Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jára.C

17. 1. 2008 17:01
Kde by vzal cigoš kolo?? Leda by ho šlohl..

;-D

0 0
možnosti

Meduzka

17. 1. 2008 17:56
Re: Kde by vzal cigoš kolo?? Leda by ho šlohl..

Musím se přiznat, že si mnohem lépe dovedu představit Roma vlastnícího kolo než některé autory reakcí s fungujícím mozečkem :-/

0 0
možnosti

Jarda

17. 1. 2008 15:55
A až vám to nějaká valašská kapela oplatí,

to budou hned plný noviny povyku o rasistických textech, co...

0 0
možnosti

Tom

17. 1. 2008 15:50
Dotaz na autora

Pane Bango, muzete mi prosim rict, pokud odhledneme od toho kdo a za jakym ucelem to rika, co je na projevu Cunka NEPRAVDIVEHO? Mylim se, pokud mam pocit, ze jsem podobne nazory, tak jak je prezentoval Cunek, slysel i od nekterych romskych aktivistu? Samozrejme v jejich pripade nezaznela ona umyslne provokacni veticka o "rozporu" se Zakladni listinou prav a svobod. Dekuji za pripadnou odpoved.  

0 0
možnosti

Andrea

17. 1. 2008 16:23
Re: Dotaz na autora

Ano, tady je vyjadreni Jakuba Steinera, z jehoz studie p. Cunek bez jeho vedomi cerpal:

"Pan Čunek buď nechápe, co je to intelektuální vlastnictví, nebo je tak cynický. S neobratností lokálního politika se pokusil změnit slovosled několika vět, snad v naději, že pozměněnou větu je možno vydávat za vlastní myšlenku. Raboval v mém článku selektivně, vybral si jen ty myšlenky, které jsou k Romům kritické a které mohou zabodovat u voličů".

0 0
možnosti
E

e.rika

17. 1. 2008 15:34
Já se na ten song strašně těším....

Poslouchala jsem vašeho bratra v radiu,když o tom,že na Čunka nepodá trestní oznámení,ale složí písničku a nadchlo mě to!!!!Mimochodem,bude mi 60let a Gipsy.cz se mi strašně líbí,přivádějí mne do varu!Kdykoli mám možnost je slyšet,tak to se mnou šije.Držím palce.

0 0
možnosti

Hucul

17. 1. 2008 15:20
Vy chudaku...

U zase cenzurujete slusne prispevky? Rekla jsem neco, co se Vam nehodilo do kramu? Snad ze znam sama rodiny, ktere i sve schopne cleny tahnou ke dnu, pricemz by to krasne mohlo byt naopak, kdyby mela vetsina vasi mensiny jen trochu vule po zmene? S takovou ale, mily Patriku, nelezte na Internet. Cizi nazory Vam totiz zjevne delaji obtize. Je mi trochu smutno z toho, jak jeden z mala slusnych Cikanu nedokaze vest rozumnou diskusi. Cokoli odepisete, cist to nebudu. Jen proto, abyste vedel, jake to je, kdyz na vas nekdo misto diskuse kasle!

0 0
možnosti

P.Banga

17. 1. 2008 15:59
Re: Vy chudaku...

A presto si dovolim reagovat... tedy : Já NEMOHU mazat prispevky. Mazat prispevky mohou pouze admini a neptaji se ani autoru, je to jejich pravo, do ktereho se jim nepletu. Tak ze Vas mohu ubezpecit, ze jsem ani Vase, ani prispevky jinych lidi nemazal, neb mazat nemohu.

0 0
možnosti

jonk

17. 1. 2008 15:17
diskuze

koukám,že se článek musel stáhnout aby se přefiltrovala diskuze.Rv

0 0
možnosti

P.Banga

17. 1. 2008 15:20
Re: diskuze

Čtěte všechno pane.... bude líp R^

0 0
možnosti

Lenka

17. 1. 2008 14:40
brachové

Nevím, jesli se nekdy Radek bavil s Čunkem, ale možná by pak ten song nenapsal. Budeš se divit, ale jeden šéf romského sdružení mi napsal, že romští dárci kostní dřeně ho nezajímají, že sdružení dělá vzdělávání Romů. Chtěla jsem jen formální podporu akce. asi ho nenapadlo, že mu nějaké vzdělání chybí. :-/

0 0
možnosti
AH

nyny.

17. 1. 2008 14:26
proč CS tak irituje to VIP?

Nemusím s panem Bangou vždy souhlasit, ale to nic nemění na tom,že jeho články čtu vždy, pokud nepřehlédnu.Je to inteligentní člověk a zprostředkovává mi určitý pohled i z druhé strany.Jeho články jsou pro mne vždy něčím zajímavé. S ohledem na karmy a čtenost ne jen pro mne. VIP bloggerem je tedy naprosto oprávněně, viz. podmínky VIP bloggera. nemá to nic společného se slávou a postavením rodinných příslušníků. Ostatně podstata zkratky VIP je o velmi důležité osobě z nějakého hlediska pro nějaký účel, v tomto případě je hledisko zajímavých a dobrých článků a jejich čtenost apod. No a Vámi navrhovaní VIP Krajčo či kdo mohou být VIP na nějaké akci v kultuře apod. ale už dost těžko třeba na zasedání MMF.Takže to chce fakt  vzít rozum do hrsti.

0 0
možnosti

CS

17. 1. 2008 12:41
Oslava Cunka

Pane Bango o financnich transakcich Cunka si muzete myslet co chcete, mel by jste ale uznat, že co se tyce vyroku o romech, vzdy rekl naprostou pravdu. Mrzi mne ze kdokoliv se zmini jakkoliv o neprizpusobivem romskem etniku je okamzite povazovan za populistu ktery si honi popularitu a samozrejme za rasistu.

Myslim, ze by nebylo od veci zeptat se vaseho bratra, ceho se pripravovana pisnicka o cunkovi bude tykat:zda podezreni z korupce a dalsich jeho podivnych praktik(zde bych to pochopil), nebo toho ze je prvni clovek ve vysoke funkci ktery rika veci otevrene?V tom pripade to bude oslavna oda. Dovolim si jeste jednu otazku:co vas kvalifikovalo na VIP blggera?Pise zde snad bratr treba Ewy Farne nebo Rycharda Krajca(nevim jestli nejake bratry maji)?Ne. Vase jedina kvalifikace pro VIP bloggera je ta, ze jste Rom, bratr jineho mirne popularniho roma.I kdyby jste psal  jen mezerniky tak vas sem daji,abychom meli pocit ze i romove jsou slusni.Takto si predstavuji rasismus nejhrubsiho zrna.

0 0
možnosti
RF

Radek Folprecht

17. 1. 2008 12:50
Re: Oslava Cunka

Ke "kvalifikaci k VIP" : a i kdyby, tak co.. mě to třeba nevadí. Tu poslední větu, to nemyslíte vážně, že?

0 0
možnosti

ixam

17. 1. 2008 12:35
Je to o zkušenosti:

Až udělám s vámi, cikány, jednu jedinou pozitivní zkušenost (za prvních 50 let mého života se to nepodařilo), pak možná změním názor. Do té doby, sorry, ale nikoli...

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Jsem především novinář, trošku spisovatel a trošku muzikant. Držitel ceny Magnesia litera (2023) za knihu Skutečná cesta ven. Autor povídky (Žižkovák), která vyšla v antologii The Book of Prague (CommaPress UK) nebo povídky Erža, která vyšla v antologii Krev, monstra a cukroví (2023 - Epocha).