Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Jsou tři hodiny v noci, právě se cpu sušenkama. Při večeři jsem také měla na paměti svoje nadbytečná kila a ted v noci hlad jako vlk. Nemůžu už spát...Také vám držím palceR^R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Paní Ivanko, stále do nás klavírují, že několik hodin před spaním se nemá jíst. Ale záleží na zvyku. Já jím zhruba půl hodinky před spaním, s prázdným žaludkem by se mi špatně spalo. A jak do nás hustí, že naopak vydatně snídat, tak já brzy ráno nejím - ráno se organismus intenzívně čistí a nechci ho při tom zatěžovat jídlem; jím většinou tak dvě tři hodiny po vstávání (ale vstávám brzy, někdy už se zakokrháním kohouta).

2 0
možnosti

Držím palce, ať vydržíte!

Ale ta bílá voda místo mléka a odtučněné jogurty (ano, naprosto nejedlé), jsou zbytečné týrání. Doporučená dávka tuku v těchto produktech je okolo 3% tuku. A tělo trochu toho tuku potřebuje. Tak se tak netýrejte!:-))))

Hodně štěstí!

1 0
možnosti
Foto

Než bílou vodu, to raději mléko žádné. Než odtučněné jogurty, to raději žádné. Mléčné výrobky bych vůbec raději zcela vynechala. Vápník lze přijímat z jiných potravin a tuk je dobré přijímat při dietách z kvalitních rostlinných olejů.

0 0
možnosti
Foto

Podle mě na to nejdete dobře. Člověk, který chce zhubnout, by si měl stanovit jiný cíl než "zhubnutí". Měl by si, například, stanovit cíl "zdolat všechny tisícovky v kraji". Zatímco Váš cíl pouhého zhubnutí máte, alespoň zatím, spojený se strádáním - odříkáním jídla, na které jste zvyklý, ten můj cíl je spojený s mnoha příjemnými věcmi, krásou přírody a pohybu... Zhubnutí u mého cíle je pouhým vedlejším produktem, který je sice příjemný, ale o který jsem se nijak vědomě nesnažila. Tělo si samo řekne, kolik má vážit, aby bez sebemenšího strádání mohlo dosáhnout hlavního cíle.

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli to máte takhle, tak super :). Já jsem původní profesí programátor = if/else. Pokud budu dělat tohle, tak možná zhubnu. A upřímně řečeno, můj cíl není pouhé zhubnutí. Můj cíl je nosit svoje původní oblečení, cítit se líp, vypadat líp.. je toho hodně. A není to jen o jídle :). Mějte fajn den!

0 0
možnosti
Foto

R^Patriku, to je děsivější než kvalitní horor. Drž se:-)

4 0
možnosti
Foto

To mrkající uzené si živě dokážu představit ;-D, držím palce při překonávání dalších zákeřností :-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si netaktně rýpla na srazu (já, která by měla mlčet);-Dale půjdu do sebe, stačilo by mi deset kilo! Držím palceR^

3 0
možnosti
Foto

Patriku, držím Vám všechny palce, co jich mám!!! A kdyby to neklaplo, držte se mého zoufalého hesla: Mějme rádi svá kila, nikdo jiný to za nás neudělá! :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak ono.. těch kil zase není tolik, aby mi to nějak zásadně vadilo. Ale se čtyřicítkou na krku člověk ví, že teď je ten čas, kdy se s tím dá ještě něco dělat. A pumpa to taky potřebuje, co mám povídat.. Díky za zastavení!

0 0
možnosti
Foto

"Aux armées, citoyens!" chtělo by se zvolat po vzoru francouzské Mariany. Tedy "Do zbraně, občané".

Hele - držím Ti pěsti, ale jako neurolog vím, co dokáže mysl, když je tělu odpíráno, co mu přináleží. Měl jsem podobnou deviantní episodu, kdy jsem 8 měsíců nepozřel kousek masa, byl jsem čistočistý vegetarián. Nebylo to špatné do doby, kdy jsem náhle zjistil na sobě neurologické příznaky deficitu (u jiných to poznám okamžitě, u sebe mi to trvalo asi měsíc).

Tak jsem si nasadil klobásovou terapii a do 14 dnů jsem byl bez potíží, zklidněn nasycen.

Ale těším se na Tvé blogy o masochismu.

R^

6 0
možnosti
Foto

Tak jak to říct, bez masa bych to asi nepřežil. Ale jak jsem psal na konci, vojna je vojna! Počkej na další pokračování! ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.