Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Pane Bango,

je potřeba si najít takové jídlo, které budete schopen s chutí a láskou jíst po zbytek života. Jinak je to jen dieta a po čase bude následovat nějaká jiná.

Přeji hodně úspěchu

5 0
možnosti
DV

D94a13v24i40d 74V30l66k

16. 7. 2019 12:15

No tak snad...............;-D

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem se taky na boj, zatím jsem vyhodil rohlíky a chleba a nasadil o něco menší přílohy. No 7 kg je dole, ale už jsem se zasekl a níž to nějak nechce jít a to bych ještě tak 10 potřeboval.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já ještě nechci prozrazovat, jak se to vyvíjí :). Počkejte tak sedm, osm dílů (ale ono to jde, jde to!)

0 0
možnosti
MT

No ja uz shodil 6kg za poslednich par mesicu, pres den OK, ale to krute prekonavani hladu vecet je hotove muceni...

1 0
možnosti
Foto

Diety jsou k ničemu, základ je zdravé stravování a pohyb. Nízkotučné mléčné výrobky mají jednu zásadní chybu, že už neobsahují skoro žádné bílkoviny, které člověk k hubnutí potřebuje, takže při "držení diety" jsou fakt na nic.

Není marný poradit se s odborníkem, co jíst a čemu se vyhýbat. Určitě to není o tom, že se člověk musí týrat, pouze se musí naučit omezovat některé věci a umět si zdůvodnit proč.

Držím palce!R^R^:-)

10 0
možnosti
Foto

J53a61n53a 26M35a62j87o80v72á

16. 7. 2019 15:48

Jo. lepší je koupit si fakt dobré kafe a pít ho jen černé. Pro to potěšení. Má to tu nevýhodu, že po čase už jiné než dobré kafe člověk do pusy prostě nedá.

0 0
možnosti
MS

Není nic horšího, než rychlé redukční diety. Zcela postačí, když si člověk začne dávat menší porce a zvýší pohybovou aktivitu. Jde to sice pomaleji, ale nehrozí jo-jo efekt.

2 0
možnosti
ŠM

Má ta dieta nějakej název???? Jinak soucítím....R^

1 0
možnosti
MV

To dáš. Já za rok a půl shodil 25!

5 0
možnosti
DV

D41a21v21i38d 48V47l55k

16. 7. 2019 12:13

To sis uřízl nohu?

2 0
možnosti
Foto

Tak ať se zadaří! R^Obdivuji každého, kdo je ochoten takovou dietu podstoupit a se zájmem si přečtu, jaké to je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.