Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jiittkkaa

25. 5. 2010 8:58
Též bych si přála, aby na mne stát kašlal, jako na Romy

Pracuji(dvanáct hodin denně), nepobírám ŽÁDNÉ sociální dávky(ani přídavky na děti), splácím hypotéku -nečekám až mi NĚKDO zajistí bydlení, děti posílám do škol,nekradu, NIKDY jsem neměla střet se zákonem, jsem soběstačná.

Ano pane Bango, také doufám, že se konečně přestane kašlat na chudáky Romy a stát jim zajistí, aby mohli žít přinejmenším tak, jako já. Držím Romům palce a šťastnou ruku u volební urny. Jitka Gotterová

0 0
možnosti
T

temi

23. 6. 2010 13:00
Re: Též bych si přála, aby na mne stát kašlal, jako na Romy

Ano, tleskám, přidávám se, taky samostatně fungující a platící jednotka....nejsme divní, když ostatní natahují ruku a my někteří makáme?:-)

0 0
možnosti
S

sámvelkýmao

21. 5. 2010 21:05
no

pane bango,přestože jsme spolu měli jisté názorové rozdíly na diskusích,nějak jste se zapoměl jasně vyjádřit o vaší příslušnosti k té,či oné straně a vaší volební aktivitě.ale není nikde napsáno,že musíte říkat,koho budete volit.ono to tak nějak z vašich blogů a kusých odpovědí diskutujícím vyplývá.spíš by mě zajímal váš názor na tuto společnost jako celek.jediné,čeho jsem se já osobně dočkal,byl zákaz přístupu na diskuse.no nic,vyjasnil jsem si to s panem Dvořákem a brzy budu blogerem,ať se vám to líbí,či ne.třeba ne VIP,jako vy,ale svý si napíšu.přestože jste mě označil za rasistu,můžu vás ubezpečit,že mnoho z mých obchodních partnerů jsou lidé černé,žluté a i jiné pleti a vůbec nemám problém si s nimi podat ruku,či jít s nimi do restaurace na oběd a představit je svým přátelům.vy to asi nepochopíte,ale jádro problému - či pudla je někde jinde.a vaše trapná dištanc od vašeho soukmenovce,ohledně kocoura mikeše-no to už je přespříliš.všichni,co to čtou si udělají obrázek.O VÁS........

0 0
možnosti
S

sámvelkýmao

21. 5. 2010 21:08
Re: no

jinak moje jméno,včetně IP a telefonu máte v redakci,abyste mne neobvinil z anonymních invektiv......................

0 0
možnosti
MV

Martin V

20. 5. 2010 21:24
Můžete rozvinout myšlenku?

Můžete rozvinout tu myšlenku, jak se na romale stále(?) kašle?

Osobně jsem nepocítil nějaké státem uznávané zvýhodnění, za to že nejsem cikán. Máte odkaz na nějaký zákon nebo třeba jen usnesení nebo doporučení, že je třeba na romale kašlat a na ostatní ne?

0 0
možnosti
T

Tecumtha

20. 5. 2010 12:04
Zdravím Patriku,

jen doufám, že neposlechnete pana Veselého, který se zde na blogu pokoušel oslovit hromadně Romy, aby volili ČSSD ;-D Opravdu jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo brečet ;-)R^

0 0
možnosti
PB

P.Banga

20. 5. 2010 13:59
Re: Zdravím Patriku,

Neposlechnu... mám jiné kandidáty na můj hlas. Zdravím P.B

0 0
možnosti

Dr No

20. 5. 2010 10:51
Asi vám zkazím radost,

ale ve skutečnosti nezáleží na tom, koho my občané "zvolíme". Teoreticky tato možnost existuje, ale v praxi rozdává karty někdo jiný. "Volební" systém jsme nevytvářeli my občané, ale oni - ti kteří byli u moci. A v jejich zájmu bylo ho nastavit tak, aby o tu moc už nepřišli. To, že parlamentní strany tvoří různé opoziční bloky - to je jen divadlo pro sprostý lid. Když vidíte, jak kvete korupce a zneužívání moci k přesouvání peněz z erární kasy do soukromých rukou, není pro to jiné vysvětlení, že se na tom podílejí všichni - napříč "politickým spektrem". Kdyby tady byla konkurence, tak by nemohlo tak hladce fungovat. Už samotný fakt, jak ze všech stran slyšíme, že je na nás, koho si zvolíme, je podezřelý. Poslance (+- několik jmen) přece nevolíme my, ale ten, kdo jejich jména nechal vytisknout na lístečky, co pak hážeme do krabic s otvorem nahoře. Řekněte upřímně - víte cokoliv bližšího o 99% těch, pro které "hlasujete" a dozvíte se někdy, jakýkm způsobem "vás v parlamentu zastupují"?

0 0
možnosti
I

ivko12

20. 5. 2010 15:47
Re: Asi vám zkazím radost,

Musim s Vami souhlasit. Mam stejne pocity. Na nas volicich ty volby nestoji.:-(

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

20. 5. 2010 10:32
Pro ty nevolící

S ohledem na průměrnou účast ve volbách, chci tímto vzkázat těm, kdo nepůjdou k volbám: Až bude sestavena nová(?) vlády a začne prosazovat svoje záměry, a vy začnete vykřikovat směrem k voličům - Jo, máte co jste si zvolili! - tak si uvědomte, že takovou vládu máme právě proto, že vy jste nešli volit. Vy jste si řekli - Ále, dyk je to šaškárna, stejně se nic nezmění, zabytej čas ... - a nešli jste volit. Měli jste šanci něco udělat a něco změnit - a vy jste neudělali nic. A proto potom budete mít jediné právo - nadšeně souhlasit s vládními opatřeními, nebo držet ústa.  

0 0
možnosti
T

Tecumtha

20. 5. 2010 12:05
Re: Pro ty nevolící

karma i pro vás R^

0 0
možnosti
JN

Jules navždy

20. 5. 2010 10:03
Souhlas

Mimochodem včera sem někdo na diskuzi přidal tento odkaz: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs309.snc3/29074_1122509519161_1719786887_220704_7496719_n.jpg

Docela by mě zajímalo, co si o tom myslíte. Mě to trochu připadá jako podcenění inteligence cikánů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.