Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

VVV Je mi to moc líto, Patriku

1 0
možnosti
PH

Maminka je jenom jedna, vzorů už může být víc - stejně víc je i bolestí, které při jejich odchodech zažíváme. Můj otec říká, že u smrti je blbý, že je napořád.

0 0
možnosti
DS

Moc děkuji, Patriku, za krásnou zpověď. Pokoj duši paní Věry i Tvojí maminky.VV

2 0
možnosti

Napsal jste to moc hezky...od srdce.

Díky!

4 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal - velmi pěkná i osobní vzpomínka. Zpěvaček s hlasem a hudebním nadáním, jaké měla paní Věra Bílá, bylo, a je, ve světě opravdu málo. Karma. R^

0 0
možnosti
Foto

moc pěkně napsaný rozloučení...

3 0
možnosti
Foto

Chápu Váš smutek. Když odejde maminka, jakoby odešlo sluníčko. Bolest je to velká, nikdy nepřestane, jen se časem při vzpomínkách budete usmívat, nikoliv plakat. S odpuštěním, malý dodatek k nadpisu článku - slovo matka není třeba dávat do uvozovek, pokud je před ním slovo hudební. Protože Věra Bílá tou hudební matkou skutečně je.

4 0
možnosti
Foto

R.I.P. a díky za blog. R^

2 0
možnosti
JN
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.