Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

chachar58

6. 11. 2011 11:07
Zvědavost silnější, než...

Pane Banga, vím, že sice na příspěvky zde nereagujete, pouze pak "něco" vypustíte na jiném serveru, kam nemám důvod chodit.. Jste "admin" na tomto serveru a tedy jste součástí "medií, co něco vypustily".. Nechal jsem svůj blog otevřený..Rád se zde vrátím a přečtu si tedy verzi nezaujatého novináře, co se to tedy odehrálo..? Určitě nemáte daleko k možnosti se s "údajným agresorem" spojit a uveřejnit zde skutečnou verzi. Pak budete skutečně novinář a né někdo, kdo vypustil do éteru možnost - "stalo se / nestalo se".. Pokud to neuděláte, zůstanete u mne romským alibistou.., ale já nejsem pro Váš život důležitý..

3 0
možnosti
C

chachar58

6. 11. 2011 11:10
Re: Zvědavost silnější, než...

Místo "jsem" patří jste.. Omluva za přehmat..

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.