Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a74n 11P15a45v74e51l 8443512738536

Co se případu týče. Pokud spolu jen chodili, jeho chování je neomluvitelné. Pokud jí dával drogy, měl mu zpřelámat hnáty někde v ústraní a nezaštitovat se bývalými kolegy.

Co se soudu týče, podejte trestní oznámení. Co vím, ignorace rozsudku je trestným činem.

0/0
16.6.2016 10:52
Foto

P10a72t60r10i22k 31B19a15n22g49a 6127987369128

Inu.. vlastně by mne zajímalo, jak kdo přišel na drogy :-). Pokud vím, drogy v tom nebyly a nikde to ani nikdo neříkal.

0/0
16.6.2016 13:39
Foto

R69o51m21a64n 53P21o93t21o27c76z38n95ý 5870145212805

Bohužel žijeme ve státě, kde se dluhy neplatí a rozsudky soudu nerespektují ... Je fajn, že to někomu není jedno a zabývá se tím, takže jednoznačně R^

+1/0
16.6.2016 7:09
Foto

M86a82r24t31i24n 81B75r89a33u53n 2174217171649

Bohužel, tak to v Česku vypadá. Jsi Rom, Cikán, Arab nebo jinak zabarvený, tady máš přes držku a buď rád a ještě poděkuj. Jak říkám, bohužel, ale pro některé lidi neplatí že o tom, je li někdo svině, nerozhoduje barva kůže nebo etnikum a dokonce ani náboženství které vyznává.

+1/−3
15.6.2016 22:03

K47a97r45e92l 63F85u89k40s79a 3414810950313

Každý do nějaké míry favorizujeme svoje... Třeba p. Banga dosti často (více než ostatní novináři) píše o (ve prospěch) romské populace. Je to snad rasista?

+3/0
15.6.2016 22:18

V13l33a27d97i34m44í61r 28Š84n15e86k 9864758306411

No tak to je opravdu příšerné. Ponese někdo z nadřízených policistů odpovědnost za nerespektování nařízení soudu ???;-€

+2/0
15.6.2016 21:51
Foto

J10a13r81o13s62l38a40v 60P94t50á34č89e46k 4172509421354

Co do faktu, že policista nemá být policistou, pokud byl pravomocně odsouzen k zákazu činnosti, tak máte naprostou pravdu. Měl být postaven mimo službu hned, jak se to jeho nadřízení dozvěděli.

Co se týká případu samotného, tam mám obavu z Vaší podjatosti. Vám nejspíše stačí, že byl mladík rom a hned je vše k němu nespravedlivé. Řeknu Vám na rovinu, že pokud by mojí sotva šestnáctiletou dceru dostal kdokoliv na drogy, které mu platí sexem, penězi, drahými věcmi a šperky ukradené rodičům, tak by mi bylo jedno co se mnou bude. Ten chlapec by se musel držet na kilometry daleko od mé dcery. Že ti policisté dělali něco, co neměli je bezpochyby. Že mu otec dívčiny chtěl nahnat strach a držet ho od ní dál považuji za přirozenou reakci na ohrožení své rodiny. Že by ho nějak brutálně zmlátil vylučuje svědectví dvou strážníků městské policie (tedy jiné složky policie, než byli obžalovaní), kterým se s napadením oním policistou svěřil a kteří vypověděli, že na něm nebyly žádné známky napadení, modřin a monoklů na obličeji, kterými to později dokládal.

Suma sumárum, policisté ve službě nemají zaštiťovat násilí, odsouzeni jsou právem. Pan otec - policista mimo službu - bránil bezpečí a život své rodiny, mladíkovi nijak zvlášť neublížil a když si odmyslíte, že byl napad rom, snad i Vám dojde, že jako rodič moc variant, jak se zachovat, nemá. Vím, že kdyby se mu takové jednání prominulo, tak by to byl asi nebezpečný precedent a to, že to je policista mu notně přitěžuje. Podmínka je možná tvrdý, ale vzhledem k okolnostem přiměřený trest. Nebýt to policista, byl bych pro, aby byl bez trestu.

+5/−2
15.6.2016 18:39
Foto

P92a77t51r72i34k 28B72a59n87g78a 6427217579268

NO to snad nemyslíte vážně :-). Někoho bezdůvodně zmlátit prostě není normální, ani kdyby to byl popelář a ten člověk který byl bit, byl KDOKOLIV. Není ok mlátit lidi. Nebo jim vyhrožovat. A že je to policista, je vlastně jen třešnička na bordelu, který aktuálně podle mne na policii je. Pokud má totiž zákaz činnosti, nemá u policie co dělat, tečka.

