Diskuse

Já ho tím šípem do hlavy trefil náhodou, pane soudce…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H44o57n46z40a 29M28a30r14e80k

11. 6. 2013 21:22

Sodoma Gomora...Vy jste uplně mimo chlape .. Prostě klasika, všechno se furt opakuje dokola; ostatně ani jinou reakci na tuto událost bych od Vás a Vašich opálených soukmenovců nečekal..

Pokud by někdo vlezl na můj pozemek a kradl, je mi jedno, jaký bude, já mám prostě morální právo se bránit! Váš alibismus je fakt do očí bijící; jen tak dál, tu nálepku už vám nikdo neodpáře..

2 1
možnosti
Foto

neznám jedinej případ že by bílej se vloupal do obydlí cigána s úmyslem tam krást

5 1
možnosti

J95a20n 48N54o76v37á24k

1. 6. 2013 9:32

Milý pane Bango, byl byste tak laskav a nějakým věrohodným způsobem vysvětlil, jak se tak stane, že má někdo po ruce číslo vašeho mobilu a může se bezprostředně dovolat. Já jsem čekal na kontakt s vámi půldruhého měsíce. Děkuji.:-)

4 0
možnosti
Foto

http://www.youtube.com/watch?v=rWJgUOLeLKc >

Napadení v Duchcově: To co Vám média neukázala

2 0
možnosti

Bango, Bango ...........Uvědomujete si, že tímto, co píšete, to ještě více  rozdmycháváte ? Uvědomujete si, že hodně lidí ( včetně mě ) Váš blog ani nedočte do konce, protože už dopředu ví, komu fandíte ? Napište někdy vzkaz CIKÁNŮM !!! Něco ve smyslu - chovejte se jako většina a lidi si Vás nebudou všímat !!! Vašim postojem to cikánům děláte ještě horší, chápete to vůbec ? Hloupý nejste, tak v čem máte problém. Pořád píšete o chudáčcích cikánech a občané stejně vidí realitu a né to, chcete vidět VY ;-O

15 5
možnosti

No jo,no,někdo trefí omylem šípem,někomu se omylem přemístí obsah cizí kabelky do kapes,někdo omylem padne párkrát na mačetu...........

13 2
možnosti

Chudáci co neměli práci a tak aby nekradly a nebo aby se nemusely živit nepoctivou prací , tak chodily po vesnicích ,zvonily na zvonky a praly se zda nemohou lidem odnést nějaké věci železo atd. které  mají na vyhození (viz.romea : my chodily od baráku k baráku zvonily jsme a někde jsme jim i zaplatily nějaké peníze) !!!!!!

blbost nesmysl lež výmluva a snaha udělat ze sebe prostě !černého! chudáka kterému nikdo nedá práci nebo cokoliv jiného ...

doufám že to dopadne tak ,aby střelec byl osvobozen od všeho obvinění a aby to bylo pamatováno jako den , kdy můj majetek - moje věci - můj pozemek atd. mohu bránit jak já uznám za vhodné !!!!!!

A POKUD NĚKDY NĚCO PODOBNÉHO ZAŽIJU I JÁ A NĚKDO BUDE OKRÁDAT MĚ NA MÉM POZEMKU , TAK JÁ BUDU STŘÍLET TAKY A JE MI JEDNO KDO TAM BUDE ... STRÍLET BUDU PO LIDECH A NE PO BARVĚ PLETI ... bílý nebo černý či žlutý , k zemi půjdou všichni ...

          !!!

8 4
možnosti
Foto

Myslím, že kritikům obvinění toho pána děláte svým projevem tak trochu ,,medvědí službu"...

3 4
možnosti
Foto

Pane Bango - ti, jak říkáte Romáci (my ostatní říkáme spisovně Cikáni!), tam šli krást! Krade drtivá většina Cikánů, tak je neomlouvejte. A znalci z oboru balistiky se již vyjádřili...

16 4
možnosti

presne stale to same: cikani, barak, a to znamena jen a jen  kradez.

1 5
možnosti

Přiměřená, nutná obrana je ošemetný pojem. Především se jedná o obranu. Může stát, jež je napadný konvenčními zbraněmi použít na obranu svých obyvatel ty nekonvenční? Může člověk, na něhož je poštvána smečka pitbulů uvolnit řetězy své smečce lvů? Ano, souhlasím s tím, že život je více než majetek, ikdyž si nejsem jistý, zda to platí u všech. Ale málo se věnuje pozornost tomu, že většina zločinů je především útokem na psychické zdraví obětí. Žena, která je znásliněna, cítí fyzickou ujmu několik dní, tu psychickou může cítit celý život a nikdy už třeba není schopna navázat intimní vztah. Lidé okradení ve svých domovech cití už celý život nejistotu, že nejsou doma v bezpečí. Přepadení lidé se léčí depresivy a mají záchvaty panického strachu. Zloděj má na to přestat být zlodějem celý život a může nad tím přemýšlet a nechat působit svědomí, oběti útoků mají na svoji obranu několik sekund. Oběti nepřemýšlí racionálně, jaká je zákonem a diskuzemi schválená obrana, jednají v obrovském strachu, afektu, hlavu plnou adrenalinu. Nechtěly být těmi obětmi, nechtěly používat zbraně, ale útočník je dostal do této situace. Když si k tomu připočteme další fenomén, a to zoufalost lidí, kteří jsou opakovanými obětmi zločinů a nikdo včetně lidskoprávních organizací jim nepomůže, takový člověk v tom strachu, zoufalosti a pár vteřinách jak se bránit, může i vystřelit na útočníka, který naznal že oběť je silnější než on a už utíká. Ten výstřel nemusí a není skoro nikdy skálopevné rozhodnutí oběti někoho zabít, ten výstřel je důsledek jednání útočníka a nekontrolované situce, která po útoku na oběť nebo jeho majetek, nastane

25 3
možnosti

Jenom upřesním, že "sběr železa" je v každém případě krádež. Nikde neleží něco, co nemá majitele. A pokud se toho majitel vzdal, např. odhozením mimo sběrné místo (do škarpy), je majitelem obec. Představte si, pane Bango, dokonce i veškerý odpad má majitele! :-)

17 2
možnosti