Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Andrea B.

31. 7. 2008 7:07
Ach jo, ty diskuze, to se fakt skoro neda cist...

nebudu se prilis rozepisovat, me zkusenosti s romskou komunitou jsou asi vseobecne znamy, ale pridam jeden cerstvy pribeh...Predevcirem jsem si vymkla kotnik. Tak se tak belham Vinohradama rychlosti slimaka s bolesti v ksichte. Potkala jsem skupinu romskych delniku. Jeden na me kouka a pta se, jezis neni vam spatne ? Nemuzu vam nejak pomoct ? No jo... je to nevzdelanej cigan, jiste hnusnej clovek, musime ho co nejdriv repatriovat ?! Nejprve na Slovensko (byl to Slovak) a pak do Indie... A pokud to nepujde tak treba na Mars..

PS. Jestli si myslite, ze mi nabidl pomoc nektery z tech dobre oblecenych bilych ctihodnych gentlemanu, ktere jsem mijela.. tak se mylite..

0 0
možnosti

Thorbear

31. 7. 2008 0:59
Extrémní názory

se rodí z neschopnosti státu zajistit občanům bezpečí a z neschopnosti většiny cikánů začlenit se do společnosti.Čím více se bude nadržovat "diskriminovaným",tím více poroste nenávist většinové společnosti.Tady vidíme výsledky činnosti všech těch Uhlů,Stehlíkových a jiných salónních žvanilů,kterým stejně ve finále jde jen o vlastní zviditelnění.Návrh "konečného řešení" je příšerný,ale ruku na srdce,tipněte si kolik procent obyvatelstva by v přísně anonymní anketě bylo pro.

0 0
možnosti
S

svi,utec

31. 7. 2008 0:31
???

Když čtu diskusní příspěvky, připadá mi, že mě šálí zrak. Repatriovat zpět na Mars potřebují především tihle nácci a jejich sympatizanti. :-©

0 0
možnosti
B

bull.terrier.oracle@seznam.cz

31. 7. 2008 0:22
Proč ne?

Pokud to opravdu chtějí prosadit, tak já jim hlas ve volbách dám. Proč ne? Klesne kriminalita, budou peníze na české důchodce, děti budou moci chodit bezpečně do školy. Já na tom nic negativního nevidím. Vy ano?

0 0
možnosti
P

pasingr

31. 7. 2008 0:15
Do parlamentu

se asi nedostanou, ale když jim stoupnou preference, tak přitvrdí i parlamentní strany, aby jim voliči neutíkali.

0 0
možnosti
ML

Pravy_Juice

31. 7. 2008 0:15
no ono to nebude tak horké ;)

milý pane Bango :). Asi nebude novinkou, že tzv. bílá společnost je proti cigánům (nebo Romům či jak chcete) dost negativně zaujata. Já taky, přiznávám se ;-D. A sorry, i když jste v Evropě od středověku, tak jste se ve velké většině nikdy ani v nejmenším neasimilovali, a jen parazitovali na většinové společnosti.

Ovšem absolutně není situace na to, aby se sny Národní strany daly uskutečnit... možná v budoucnu, jak se bude hroutit západní civilizace. Ovšem do budoucna nikdo nevidíme.

Takže se uklidněte, zatím vám nic nehrozí. A rozhodně ne od českých "nácků".. ani jiných. Bílá rasa je na ústupu, čím dál více neschopná. To spíš se bojte postupné islámské invaze do Evropy. Tihle hoši se s vámi malovat nebudou, tomu věřte ;-).

0 0
možnosti
PH

TristanTzara

31. 7. 2008 0:05
Neuveritelne.....

Neuveritelne je to co predvadi cikani v CR :-©

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

31. 7. 2008 0:03
Hele, rýpnu si..

musím. mě to prostě nedá.;-D Ty voláš po ministerstvu vnitra.O.K. Viděl jsem tě, znám tě..asi právem sám za sebe. Ale co ti ostatní? Budou se dovolávat min. vnitra, když někdo udělá statistiku poměru kriminality dežové vs. gádžové?

A teď nemluvím o sofistikované kriminalitě, kde je potřeba vzdělání, aby se ti lidé vyhnuli násilí. Mluvím o primitivní kriminalitě, jako bodnutí nožem..napadení, krádeže, loupení,..zkrátka to, co by z našich ulic udělalo bezpečný prostor.

Vždycky mě rozčílí,když nějaký zastánce rómů řekne: Ale je i hodně těch, kteří jsou čestní lidé, pracovití. S tím se dá souhlasit jen z části. Protože když někdo mluví o kriminálu, vždycky řekne: Tam je tolik cigánů, že být bílý je nebezpečné i do 110 kg.

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.