+4/−4
15.6.2016 18:50
Foto

J42a54r89o36s96l37a28v 66P90t52á38č75e73k 4432969531774

Ona ta drobnost, která zcela mění pohled na věc je slůvko "bezdůvodně." Jinak s Vámi souhlasím. Nikdo nikoho nemá mlátit a policisté nemají násilí přihlížet a krýt je. Též mají ve vteřině, kdy začne platit rozsudek svléknout uniformu.

Víte, on není rozdíl mezi zabitím nožem ve vteřině a zabitím způsobením a následnou podporou závislosti na drogách. Tedy je. Ten druhý způsob je mnohem horší. Není to reakce na okamžitý podmět, je to dokonce horší, než loupežná vražda. Být to na mě, tak bych za takový prokázaný čin trestal přísněji, než loupeznou vraždu. Doufám, že dokážete rozpoznat, že se nebavím o obyčejném dealerství drog.

+8/0
15.6.2016 19:15

V51l78a93d18i34m57í16r 80Š40n32e25k 9824948286121

Subjektivní důvody, které zde líčíte, stále spadají do kategorie "bezdůvodně". To by vás potom na počkání mohl zmlátit každý, kdo si zamane. Nebojte se, že by si to neokecal, jako vy. Nejste jediný na světě, kdo umí používat svou bujnou fantazii, aby si zracionalizoval své neurvalé a nezákonné chování. Nezákonné = bezdůvodné. !!

0/−4
15.6.2016 21:57

K77a18r79e10l 19F20u22k24s67a 3114350220953

nezákonné = bezdůvodné?

To jste snílek z nějakého imaginárního světa že?

To, že je jaksi svépomoc omezena a že to většině prospívá rozhodně neznamená, že by někdy nebyla důvodnější či spravedlivější než řešení zákonné. To je realita, ne sny.

+1/0
15.6.2016 22:21
Foto

J60a84r74o15s20l37a62v 27P48t91á83č47e18k 4952739221444

Ok, to že budete nečinně přihlížet, jak někdo zabíjí drogami Vaše dítě je Váš postoj a je to Vaše vizitka. Také se dá nečinně přihlížet znásilnění manželky, obsazení vlasti a vraždění obyvatelstva, přeci se na okupantech nedopustím bezdůvodného násilí. Vím, že přeháním, ale rád bych, aby Vám to docvaklo. Navíc jsem nikde nepsal, že bych takového člověka nějak zranil. Psal jsem o zastrašení, aby se držel od mé rodiny hodně daleko.

+5/0
15.6.2016 22:34

V71l72a49d60i67m93í43r 87Š43n64e37k 9214928826211

Ale nepovídejte, vy Anderséne. ;-D Že by někdo přihlížel "zabíjení drogami", znásilnění manželky a podobně, to jsou jen vaše spekulace a autosugesce. O ničem takovém není řeč a pokud dochází k jakékoliv trestné činnosti, například k distribuci drog, tak o tom musí rozhodovat policie a soud. Také by se vám nelíbilo, kdyby vás kdokoliv a kdykoliv označil za pachatele jakéhosi domnělého tr. činu, a dal vám na základě svých subjektivních pocitů přes hubu. O takových věcech nemůže rozhodovat kdejaký samozvaný ptáček. To by tu byl pěkný holubník...Rv

0/−2
15.6.2016 22:43
Foto

J61a55r95o64s27l14a55v 42P11t63á85č33e41k 4902239451104

Pohádkář jste Vy. Jak chcete popohnat ke spravedlnosti takového člověka? Dcera proti němu svědčit nebude a i kdyby, bude to tvrzení proti tvrzení, dealerství mu nepřišijou a co dál?

+2/0
15.6.2016 23:07

V78l95a37d84i61m37í66r 50Š86n71e54k 9984508346651

Vaše pojetí "spravedlnosti" je spíše cesta do pekel, neprincipiální a nesystémové subjektivní odhadování. Kdyby takto odhadoval každý a bral spravedlnost do svých rukou, pak by tu nakonec nebyla žádná spravedlnost a vládla by anarchie, která by nebyla k životu ani k smrti.

Chtělo by to trošku více sebekázně, která lidem, jako jste vy, chybí a většinou tací samozvaní mstitelé nadělají více škody, než užitku. Rv

+1/−1
15.6.2016 23:11
Foto

J79a31r91o22s40l56a17v 88P38t70á85č74e44k 4622529731964

A jak byste to řešil Vy? Domluvou? Zákazy? Prosbami? Máte někoho blízkého na drogách, nebo gamblera, alkoholika? Asi ne, když píšete tak naivně.

+2/0
15.6.2016 23:10

J64a58r25o64s96l58a34v 88S54t77a54n59ě55k 3904761966153

Pane Bango,

co platí pro běžného občana neplatí třeba pro ČSSD. Takže jaképak saky paky? Angažuje se na úplně jiné oblasti!

+4/0
15.6.2016 17:58



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.