Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

m.sva.

12. 4. 2012 15:53
Vice takovych jako jste Vy

R^:-)

1 0
možnosti
PP

echo.3.

12. 4. 2012 15:52
Myslím, že je to upřímný

a navíc P.Banga není žádný hloupý a zlomyslný matěj.

:o))

2 0
možnosti
DK

Danny_Kay

12. 4. 2012 15:14
Je paradox...

...ze to, co rikate Vy, by takovy Rysavy nikdy nerekl...;-)

1 0
možnosti
MP

orivin

12. 4. 2012 15:12
Poděkování

Děkuji Vám za tento článek. :-) Zvedl jste mi náladu.

1 0
možnosti
ŠS

CHYREN

12. 4. 2012 15:12
Poklona, pane. :)

Dobrej "kus". R^:-)[>-]

1 0
možnosti
LB

Lucie Paceltová

12. 4. 2012 15:12
Kolego blogere, nádherně napsáno!!! Klobouk dolů.

0 0
možnosti
MH

macrakantorhynchus hyrudynaceus

12. 4. 2012 14:29
Spoluobčane pane Bango,

nikdy jsem si nemyslel, že Vás nazvu spoluobčanem. Váš článek jsem si přečetl vícekrát, abych tomu uvěřil, a ....pochopil. Děkuji za něj. Mnozí se teď smějete, umím číst a mám dokonce i vysokošlolské vzdělání-totalitní a poctivé. Vždy jsem Vás považoval   za svého virtuálního nepřítele, ani nevíte, kolik jste mi umazal tisíců dukátů a díky Vám mám totální bordel mezi svými nicky. Pevně věřím, že to Vaše vyznání myslíte upřímně. Neznamená to však, že po přečtení Vašeho článku cikány začnu mít rád, to asi nikdy, jelikož  takových jako Vy, je u nás velmi málo. A to nestačí, abych svůj pohled na tuto nepřízpůsobivou komunitu změnil. Ale vy jste snad první kapka v moři. Buďte jejich vzorem a kritickými slovy na cikány nikdy nešetřete !

1 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

12. 4. 2012 14:33
Re: Spoluobčane pane Bango,

pan banga tohle rika pravidelne a dlouhodobe. jen hlusi neslysi slepi nevidi. zazrak se nestane. mozna ted ? a nebo jen pet minut a zitra to jiz zas bude uhlavni nepritel ktery muze za politiku cele firmy

4 0
možnosti
G

Gwendolyn!

12. 4. 2012 14:28
A ten prodej je definitivni?

Divala jsem se na Hyde Park a mam z toho rozporuplne pocity. Na jedne strane Patrik Banga, vychovan po cesku, Cech, ktery zni celkem rozumne (ktery samozrejme nepatri k Romum, ktery nema tuseni o celem cikanskem etniku, ktery uziva rasove stereotypy, ale pres neznalosti zni rozumne), na druhe strane cenzor z Idnes, ktery je znam svym pristupem k otazce cikan/rom. Pokud jste teda prodal, tak uz jen zbyva ostrihat vlasy a vypadat jako normalni clovek.

3 0
možnosti
PP

echo.3.

12. 4. 2012 16:01
Re: A ten prodej je definitivni?

Vlasy, vlasy, vlasy, ty má tmavý, dlouhý a zdravý.

:o)

Jiní jsou vyšmikaní dohola, nevypadají dobře

a mají divný, unylý, zlý kukuč na iDnes i zítra.

1 0
možnosti
ZB

zberanek

12. 4. 2012 14:21
Karma

Po dlouhé době jsem si se zájmem přečetl to, co napsal Róm. Souhlas.

1 0
možnosti
JH

boubinek4

12. 4. 2012 14:21
FUJ

Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.