Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠA

s.m.

13. 4. 2012 21:30
...

super článek, Patriku:-)R^

0 0
možnosti
K

kion121

13. 4. 2012 21:28
Tak

překvapení a  snad se blýská na lepší časy.Nicméně tohle jsou zatím pouze slova:-/R^!!

0 0
možnosti
MSBN

muž s brašnou neprošel.

14. 4. 2012 1:28
Re: Tak

Neblýská se na nic. A u nich už vůbec ne.

2 0
možnosti
H

Hug0

13. 4. 2012 15:47
hmm...

videl jsem Vas v HydeParku. tam jste prodal svoji dusi?

videl jsem jen zacatek a prekvapil me Vas postoj.

po te co moderator ohlasil prvni telefonicky dotaz jsem to vypnul neb jsem cekal, ze ta otazka bude pod pas nebo neco takoveho .. takze jsem to nedokoukal.

ale i ten kousek stacil, abych si poopravil muj nazor na Vas.... v dobrem...

GL

0 0
možnosti
T

Tobinka2.0

13. 4. 2012 11:18
Co to...

"Že když budu jednat s chlapama, nebude u toho sedět moje žena a naopak."

Cože? Jste Rom, nebo ortodoxní muslim? Zajímavé... Co kdyby někdo napsal,  Že když budu jednat s bílejma, nebude u toho sedět můj romský kamarád a naopak, Taky v pohodě?

10 0
možnosti
JK

action_jackson

13. 4. 2012 11:34
Re: Co to...

To by mě zajímalo, jak dlouha vám trvalo, co z článku takhle trapně vypíchnout.

Z 3 000 zajímavě napsaných slov si vyberete 14 a a výhra je doma.

Zlej, zlej Banga.

2 0
možnosti
EN

tuana

13. 4. 2012 10:57
snad to už začne

- ne,neděste se...myslím to,že nastává doba,odlišovat důležité věci od nedůležitých.

Jako např. přestat vést žabomyší války a soustředit se nejen na jednotlivce,ale na celý náš stát,který je určitými lidmi neustále devastován po všech směrech.Více si všímat okolí,kdo za tohoto stavu si ještě dokáže udržet svou čest a smysl pro spravedlnost,tedy kdo nežije tím,že záměrně a s plným vědomím neškodí své rodině,svému okolí.

Jde do tuhého,změní se směr vývoje lidstva a s tím i celý systém,který se snaží udělat z lidí otroky.

 Bude panovat nálada,jako tenkrát před 2.sv.válkou,kdy se lidi prostě museli sjednotit,jinak by se museli smířit s tím,že přijdou o svou svobodu.

Na podzim se uvidí,kolik tu máme vlastenců...

0 0
možnosti
P

palminava

13. 4. 2012 8:51
Cigoši mě štvou,......

ale tady pane tleskám.

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

13. 4. 2012 6:02
za mě dobrý

:-)

0 0
možnosti
.

.koulehranatá.

13. 4. 2012 1:26
No, když srovnám Bangu s Bendigem

tak P.Banga jasně vyhrál.To se cení.Obávám se, že Bendigů je mnohem více.Bohužel.

http://www.zvraceny.cz/video/50087-stiznost-pana-bendiga/

1 0
možnosti
JP

Kojot

13. 4. 2012 1:07
Žádný pravý Skot!

Myslím, že v této souvislosti je vhodné připomenout logický klam, jehož se můj jmenovec přímo ukázkově dopustil:

http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman

Jaroslav A. Polák

0 0
možnosti
A

Alarix

13. 4. 2012 0:58
Trochu mi to romipen připomíná fotbalové fanoušky.

S autorem naprosto souhlasím. Ve svém negativním smyslu mi ten pojem "romipen" připadá jako soudržnost typu "Jsi jednou Sparťan, tak nemůžeš dělat trenéra Slávii, jinak tě odděláme". Je třeba nezapomenout a připomínat si, že ani Češi dnes rozhodně nejsou homogenní národ - geneticky jsme smíchaní neskutečným způsobem, a ten genetický základ, ten nepřichází z česky mluvícího prostředí. Téměř všichni, kdo se dnes cítíme Čechy, jimi jsme proto, že jsme Češství přijali. Babička mluvila německy (vlastně rakousky) a já s tím dnes nemám žádný problém. V každém z nás je kus Kelta, kus Němce, kus Slováka či Maďara. Splynuli jsme s okolím a přizpůsobili jsme se. Nepřizpůsobit se znamená boj s větrnými mlýny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.