Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

juggler

18. 1. 2008 7:27
ups

moc nechapu vase rozhorceni cunka nesnasim stejne jako vetsinu zkorumpovanych politiku v cesku .... ale ted s nim musim souhlasit .... bohuzel vam spis nahral zase muzete kricet jak jste na tom spatne a jak jste v CR terorizovani zase budete psat soudum v EU .... a zase na tom nekolik z vas dobre vydela .... kapela ma super reklamu .... par lidi dostane dotace a na to ze si vsechno delate sami se tak nejak zase zapomene .... nevim nic o tom ze by poctive pracujici clovek mel v cesku na ruzich ustlano a je uplne jedno jake je barvy ci narodnosti ..... kazdy mame nejakou zkusenost procestoval jsem kus sveta poznal jsem i v rodnem meste dve romske rodiny ktere byli super ale moje 30-ti leta zkusenost mi rika ze je to mizive procento z celkoveho poctu .... vy se neperete za vsechny romy ti o to ani nestoji perete se sami za sebe na coz mate pravo ale proc pouzivat hesla za vsechny .... a pokud jde o to kolo .... vcelku verim ze si ho o mne neoprete mohl bych totiz poznat ze je moje ....

0 0
možnosti

P.Banga

18. 1. 2008 8:11
Re: ups

Ježíši kriste moc se omlouvám, to kolo bylo Vaše? Tak to je mi líto, v tom krámu tvrdili že je nové... je k vyzvednutí ve Vsetíně na magistrátě a ještě jednou se Vám hluboce omlouvám...

0 0
možnosti
VM

Dědeček Vševěd

18. 1. 2008 7:26
Ještě

Ještě trochu pocvičit gramatiku a článek by se celkem dal číst... :-P

0 0
možnosti

Lacuna Coil

18. 1. 2008 7:06
No a...

...........ještě by mohli zazpívat nějakou písničku modrému ptáku Mirkovi T. a jsem spokojená ;-)R^, jinak fajný článek

0 0
možnosti

antivsechno

18. 1. 2008 3:58
dodatek

jeste ale musim doplnit na obranu naseho spisovatele-kdyby vsichni z te neprizpusobive skupiny dosahli jeho  urovne co se tyce vyjadrovani,nazoru a chovani tak by nebylo treba se jimi zabyvat v techto souvislostech-byli by z nich totiz lidi co uznavaji pravidla a bylo by po rasismu-sami ale delaji vse proto aby nenavist prozatimni vetsiny byla rok od roku vetsi.Takze na druhou stranu skoda ze vice z nich neni jako Patrik Banga-jako Gipsy jich je celkem dost.

0 0
možnosti

antivsechno

18. 1. 2008 3:51
jeden

par jedincu z etnika se naucilo psat ...dostali moznost na idnes-a od te doby jeden z nich neda pokoj a kazdou chvili sesmoli jakysi lepenec na tema utiskovani parazitu v Cesku-na druhou stranu lepsi ze se pan venuje psani misto rozmnozovani.

PS: o opreni kola o sebe nestojim a i kdyby nahodou k tomu doslo,tak to chvili vydrzim-tech par minut nez to kolo nejaka opalena figura slohne.

0 0
možnosti

Nexenofobni clovek

18. 1. 2008 3:43
Cunek měl ale více méně pravdu

Je nepochybné, že mezi cikány je procentuálně mnohem více kriminálníků a asociálů než v iném etniku. Proč tolik cikánů odkládá své děti do děckých domovů? Vždyt je tam černo!!! Proč je tolik cikánů v kriminále?? Já se bavím s těmi kterými lidmi, kteří mi říkají, že mějí vesměs negativní zkušenost s cikány. Poznal jsem pár slušných romů, ale věštinou se cikánům vyhýbám. Když jde proti mě skupinka cigošů, raději přejdu na druhou stranu. Tohled se mi u vietnamců nestane. Pan Cunek to pojemenoval trefně. Jenomže Banga není objektivní, akorát vydává své subjektivní spekulace za fakta. Nejsem rozhodně moc velkej příznivec toho pánbíčkáře, ale v tomto směru měl fakt pravdu. Problém je v tom, že média vythly jeho přednášku z kontextu, takže to zase vypadá, že tady podporuje xenofobní jednání.

0 0
možnosti
JN

to je jedno

17. 1. 2008 22:45
to je v poradku...

...beru to tak a jsem docela spokojen, nemam v umyslu stat se operkou pro kolo onoho jednoho cikana, cili mi vas zamer vcelku vyhovuje.

Jo a jinak necht si Radoslav pise texty na cokoliv, Cunek at si rika co chce a ctenari v diskusi at taky pisou co chteji. Od toho je svoboda projevu a je to tak v poradku.

0 0
možnosti

Honza Černý

17. 1. 2008 22:33
Čus Patriku

rád tě čtu. Sráčů§m v diskuzi přeji, nechť laskavě chytí nějakou přenosnou a nepříjemnou nemoc.

0 0
možnosti

motke

18. 1. 2008 6:55
Re: Čus Patriku

Jo,jo.Od tebe,určitě...(Y)

0 0
možnosti
G

giancarlo

17. 1. 2008 22:03
Ať žije "Banga gang"

Rád čtu co napíšete - a většinou s tím nejen souhlasím  ale i oceňuji, že jste vybral téma, které mě taky vzalo. Držte se,  pro mě- a nejen pro mě- jste vy a brácha   nadějí pro normální vztahy  mezi  Romy a  českou většinou.

 Matěj Kouba 

0 0
možnosti

Karel

17. 1. 2008 22:07
Re: Ať žije "Banga gang"

Napište, co dělá většina cikánů proto aby si vylepšili pověst u ostatních lidí.Rád si to přečtu.

0 0
možnosti

Vašek Mícha

17. 1. 2008 21:53
Cikáni

Obdivuji  tu jednu třetinu pánů cikánů,kteří pracují, starají se o děti aby byly vzdělanější, daří se jim to  a nečunkujou (pardon)  nečorujou.

Takže hranice  čech a hnědočech  je nesmysl.

Myslím, že veškeré  a plošné přídavky na děti by měly  směřovat do školních jídelen a družin a pokud by dítě bylo ve škole od 08 do 12, bylo by zasaženo vzděláním až do oběda.  A o kolik by stát platil  méně úředníků! A o kolik by měli  nezodpovědní     rodiče méně peněz na chlast!

Vaššk Mícha

0 0
možnosti