-D

PS: to date R^

1 0
možnosti

Když jste původně ten programátor, možná by vám mohlo vyhovovat http://www.stobklub.cz a jejich Sebekoučink. Já jsem účetní, takže asi podobně analytický mozek, a tohle "programování" stravy pro sebe mi moc vyhovovalo. Navíc tam najdete spousty rad, co a jak jíst a hýbat se, a mnoho zkušeností druhých "spolutrpitelů". Důležité je ovšem, neříkat tomu Dieta, ale Změna životního stylu (a to nafurt:-). Dietě se prostě mozek vzpírá;-)

0 0
možnosti

Jde to. Kromě vlastní disciplíny je nutné mít podporu rodiny a přátel. Já držela v roce 2007, kila šla dolů parádně, hůř to snášela rodina. Každou neděli chodili na oběd rodiče, já vařím poctivou českou kuchyni/ svíčková, knedlíky, polévky/, ovšem sama jsem měla suché brambory nebo suchou rýži. Problém měli oni, když viděli můj oběd. Totéž pár přátel, slýchávala jsem často narážky typu - to bych se na to mohl vykašlat, a kdy už přestaneš...? Takže s podporou to lze zvládnout.

2 0
možnosti

Nejlepsi na hubnuti je poradne rozjet jojo efekt. Ale je nesmirne dulezite zastavit kdyz jsou kila dole ne jako vetsina lidi kdyz jsou na hore.

0 0
možnosti

Internet je plný podobných diet a zdůvodnění, proč nefungují. Je škoda, že původní profesí programátor neumí používat google.

Jediné co skutečně funguje je změna životního stylu.

1 1
možnosti
Foto

inu, moc jste toho neřekl. Ale díky na názor. A že bych neuměl používat google? Ale nene... to jste nemyslel vážně, že? A jestli dieta funguje či nefunguje, to se určitě dozvíte. Stačí číst!

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.