Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

janacz

30. 1. 2012 11:20
Zase jsem zapomněla

Co je to přesně to Gádžo Je to spisovně? 8-o

0 0
možnosti
G

gyulla

31. 1. 2012 22:52
Re: Zase jsem zapomněla

ano, je to naprosto spisovně

0 0
možnosti
E

EvitaPeron

29. 1. 2012 23:05
Třesku plesky

s Natálkou srovnávejte ubitého a cikánskými homosexuály znásilněného Patrika z Krupky.

8 0
možnosti
M

mikonako1

29. 1. 2012 17:38
Bango

teoreticky byste mohl mít pravdu,ale nemáte jí,neboť demagogicky manipulujete  :

nikomu na světě tudíž ani v ČR nevadí ,kdo jakou má barvu očí  či  kůže - pokud tak jde jen o pár jedinců a to není žádných 86 % populace,  lidem vadí na cikánech  : 1. neochota přijmout stejné hodnotové stupnice když chtějí využívat výhod soc.systému    2. neochota přijmout povinnosti které jsou nedílnou součástí práv - povinnostmi mám na mysli dodržování jak psaných zákonů,vyhlášek a ostatních předpisů  tak i nepsaných pravidel slušného chování - neúcta,drzost,neomalenost,vulgarita,    3.vyčůranost  spojená s agresivitou ,vymáhání  "výpalného" za to že cikán /ať už přicestoval z Indie,vých.Slovenska,Rumunska,Bulharska ,Maďarska/   oblažuje svou přítomností  zde v  ČR- a na závěr: " Kocábové",tak jen situaci neřeší ,jen jí zhoršují

4 0
možnosti
M

Mychal.B.

28. 1. 2012 22:08
Já, Bango, nejsem žádný GÁDŽO!

Mě to pojmenování uráží, takže si ho strč za klobouk stejně jako tu demagogii, která je obsažena v půlce toho blogu Rv

13 0
možnosti
LH

Lubomír H

28. 1. 2012 20:02
Mažeš Bango, maž ....

Nic se tím nevyřeší .....Rv

10 0
možnosti
NM

neromský mediátor

28. 1. 2012 18:03
"Češi jsme totiž všichni".

Leda kulový. Všichni, kromě tebe.

6 0
možnosti
LH

Lubomír H

28. 1. 2012 20:01
Re:

;-DR^

0 0
možnosti
T

Tystnaden

28. 1. 2012 12:45
Tak oni prý kradou jen stokoruny...

http://liberec.idnes.cz/clanek.aspx?c=A120125_131721_liberec-zpravy_alh

26 milionů je stovka....lži, lži a zase lži....Rv

3 0
možnosti
JJ

jinfakt

28. 1. 2012 11:47
čistě bez emocí se ptám :

jestliže národnost je svobodným právním rozhodnutím každého občana bez omezení a podmínek, předpokládám že je to věc neveřejná a nedokumentovaná jinak než fízly ze SÚ.něco jako myslivec, rocker, atlet, věřící atp.

takže, jak to ti politici, novináři, diskutéři vědí, kdo je cigán, kdo gádžo ? nemají úctu k právům jiných, která od nich pro sebe požadují? bez souhlasu jakkoliv "označené" či "zařazené" osoby či skupiny to je sprostým fašismem. nebo záměrem.

0 0
možnosti
DS

VyMeTaky

28. 1. 2012 11:35
Bango,

jste schopen vaším brilantním mozkem pochopit, že naprosto každého daleko víc postihne tisícovka, kterou mu ukradne gang kapesních zlodějů se zvýšenou pigmentací už jen proto, že v peněžence mívá, krom peněz na drobné nákupy, i doklady, platební karty, účty (takže zpravidla zloději získají i podpisový vzor), a tím pádem, nejen že příjde o hotovost, ale podstatně se mu ztíží přístup k penězům, neb bez dokladu nevybere nic, musí si vyběhat nové doklady, takže má nejmíň na dva týdny o zábavu postaráno.

Když si někde přilepší špičky komunální politiky k obolosu prostřednictvím už beztak předražené zakázky zadané spřátelené firmě, jako občan to pocítím velmi nepřímo, zpravidla tím, že ta silnice, která byla mizerná už před rokem, bude mizerná další dva roky. Ale můj osobní blahobyt to v podstatě neovlivní.

A dovolím si konstatovat, že kdysi se vedly statistiky nápadu trestné činnosti. Zkuste hádat, jak dopadlo porovnání mezi etniky.

6 0
možnosti
PB

Barkynson

28. 1. 2012 11:47
Re: Bango,

svatá dobroto...RvRvRv

0 0
možnosti
PA

Mathias

28. 1. 2012 7:35
Mě stejně ten

řev cikánů o rasismu a diskriminaci přijde jako ryze účelový. Jde jenom o to vytáhnout prachy z kapes daňových poplatníků a EU na provoz všelijakých agentur, spolků a serverů, aby zdůvodnili svůj provoz. Že jsou u nás rasisti, to určitě ano, ale ti jsou v každé zemi a nemusí mít vždy jen bílou barvu. U nás si stačí kliknout na romeu a na diskuze pod příspěvky. Já například nevidím žádný rozdíl mezi Vandasem a Kostlánem. Oba by se měli léčit. Drtivá většina problémů mezi cikány a zbytkem společnosti je v rovině kriminální a sociální. Ty vyloženě rasistické skutky se nafukují podle hesla "Čím hůře, tím lépe". A taky se mi nelíbí to zdůrazňování, že je někdo cikán, nebo róm. No a co. Já jsem Prajzák ve Slezku, kamarád je Hanák, tamten je Chod. Žijeme v jedné zemi, tak se podle toho chovejme. Klidně, ať si každý udržuje tradice s úcty k předkům, pořádá folklórní akce, staví skanzeny a muzea. To je v pořádku. Ale může to být bez toho bytí do prsou "Já jsem .... a kdo je víc!"

7 0
možnosti
PA

Mathias

28. 1. 2012 7:37
Re: Mě stejně ten

Žádná menšina, nebo skupina nesmí mít větší práva než ostatní. Ale všichni spravedlivě stejně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.