Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Sgt.Hoog

3. 7. 2011 14:42
Estráda...

Inteligentní(elitní) tzv.rom(kolik jich tu žije?), se nebude pouštět nikdy a nikde natož v televizi a přímém přenosu do větších větných celků.Pokud žije normálně,jako většina lidí a není svému okolí na obtíž,nemá zapotřebí se zviditelňovat.Stydí se za tu nepolepšitelnou většinu svého etnika a vyhýbá se jim.To co předvedl velkopodnikatel Tancosz a ten druhý mamlas bylo tragikomické-napadlo mě dokonce,že jim Vandas zaplatil aby udělali ze sebe takové osly!V práci a v hospodě jsme to se smíchem probírali a výborně se bavili.Myslím,že ve všech hospodách a pracovních institucích se lidé dobře bavili a Řápková za to nemůže.KO udeřil vlastnímu etniku Velkopodnikatel a mamlas.A celý národ to viděl......!

1 0
možnosti
JM

janacz

30. 6. 2011 12:10
Doporučuji

aby Romové sami si utvořili pořad na ČT 1 "my máme slovo" a pozvali vhodné zástupce. V

2 0
možnosti
E

evon

26. 10. 2011 1:09
Re: Doporučuji

Anebo pořad "My máme kovo" s ukázkou toho, kolik deklů od kanálů jedna osoba za noc sežene.;-D

0 0
možnosti
LC

psice_dášenka

27. 6. 2011 14:25
jak je tohle možný ?

;-D

0 0
možnosti
DMP

dejte mi pokoj

27. 6. 2011 12:05
garant banga

asi je problém, že jediní reprezentanti cikánů, které v čt našli, byli ti, co tam byli.

příště by tedy měl doporučit nějaké zástupce autor. těším se na jejich úroveň a argumentační schopnosti.

pořád totiž nevím, jak se dá odargumentovat cikánská pracovní morálka a jejich morálka vůbec....

1 0
možnosti
KM

kapitán Matka

26. 6. 2011 21:08
Klucí používají berle zajímavým způsobem...co na to USA?

http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=2220

;-D

0 0
možnosti

Ravenek

26. 6. 2011 8:35
Kolik znáte romů...

No, já naštěstí aktuálně žádného roma neznám. Ale kamarád jich zná docela dost, dělá totiž dozorce ve vězení. A tam rozhodně menšina nejsou :)

0 0
možnosti
G

galileo_galieovic2

23. 6. 2011 20:28
asi žiju na jiné planetě než Banga

Tady cikáni neviditelní nejsou. Tady jsou ve statistikách kriminality na špici. Rád věřím, že jsou i poctiví a pracovití cikáni, ale ti se většinou za svůj původ stydí a tají ho, právě kvůli těm viditelným Rv

0 0
možnosti
MJ

Marek _Mental

21. 6. 2011 18:49
:DD

Díky, Bongo, žes mě upozornil na tento pořad, skouknul jsem to z archivu a velmi se pobavil, byť poněkud hořce, pohledem na ubohou úroveň cikánské "elity"..Rv

HNUS !

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

21. 6. 2011 23:03
Re: :DD

Já jsem ten pořad viděl dvakrát, na jedno shlédnutí těch dojmů bylo příliš. Přišlo mi, že osoby zodpovědné za výběr účinkujících chtěli Romy před celým národem ponížit, když tam vybrali ty dva, zejména pana profesora z ÚP. Mrzí mě, že tam nepozvali raději Kocába s Uhlem, sice by dostali také na zadel, ale aspoň by to nebylo tak trapné.

0 0
možnosti
BMZI

Bijec modrých zlodějů II

21. 6. 2011 1:01
Pane Banga, prosím, napište nám

nějaký článek o  neviditelnosti. Buďte tak laskav. Děkuji

0 0
možnosti
K

Krasavicee

18. 6. 2011 18:55
Nevíte kdy bude mít duo Tancoš+Štefan další představení?

Nerada bych je propásla.  Rom na obrazovce = jistota kvalitní zábavy R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.