Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

evon

5. 2. 2012 13:31
Mě šokuje, že p. Banga nepřestává psát, i když jeho karma

je víc než trapná 8-o8-o8-o8-o8-o8-o8-o

1 0
možnosti
E

evon

5. 2. 2012 13:34
A to nejtrapnější je,

že se autor pasoval do role SPRAVEDLIVÉHO MUDRLANTA, který na to má jediný správný názor ;-D;-D;-D Přitom podstatou cikánského problému je, že NAPROSTÁ VĚTŠINA JICH JE PROBLÉMOVÝCH, a těch několik jedinců, kteří jsou slušní, má holt smůlu. Ale poděkovat za ni může JEN TĚM SVÝM RvRvRvRv

0 0
možnosti
TS

Taisun

4. 2. 2012 12:08
Pane Bango

Když jsme všichni češi proč vaši soukmenovci řvou po nás vy češi zk....?Můžete mi to vysvětlit nebo opět zachováte rádiový klid a budete odpovídat jen na to co se vám hodí?

1 0
možnosti
UC

emersonskej

10. 2. 2012 2:15
Re: Pane Bango

B je správně !!!;-D

0 0
možnosti
O

oprudil12

4. 2. 2012 7:07
Není to tak dávno , co jsem se ohradil proti smazaným

příspěvkům . Přišel mně mail od p.Bangy , že mé příspěvkly byly smazány mylně . Bez slůvka omluvy ! P.Banga věčně něco  , někoho kritizuje , chce vychovávat , ale sám se chová jako křupan !! Ono poděkovat , poprosit , omluvit se  ,je základem chování .Tak příště , p. Bango , až budete něco moralizovat , kritizovat ap. , začněte u sebe !!

7 0
možnosti
M

Mychal.B.

2. 2. 2012 19:14
Máš to marný, nejsem gádžo

:-P

1 0
možnosti
F

fenri

2. 2. 2012 10:48
Zaujal men konec: Češi jsme všichni

Co je to za módní kravinu? Je český národ, český jazyk, české dějiny.... a je romský národ, romské dějiny...

Přeci nelze být současně Romem i Čechem. To pak mohu být současně Čechem a Eskymákem. Jsou-li Romové současně Romy i Čechy, co jsou potom Češi? Co je to národ?

Situace, kdy dvě naprosoto odlišné skupiny lidí (odlišné dějinami, mentalitou, kulturou, jazykem, barvou pleti, uvažováním o budoucnost...) sdílí jeden sociální systém?

0 0
možnosti
ZKC

Z-drcený kostkový cukr

1. 2. 2012 23:35
Čtenář - cikán

nejde dohromady

2 0
možnosti
E

evon

5. 2. 2012 13:29
Re: Čtenář - cikán

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
A

A/D

1. 2. 2012 17:24
2

Tady nejde o rasizmus ale o využití zkušeností.Házení do jednoho pytle je velmi důležitá vlastnost pro přežití člověka, je zcela přirozená a normální. Proto neříkejte gádžům, neházejte nás do jednoho pytle. To je nesmysl. Každý háže do jednoho pytle a vždy házet bude. je ale jen na vás, do jakého pytle gádžo cikána hodí, když ho potká. Pokud se budete snažit chovat slušně, bude víc a víc gádžů híázet cikány do toho pytle "hodní", zatím má ale většina špatné zkušenosti, proto je háže do pytle "zlí". A zlu se musí člověk bránit. Neberte si to osobně. Nic osobního v tom není, je to jen adaptace člověka na přežití.

2 0
možnosti
A

A/D

1. 2. 2012 17:23
1

cikáni by si měli udělat sami mezi sebou pořádek. Jednak mě je líto těch slušných a jednak mám strach z těch neslušných, které potkávám den co den.... Co si o nich má člověk myslet? když byste v životě potkali 10 psů a z těch 10ti psů by vás 7 pokousalo, jaká je zcela normální a logická reakce na blížícího se psa? Strach a z něj plynoucí agrese. A nemá to nic společného s tím, že je to pes, má to co společného s tím, že většina psů, které jsem potkal kousala... Čili analogicky, má li gádžo s cikány špatné zkušenosti, nemůžete se mu divit, jak na ně reaguje. A nemá to nic společného s barvou kůže, ale s tím,  že má negativní zkušenost. kdybych potkal v životě 10 lidí s tetováním a 7 z nich by mě okradlo, je logické dát si pozor na lidi s tetováním.

5 0
možnosti
V

Vrahovčák

31. 1. 2012 17:46
Hele úplně jednoduše se zeptám....

Kdy začne drtivá většina rómů pracovat a přestanou jen vyžírat tento stát ????

Nic jiného k této problematice nechci znát.

0 0
možnosti
G

gyulla

31. 1. 2012 22:52
Re: Hele úplně jednoduše se zeptám....

Na to ti milerád odpovím já. Romové přestanou "vyžírat" stát, až je Češi začnou zaměstnávat a budou mít stejné pracovní příležitosti, jako gádžové. Taky bych se tě chtěl na něco zeptat. Proč já musím doplácet na to, kolik Čechů je momentálně nezaměstnáno? Proč mám já platit za české vyžírky, kterým se nechce makat?

0 0
možnosti
P

pikacu

31. 1. 2012 8:53
tak aby bylo jasno

kolik diskutérů volá po exemplárních trestech pro romy za 3 facky ? chlape, najděte tyto příspěvky a dejte je na blog. ;-)

1 0
možnosti
TS

Taisun

31. 1. 2012 9:54
Re: tak aby bylo jasno

Je to lhář

6 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.