Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

--- poveste ho za El Paso ---

19. 9. 2011 21:47
...

Je to muj dojem nebo se v nasi spolecnosti rozmaha zvlastni druh rakoviny? Slysim "etnicky Cech", "Nerom" a v hlave mi resonuje "etnicky Zid", "Nezid". Dèjà vu. Tricata, ctyricata leta minuleho stoleti. Male skupinky Hitlerovych vyznavacu v Nemecku, henlajnovci v severnich Cechach. Dèjà vu. Po Zidech v Nemecku pocatku tricatych let prichazeji na radu Cesi v druhe polovine teze dekady. Nekteri prislusnici mensiny dlouhodobe zijici s Cech na jednom uzemi zacinaji po te, co se jejich soukmenovci vyporadali v Nemecku s Zidy, nejprve vyhrozovat a pak napadat a fyzicky likvidovat sve ceske sousedy, vytlacovat a pak i vyhanet Cechy z jejich domovu. Skupina zen z mensiny na poli motykami rozkope postreleneho ceskeho cetnika. Dèjà vu. Skupina prislusniku mensiny poseka Cechy macetami, skupina mensiny zbije Cechy obusky, prislusnik mensiny vyhrozuje Cechum macetou a nozi. Dèjà vu. Adolf Hitler, Benito Mussolini, Konrad Henlein. Dèjà vu. Zdenek Rysavy, Fr

5 0
možnosti
C

cojanato

19. 9. 2011 20:07
Občané, nemám rád ani výrazy Rom, nebo gádžo,...

ani Nerom !:-/ ....A slušný cikán mně nikdy nevadil.

0 0
možnosti
TK

tschuraq Kotzanda

19. 9. 2011 21:00
Re: Občané, nemám rád ani výrazy Rom, nebo gádžo,...

Tak na toho mezi autory tohoto blogu nelze narazit.

3 0
možnosti
8

837

19. 9. 2011 18:55
Jo to je pahumanistického pohoršení

když někdo ukáže že ty veřejně prospěšné práce zřejmě dopadnou jen jako "veřejně prospěšné práce".

To samé já vidím u nás, město má k dispozici 50 takovýchloe lidí a bordel a odpadky na sídlišti jsou stále, dovolím si tvrdit že kdybych to sbíral jako jediný na plný úvazek tak ten bordel na sídlišti nebudu, tedy by můj výkon byl tak za 200 těchle veřejně prospěšných "pracovníků".

1 0
možnosti
M

mikonako1

19. 9. 2011 18:36
soudruhu bango

předně je nutné psát přesně a nerasisticky -  já nejsem gádžo,nerom, ani etnický Čech  -  jsem prostě Čech  a nepotřebuji žádné přídavné jméno ani přídomek  -  na rozdíl od cikánů - je zajímavé ,že do roku 1971  nikomu správný spisovný název  příslušníka cikánského etnika nevadil  a najednou se "zázračně" cikáni změnili jméno . Kukačka nepřestane být kukačkou i když si řekne ,že se bude jmenovat slavík ,a přitom se stále bude chovat jako kukačka ,tj. bude žít jako parazit !!!!Rv

7 0
možnosti
PM

petrik1960

19. 9. 2011 17:27
já tedy jsem necikán určitě a pan Banga ?

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

19. 9. 2011 17:13
Pane Bango!

Nejsme Neromové.

Nejsme ani Neněmci, Nečíňané ani Neeskymáci.

Hodláte-li používat takové výrazy spolu s henleinovským "etničtí Češi" pak netvrďte, že vám jde o poklidné soužití.

4 0
možnosti
HDTL

Henri de Tolouse Latrin

19. 9. 2011 18:11
Re: Pane Bango!

NEjde, je to NEdomrle NEgativiní.

0 0
možnosti
V

Vasco.blog.idnes

19. 9. 2011 15:24
Když nevíte, jestli se smát nebo brečet,

pusťte si tohle. U toho máte jasno a vždycky se jenom nasmějete. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0IOH3ld8IFI

1 0
možnosti
C

cakekake

19. 9. 2011 15:20
Tenhle cikán

je tak úžasně "nestrannej", že to nutí k zvracení!

5 0
možnosti
KVTR

kukačka v temném rákosí

19. 9. 2011 15:37
Re: Tenhle cikán

Je to borec. Zkuste někdo jiný prodat JEDEN svůj výtvor DVĚMA firmám! Jedna z nich Vás u soudu rozkope jako černé psy. Tady a na Romee to jde. ;-D

3 0
možnosti
JG

anfrene

19. 9. 2011 15:15
..

Pane Banga, mohl byste me a dalsim diskutujicim vysvetlit co nebo kdo je to Nerom?

Pokud ma tento blog rici, ze i bili lide se flakaji, tak pro me zadna novinka (zvlastne na stavbach:-)). Je treba si ale rici, ze na videu se jedna zrejme o zamestnance soukromeho sektoru. Kdezto v blogu vami uvedene pani se jedna o zamestnance placene z nasich dani.

1 0
možnosti
C

Camino.

19. 9. 2011 16:19
P. Banga, mohl byste me a dalsim diskutujicim vysvetlit co,

0 0
možnosti
V

villík

19. 9. 2011 15:14
Původně jsem sem nechtěl nic napsat, ale když už...

...zablogoval pan Patrik Banga po jeho včerejších narozeninách (je slušnost poblahopřát, tudíž činím)......

Jsem etnický Čechonerom !  ... a tak jen:

Už to tu běží v podobenství dětských půtek na ZŠ. "Paní učitelko, já sem to neudělal sám, to Fanda to začal !"......  "Jám mám hezčí kýblíček, než Vojta!"........ To se udělalo samo, paní učitelko!" ......."Pančelko, von začal!".....  "Kuba mě , prosím, praštil tou lopatkou první!".......... "To měl hlavně udělat Jindříšek!"........"Ale Vládík taky čůral do květníku!".

Vzájemné poukazování na obecně známé skutečnosti nevyřeší ve Vaší skupině etnických Romočechů taky vůbec nic! Každej před svým prahem, .........ale důkladně!

A protože vím, že jste tak způlky Kladeňák, dovolím si konstatovat, že tenhle blog "byl na kulový.... s přehazovačkou".;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.