Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Výjimečná zpěvačka, málo která současná zpěvačka(k) má takový "tah na bránu" každým pórem; a ten tembr.... možná ale, kdyby dala na rady přátel, mohla tu být déle. Věřím, že tomu nahoře střihla na uvítanou pěknej flák!

0 0
možnosti
Foto

Doufala jsem v návrat...;-(R^

0 0
možnosti

Moc hezky jste to napsalR^R^. RIP.

0 0
možnosti
Foto

Jsem Čech takže nebudu RIPovat a omezím se jen na konstatování že jako člověku, jako milovnikovi dobré hudby dělané od srdce, jako muzikantovi je mi smutno. Paní Věra dokazala co mnohe celebrity nemaji sanci. Ze nebude zapomenuta

3 0
možnosti

Paní Věra byla osobnost, byla velká umělkyně a propagátorka folklóru.

Co mi tak trochu vadí je, že ji ve své době jak její etnikum tak především majorita tak rychle odepsali, nenašel se nikdo, kdy by byl schopen (a snad i ochoten, nevím) jí pomoci od problémů a vrátit na prkna. Paní Bílá byla vzorovou ukázkou toho, jak je iluze tak zvaného amerického snu pomíjivá.

Čest její památce.

0 0
možnosti

R.I.P. a zasloužená karma

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Patriku, za důstojné rozloučení tímto citlivě a od srdce napsaným článkem. A přijměte prosím moji upřímnou soustrast nad odchodem Vaší maminky i hudební matky.

3 0
možnosti

D17a57v27i90d 15V92l51k

13. 3. 2019 11:33

Hezky napsáno, je vtom kus srdce. Škoda, že si ještě neužila ten návrat na pódium. Asi to byl hodně komplikovaný člověk se svými démony(ale kdo je nemá) , ale zpěvačka to byla naprosto úžasná!

6 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.