Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

janacz

26. 1. 2012 12:18
obávám se

bude ještě hůř ;-(

0 0
možnosti
TS

Fantomazz

26. 1. 2012 10:21
hmmm

český úřady jsou na prd. nic novýho. co se odstěhovat do kanady?

1 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

26. 1. 2012 11:44
Re: hmmm

Moc zima

0 0
možnosti
R

radek7503

26. 1. 2012 9:57
Ahoj Patriku.

Ty víš kdo jsem. Mám na tebe dotaz. V článku se píše o člověku kterého oba dva známe? Pokud ano, byl bych rád kdyby ses mi ozval na mail. (radek7503@seznam.cz) Pokud ne, je to velká náhoda že znáš víc takových lidí. I tak bych byl ale opatrnější při vyjadřování se ke skorobývalé ženě, byť kamaráda, výrazem "divoženka" a rozhodně bych nedělal závěry ohledně soudkyně. Měj se krásně, R.

2 0
možnosti
\S

sir Humprey XXXVIII

26. 1. 2012 9:24
a PODOTÝKÁM, ŽE UŽITÉ SLOVO V TITULKU MĚ STÁLO NEJEDNU

ŘÍMSKOU ČÍSLICI :-P

a tvrdím, že jsem ho užíval patřičněji

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

26. 1. 2012 9:52
Re: a PODOTÝKÁM, ŽE UŽITÉ SLOVO V TITULKU MĚ STÁLO NEJEDNU

Nojono, když tys zavedl i výraz m(b)uzikál.... Prostě to přeháníš. X;-)

1 0
možnosti
JC

Jarcho

26. 1. 2012 9:17
Teď mají občané příležitost buserovat úřad.

Když poslanci napsali do zákona takovou kravinu, jako že každý kdo loni koupil nějaké víno, tak to musí oznámit úřadu Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský, měli by to občané využít a tu setrvalou buzeraci státu oplatit tím, že důsledně nový zákon uposlechnou a VŠICHNI pošlou své oznámení.

Ať si to stát užije.

1 0
možnosti
A

A/D

26. 1. 2012 13:25
Re: Teď mají občané příležitost buserovat úřad.

kdo je to stát?

0 0
možnosti
\S

sir Humprey XXXVIII

26. 1. 2012 9:09
O leckdy zbytečné buzeraci cenzorů IDNES

třeba ke mně bys napsat nechtěl?

4 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

26. 1. 2012 9:18
Re: O leckdy zbytečné buzeraci cenzorů IDNES

Ne nechtěl, má teď moc práce s dáváním svého blogu do zaujálů. Stejně je to sranda - admin vyplodí myšlenku a šupky dupky ... za 5 minut je to v zaujálech. On a Hřebenář. ;-D;-D

5 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

26. 1. 2012 9:01
Belbec je především ten, co si nedává pozor na doklady....

A ještě větší je ten, co z následného zdržení obviňuje jiné.

4 0
možnosti
FM

František Matějka

26. 1. 2012 8:58
Asi to tu opět schytáte za všechno možné...

... i nemožné. Nicméně držme se Vámi nastoleného tématu - s článkem souhlas a karma. Ano, tak to funguje v České republice.

3 0
možnosti
GMX

Glock Mark XXIII

26. 1. 2012 9:03
Re: Asi to tu opět schytáte za všechno možné...

No, ono to tak funguje i leckde v zahraničí, jenže mnozí tohle nevědí a tak si svoje frustrace omezují na českou kotlinu. A pokud náhodou přijdete na lepší způsob administrace té či oné záležitosti, dejte vědět .... legrace není nikdy dost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.