Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Fakt krásný rozloučení! A jsem si jistej, že si Věra, po příletu dobrý nebe, zazpívala se Zuzkou Navarovou. Preju taky sílu k překonání prvních týdnu bez maminky.

9 0
možnosti
JJ

J35a96n 55J39í66l15e12k

13. 3. 2019 8:30

Život je o věčným loučení. S rodiči, s kamarády a umělci. Bohužel. R^

4 0
možnosti
Foto

Patriku, moc děkuju. Mám lepší ráno. Přesně tohle si Věra Bílá zaslouží. R^R^V a na titulku se dejte... a velmi srdnatěR^

15 0
možnosti
Foto

jen ještě dodám... moje dětství jsou Rokycany... a tam kolem Mariánského sloupu nedělní okukování krásných cikánských holek v květech a hlavně urvaná z mnohohlasých vokálů kluků v bílých košilích, jejich tatíci a dědové v černém a kloboucích a kytary a zpěvy... a tam někde tenkrát seděla a tam to jelo... a já na kole opodál jako holka a v závisti a okouzlení... a pak začas sezení s Bárou Hrzánovou u ohně a její vyprávění, jak se Zuzkou Navarou jely za Věrou do Rokycan , aby jim zazpívala a naučila je... a ona spustila v kuchyni u stolu a ony dvě začaly dojetím bulet jako na povel:)V

0 0
možnosti
Foto

Byla to skutečně skvělá zpěvačka.

3 0
možnosti
VB

Často géniové jsou v normálním životě "nepraktičtí" - ale co s tím? Možná to tak musí být. Čest její památce.

7 0
možnosti
BK

V, překrásné. Ze srdce děkuji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.