Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rudolf

20. 11. 2007 15:49
Oceňuji pozitivní přístup

Bravo! Oceňuji pozitivní přístup, v současné době je jej víc potřeba než kdykoliv předtím, nic si nedělejte z morousů, kteří to nedocení....jsem rád, že je víc pozitivních reakcí, než těch negativních.

0 0
možnosti

Vrtošivý narcis

20. 11. 2007 14:41
Autore

Jestli Vám ve stylu tohoto článku funguje i mozek,tak vás úpřímě lituji.Nevím, co bych k tomu Vašemu blábolu ještě dodal.(Y)

0 0
možnosti
PB

P.Banga

20. 11. 2007 17:57
Re: Autore

díky... nevím co říct R^

0 0
možnosti

Daniela Kraydlová

20. 11. 2007 14:11
Díky za pěkný přístup..

..takový lidský a pohodový. Vždyť jo, bereme všechno moc vážně a neumíme si udělat ani legraci sami ze sebe. Díky moc

0 0
možnosti

Naďa Straková, adminka blogu

20. 11. 2007 13:33
vtipné

Patriku, líbí se mi váš přístup k životu a hlavně ke zprávám, co nám podsouvají média, a člověk z nich pak má pocit, že všechno je na houby a všechno spěje k horšímu. A ono né!  Díky za čerstvý vítr, co jste nám sem na blog vnesl...

0 0
možnosti

Milan Krajčovič

20. 11. 2007 9:41
S tímto přístupem

bychom mohli zrušit zákony. Vždy je něco dobrého na něčem špatném. Kdyby Paroubkův řidič způsobil havárii při které by zemřeli lidé  v jiném autě, tak je dobré, že ubylo jedno auto co vypouštělo splodiny ? Tak to myslíte ? Nebo, že nastávající Paroubkova dáma už teď umí zneužívat svého postavení a volá si policisty na pomoc prodi fotografům ? Dobré je, že si ji Paroubek vezme - přeju mu to a řekl bych, že si ještě vzpomene na svoji starou dobrou "zlobřici".

Vy to asi myslíte tak, že nad tím máme mávnout rukou, protože stejně nic nezmůžeme.

Tak to máte asi pravdu - ale to já neumím.

0 0
možnosti
JIL

Alleycat

20. 11. 2007 9:23
Skvele jsem se pobavil

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.