Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

CarolusIV

24. 7. 2008 8:08
I takhle vzniká rasismus

 "na tom videu

prostě romale kradou, Olašky, rumungre.. z Rumunska, Slovenska.. je to

jedno, gádžo to stejně nepozná, vidí jenom cikány co kradou. "Ano neumíme rozlišovat cikány. Pro nás je etnikum, které se skládá z 90%zlodějů a 10% slušných (odhad) prostě zlodějské etnikum které v naší zemi NECHCEME !

Pane Banga, vy a těch  deset procent máte holt smůlu.  Až vás poznám osobně, pak na vás budu koukat jako na slušného člověka. Ale do té doby si budu hlídat šrajtofli. 

Mimochodem, není to stejný "rasismus" jaký vyčítáte nám Čechům, když píšete "romale kradou, Olašky, rumungre.. z Rumunska, Slovenska." ?  Třeba se i mezi nimi najde jeden slušný člověk ? Nevím, asi ne, ale co když ?

0 0
možnosti
K

kika

24. 7. 2008 7:41
nejsem rasista ale....

Ale ja musim otervrene priznat, ze neverim, ze se Romove zmeni, pokud na ne budeme pohlizet jako na zlodeje, vznika komplex a tim padem zatvrzele budou delat zlo porad. na Romy se jako na zlodeje a pokud se nepletu i jako na zhare pohlizi snad uz od 15 stol. V usa si o Cikanech mysli, ze jsou velmi romanticti! Je to moc hezky pohled a ja jsem rekla neco ve smyslu, ze jsou to spatni lidi a pak jsem se stydela...jenze ja napr.na  Vietnamce nekoukam jako na spatne lidi, naopak je obdivuju....

0 0
možnosti
KK

CarolusIV

24. 7. 2008 8:10
Ano, v USA je vidí

jako kdysi Karel Hynek Mácha. Však oni prohlédnou. Život a cikáni je naučí.

0 0
možnosti
ACT

a co třeba

24. 7. 2008 7:26
Konstatování pravdy není rasismus !

Kolik procent obyvatel tvoří romové a kolikrát víc kriminality mají na triku ? Konstatování není rasismus !

0 0
možnosti
AH

nyny.

23. 7. 2008 21:54
takhle rasismus nevzniká ani omylem

rasismus je, pokud vím, nesnášenlivost či nenávist vůči jiné rase či etniku právě pro jeho rasu či etnikum. Vy ale mluvíte o krádežích a zločinnosti .Rasista bude nesnášet i doktora či podnikatele, která je cikánského původu. Já si naopak myslím, že češi rasisti nejsou, věřím tomu, že 99% lidí, pokud se přesvědčí, že ten "jeho" cikán je slušný (soused, kolega apod.) s ním nebude mít problém a ani ho jako cikána vnímat nebude. Je to jak říkáte, nějaký degeš krade, ale bohužel, je jich z tohoto etnika velmi velmi mnoho

0 0
možnosti
JK

regulator

23. 7. 2008 22:50
Re: takhle rasismus nevzniká ani omylem

...ano velmi ,velmi mnoho.R^R^R^

0 0
možnosti
P

pinguone

23. 7. 2008 21:41
..no snad to tady nezrusej...

;-D

0 0
možnosti
PCB

Princess Consuela

23. 7. 2008 21:56
Re: ..no snad to tady nezrusej...

proč by to rušili, nikdo tu nikomu nenadává

0 0
možnosti
MS

isamuel

23. 7. 2008 21:30
Konečně

po dlouhe době váš článek který nemlží, nezlehčuje, neomlouvá... Díky za to.

0 0
možnosti
P

pasingr

23. 7. 2008 21:19
Nepotřebuji

koukat na video. Zažil jsem to osobně.

0 0
možnosti
MV

maryša vavrova

23. 7. 2008 20:43
Ale, ale , ale

Patriku, dobrý, ale můžeš mi vysvětlit, proč jsi třeba nezavolat policajty. Klidně si přestoupíš a jsi v pohodě. Měla jsem podobnou zkušenost. Skoro jsem dostala do huby... no možná ještě hůř. Ale alespoň jsem policajty zvedla ze židle. Tak příště... Nejen přestupem živ je člověk. ;-€

0 0
možnosti
RK

Radek0075

23. 7. 2008 21:28
Re: Ale, ale , ale

To jo. Měl zavolat policajty a říct: Nějaká paní v metru ukradla dvoum cizincům peněženku. Nakonec jí nevzala, protože jí upadla, utekla pryč a cizinci už tady taky nejsou. Koukejte to vyšetřit:-P

0 0
možnosti
JD

grrrr....

23. 7. 2008 19:52
Držím Vám palce.

Nikdo si nevybírá jestli se narodí černý, bílý, žlutý. Bohužel ani prostředí ve kterém vyrůstá. O to těžší je přesvědčit lidi, že nejsem takový za kterého mě mají. Mě lidé taky okamžitě soudí aniž by o mě cokoliv věděli. Proto Vám přeji, aby jste se snažil být takový jaký si přejete být. Být jiný je nejtěžší věc na světě. Stejně jako všichni bílí nejsou hlupáci, tak ne všichni romové jsou zloději. A co se týče diskuzí: ty bych bral z rezervou. ;-D

0 0
možnosti
JD

Condomer

23. 7. 2008 19:55
Re: Držím Vám palce.

věřím, že autor je vyjímka, pár jich takových je, bohužel, opravdu jde spíše o vyjímky, sám se snažím k nim přistupovat primárně bez předsudků, ale je to čím dál těžší, dělám v jejich čtvrti a dneska mě zase jeden z nich okrad, už ani nevím pokolikáté....

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

23. 7. 2008 19:50
Jo je to tak, kapsáři nevypadají jako zygánské socky

Nejvíc mě konsternovalo, že se mě pokusil okrást bílej, jasněže to maskoval novinama a hrabal se mi v kapsičce. Asi si myslel, že jsem turista, já měl jenom tužky... to byl fakt celkem šok, slušně vypadající, vymydlenej, v kvádru, člověk by řekl, že to byl bankéř... 8-o

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

23. 7. 2008 19:53
Re: Jo je to tak, kapsáři nevypadají jako zygánské socky

dyt to byl banker ;-D spravoval cizi penize

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Jsem především novinář, trošku spisovatel a trošku muzikant. Držitel ceny Magnesia litera (2023) za knihu Skutečná cesta ven. Autor povídky (Žižkovák), která vyšla v antologii The Book of Prague (CommaPress UK) nebo povídky Erža, která vyšla v antologii Krev, monstra a cukroví (2023 - Epocha).