Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Vážený pane Bango,

co jste prosím očekával, že hosti, majitel, policie udělají? Nastaví peněženky, aby kluk měl na další drogy, nabrousí mu kudlu protože ji chudák má tupou, omluví se mu že mu ta židle skočila 10x skočila pod nohy? Děláte z utlačovatele, feťáka, násilníka oběť. Nedivte se poté reakci většiny (a ne většiny jako bílých, protože já to nerozlišuji, ale většiny rozumných), že už je na podobné věci alergická a i kdyby na tom bylo 5% pravdy, již ji nepřijme. Může a nemusí mi ho být líto, ale pokud je takovýto člověk zpacifikován a poté zkolabuje, přičemž se ho TI RASISTÉ snaží zachránit, je vše v pořádku. A pokud dostal 2-3x po kebuli, musím napsat: ano, každé takové individuum by po ní mělo dostat. Možná by se mu rozsvítilo, kdyby přes ní dostal dřív - tím neschvaluji násilí, ale v těchto případech a případech sebeobrany je naprosto normální použít stejných prostředků jako útočník. Ale to Vám je jedno, byl to ROM, je to chudák. Trapné, nehodné novináře, novinář má být objektivní, nezaujatý a než něco napíše, musí si být sakra jist, že píše pravdu.

MZ

67 2
možnosti
Foto

Pochopil bych Vás pane Banga, kdyby jste u tohoto byl.

Pouze používáte zdroje.

Tudíž soudím ze jste rasista oproti nám "bílejm"...

43 2
možnosti
Foto

Patrik Banga má neskutečný dar, ač napíše článek o čemkoliv tak je na titulce IDNES

Samozřejmě ze s Vámi nesouhlasim! !

28 1
možnosti
JS

J41a67n 29S30e89m29i58k

31. 10. 2016 17:33

urcite je pravda ze pokud zpacifikovaneho cloveka nekdo dale bije, neni to v poradku.

Pokud se to stalo, je na miste trest za neprimerene zachazeni.

Jina vec co me na tom zaujala je- pokud by za podobnych okolnosti zemrel fetak z vetsinoveho etnika, nikoho by to vubec nevzrusilo , vsem by to bylo v podstate lhostejne a s 99% pravdepodobnosti by se to dostalo tak do cerne kroniky na X-tou stranku regionalniho platku (i v situaci pokud by ho treba opravdu nekdo leziciho bil)

...tim chci rici ze by jsem chapal zajem pokud by tam byl nejaky naznak rasoveho motivu- ale tady nic takoveho neni, jedina kontroverze je kolem zpusobu pacifikace agresivniho fetaka

10 0
možnosti
JS

J37a18n 35S54e43m29i52k

31. 10. 2016 17:47

P.S. a jeste by jsem dodal ze me docela prijde zvlastni ze vsichni aktivisti vidi vyznam toho pripadu v tom zda policie jednala korektne a tam smeruji aktivitu.

A nikdo v tom pripadu nepublikuje pripad jako upozrneni na nutnost aktivit ohledne obrovskeho problemu v romskych komunitach kterym jsou drogy.

2 0
možnosti
JK

Neobjektivní rasista Banga opět úřaduje. Ten feťáckej násilník (nebo mám spíš napsat vzorný otec od rodiny, jak se nám cikáni snaží namluvit?) napadl nic netušící lidi, kteří se provinili jen tím, že šli na pizzu. I potom, co ležel, se bránil. To není nic nového, svědkové říkali, že kousal, plival apod. Vy byste se chtěli nechat pokousat poplivat nebo pokousat feťákem? Já teda ne! Je naprosto logické a naprosto správné, že když plival a kousal, dostal ťafku. Je naprosto jasné, že cikáni nechtějí znát pravdu! Chtějí to jen na někoho hodit, a jelikož jsou rasisti, hledají viníka na straně bílých. Naprosto bezprecedentně obviňují policii a lékaře, co dělal pitvu, z podjadosti, korupce, krytí vraždy a bůhví čeho dalšího! Ať budou důkazy jakékoliv, budou si dál mlýt svou.

47 1
možnosti
Foto

Neadekvátní chování vede k neadekvátnímu jednání . To platilo vždycky a vždycky také platit bude.

22 0
možnosti
Foto

J61i12ř57í 15T64u64r65n24e84r

31. 10. 2016 17:15

Z videa je vskutku patrné, že někdo někoho udeřila je to v zásadě v souladu s tím, co vypovídásvědek. Píši záměrně "svědek", ne Rom. Nepřijde mi již v názvublogu, pane Bango, šťastné dělení svědků na lidi z pizzerie a Romy. Takby to mělo být i vyšetřeno. Na každý pád ležící spoutaný člověk se nebije, bezohledu na to, co dělal. Mám pocit, že dosud nebyla stanovena příčina smrti.

5 1
možnosti
JN

J18i49ř29í 67N47o29s43e49k

31. 10. 2016 17:26

Byla. Selhání organismu (srdce) v důsledku dlouholeté závislosti na drogách. Už se čeká jen na toxikologii.

13 1
možnosti
Foto

Je mi líto, ale já jsem na tom videu nic neviděla, než jeden rychlý pohyb. O policajtech jakýchkoliv moc iluze nemám (asi ani jiní být nemůžou), ale tady opravdu vůbec nic nevidím. Prohlášení pána v mikině by se dala shrnout do věty: tvrzení proti tvrzení. Nevím, jestli nebyla škoda času tohle zveřejnit.

9 0
možnosti
Foto

Těch rychlých pohybů tam bylo více ale právě protože není vidět detailní záběr, může být vysvětlení jiné než že onen člověk byl bit. Už tady někdo zmínil psychotický záchvat. Jednou jsem byl takovémuto přítomen a opravdu to není žádná legrace. Takový člověk je nezvládnutelný a má nepředstavitelnou sílu.

9 0
možnosti
JF

J88i94ř31í 46F59o20g51e70l

31. 10. 2016 16:55

Tonoucí se i stébla chytá.

Zrovna tak autor než by přiznal svůj omyl, tak bude kopat kolem. Jak typické. To oni, já nic, já muzikant.....

12 1
možnosti
Foto

Pane Fogele, můžete nás obohatit kontrétní ukázkou toho, kde pan autor kope kolem sebe? Napsal zamyšlení, které se někomu nemusí líbít. To je vše

2 13
možnosti
JC

Tak ať se vyjádří nějaký ten romský patolog, nebo žádný není?

23 1
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.