Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RV

Výborně, takže jste popsal děti s Aspergerem, což je do jisté míry postižení, nemající ovšem vliv na inteligenci jako takovou. Ovšem inkluzí podporujete smíchání zcela všech, tedy i těch jednoduše velmi hloupých až dementních. A že je na zvláštních školách většina Romů? Až mi ukážete dostatek příkladů, kde tam romské dítě bylo umístěno opravdu neprávem, uznám, že to není zcela v pořádku. Argumentovat jen rasovou nerovností je stejně zcestné jako u černochů, kteří si stěžují, že v USA je jich ve vězení většina a přitom by měl být mezi vězni stejný podíl etnik jako ve zbylé společnosti.

46 0
možnosti
ŠF

Inkluze rozhodně NE! Pokud je dítě průměrné, nepotřebuje žádné výjimky. Pokud je ale velmi zaostalé, pak potřebuje mnohem pečlivější přístup, speciální, na který v běžné vyučovací hodině není čas ani prostor. Je dobré si uvědomit, že po vyučování jde dítě domů, kde po zbytek dne dále na sobě pracuje. Připravuje se na další den do školy, chodí do kroužků nebo dalších škol, např. uměleckých nebo jazykových. Hovoříme o alespoň průměrných dětech. Děti z nepřizpůsobivých rodin takový program většinou neabsolvují, a tak zaostávají více a více. Žádná pětihodinová inkluze 5 dnů v týdnu tedy rozdíly nevyrovná, může je nanejvýš zmírnit. Zato ostatním dětem ublíží, protože učitel, který se věnuje jednomu dítěti více, nutně zanedbává a zdržuje od postupu vpřed všechny ostatní žáky. Těm se to později může vymstít v dalším studiu a následně při přijímacích zkouškách na střední školy a gymnázia. Za samostatnou diskusi pak stojí genetické předpoklady. Genetika je vůbec nejdůležitějím předpokladem, a nelze ji ošálit. Jestli můžu rodičům průměrných a nadprůměrných dětí poradit, dejte své dítě z takovéto třídy co nejdříve do jiné třídy, nebo i na jinou školu.

37 0
možnosti
OF

Nelepší předpoklady ke studiu mají árijci, černoši jsou nejlepší sprintéři

a indiáni a Maďaři jsou nejlepší milenci. To jste myslel ?

;-D

0 4
možnosti
OF

Také si myslím, že ta inkluze se musí zkusit. Je třeba ale přidat učitelům.

Platy zvýšit na dvojnásobek, sehnat asistenty. Grázly, jako ty z té pražské průmky, netolerovat ani minutu..My polští těšínští nacionalisté jsme kdysi měli výborné učitele. A proto něco umíme. Takový Zdeněk Matuška, co píše pode mnou, takové učitele určitě neměl.....;-DR^

1 0
možnosti
Foto

také nejsem polský nacionalista

2 0
možnosti
Foto

chybou je, že se hovoří o inkluzi ve smyslu inkluze ano, či ne.

Diskuze by se měla vést ve smyslu, kdy inkluze ano a kdy speciální škola.

0 0
možnosti
JC

Tato diskuse se vede neustále, ale vždy mezi rodiči postiženého dítěte a pedagogicko psychologickou poradnou. My jsme také z hlouposti cpali syna do běžné základní školy a teprve v šesté třídě jsme ho přešoupli do speciálky. A stále si vyčítám, že jsme tak neudělali hned v první třídě, když nám tu možnost ředitel základní školy navrhl. Protože po přechodu na speciální školu náš chlapec doslova obživl a chodil do školy s radostí a také najednou měl dobré výsledky. Celý jeho život se změnil. A hlavně: změnil se do budoucna, změnil se k lepšímu navždy.

4 0
možnosti
FS

Inu,pan Banga je odborník na všechno,hlavně škrtat nepohodlné příspěvky.

21 0
možnosti
PK

;-D v životě bych neřekl, že s vámi budu někdy v něčem souhlasit ;-D

4 0
možnosti
Foto

Vedle ní sedí její asistentka Martina. Ve čtvrté lavici sedí Lukáša vedle něj Manu. Manu je tu nový.Přišel k nám před 2 měsíci a jeho rodiče souz Afriki. Pamatuju si na jeho první den u nás. S naší třídní sme uspořádaliuvítací párty. Všichni sme se s nímmuseli obejmout a poděkovat mu, že sepřistěhoval do naší země, protože našezemě i naše škola patří všem. V poslední lavici sedí naše třídní psycholožka. Pomáhá nám a řešírůznéproblémi. Minulý týden Lucka z první lavice nechtěla dát napít MilanuTancošovi,tak jí paní psicholožka musela vyšetřovat pro podezření zpodvjedomého rasizmu.Lucka se pak musela Milanovy omluvit. A co sme se dnes učili ? První hodinu byl zeměpis. Pani učitelka nám vyprávěla o islámskékultuře.Na konci hodiny nás vizkoušela z toho, co jsme si zapamatovali. Všichni dostali jedničku. Druhá hodina bylamatematyka. Učili sme se malou násobilku. Až senaučíme malou, tak v 6, nebo 7.třídě začneme s velkou násobilkou, Už se moctěším. Také si mě panučitel vizkoušel u tabule. Zadalmi deset příkladů.Správně sem spočítal tři. Dostal sem dvojku. Po mě šel ktabuli Oláh. Pomáhalamu pani asistentka a dostal jedničku. Je fakt dobrej. Třetí hodinu sme měli Občanskou výchovu. Přišli k nám studenti zČlověka vTísni a měli sme přednášku o lidských právech a disgriminaci lidí sodlyšnouorientací. Na konci hodiny nám paní učitelka pustila pohádku. Bylo to odvougayích co se zamilovali a narodil se jim malí černoušek. Moc se mipohádkalíbyla. Čtvrtá hodina byla Čeština.Učili sme se romskou básničku.Nakonci hodiny sme jí společně recitovali avšychni dostali jedničku. Poslední hodinu bylahudební výchova.Učili sme se zpívat romsképísně. Nejlepší byli Milan Tancoš aOláhovic.Dostali jedničku a pochvalu. Tak to je moje třída. Naše třídní říká, žeinkluzivní škola je nejmodernější anejlepší.V normálních školách, kde sou jennormální běloši, tam prej má hodnělidí čtyřky a pětky.Ale v naší inkluzivníškole máme všichni jenom jedničky advojky. Dysgriminace u nás prostěneekzistuje

9 1
možnosti
Foto

No.. tak to je přesně ten pohled, který považuju... no jak to jen říct slušně a kulantně... za hloupý. A hlavně, krásně česky omezený. Zkuste se podívat, jak se vzdělávají děti s poruchami v zahraničí. Máme se sakra co učit.

2 3
možnosti
JC

Děti s hendikepem šanci ve třídě se zdravými dětmi šanci nemá.

Šanci má právě na té speciální škole.

Inkluse je zločin. Je to záměrné ubližování těm nejslabším, kteří potřebuji pomoc.

29 0
možnosti
Foto

Tak to vidíte Vy. Já to vidím přesně tak, jak jsem to popsal. Děti šanci mají, jen se jim musí dát. A naše bolševické školství... se prostě musí učit.

2 8
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.