Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PETRA008

1. 11. 2007 19:52
RE:Arsane

Tu o červené karkulce jistě znáte velmi dobře a nikdo vám ji

papouškovat nemusí... jak vidím Vy jste si tu " hůl " našel ... Jste o

něčem přesvědčen a nikdo Vás o opaku nepřesvědčí, ačkoli o člověku jako

takovém nevíte zhola nic.. a  v tom je právě ten problém ...  a bohužel

je to problém většiny... Lepší je zesměšňovat , než pochopit ...

0 0
možnosti

jik

1. 11. 2007 20:24
Re: RE:Arsane

Co pochopit. Žiju léta v oblasti, kde je hodně cikánů a z jakýchkoliv iluzí jsem nadobro vyléčen. Jen namátkou včerejší zážitek - Jdu po ulici a skupina cikánů pokřikuje na kolejdoucí starší paní: omr..dám tě do pr... Nikdy jsem neviděl, že by někdo napadal je (těch často zfetovaných a podnapilých individuí se každý bojí) zato jejich okolí je pod neustálým terorem z jejich strany - ať už jde  o přímé napadání nebo alespoň obtěžování hlukem, nepořádkem apod. Zážitků, jaký jsem popsal, mám fůru. Teorie u ubohých Romech spřádají kavárenští intelektuálové, kteří s nimi mají pramalou zkušenost.

0 0
možnosti

pacifista

1. 11. 2007 19:52
Věřím, všechno Vám to věřím...

Ale říkáte to na nesprávném místě. Říkejte to Romům, příkladem jim už jdete.

A víte jak je pro tu důchodkyni nepříjemné, když ji v tramvaji nebo jinde obstoupí skupinka pěti Romských výrostků a rvou jí řetízek z krku a náušnice z uší? A o týden později kabelku? To jako nemá radši do té tramvaje lézt nebo nejlépe vůbec nevycházet z domu?RvRvRv

0 0
možnosti

tromi

1. 11. 2007 19:41
nevadí mi cikáni, protože jsou tmaví

nevadí mi černoši, protože jsou černí, nevadí mi číňani, protože jsou "žlutí" ale vadí mi cikáni, protože řešení cikánské otázky tj. jejich sociální dávky čítají pět miliard ročně. tzv daň za sociální smír, dále mi vadí pro to, že v drtivé většině dělají bordel, řvou, smrději atd. všem známo. Pokud toto budou dělat větnamci, číňani, černoši, indiáni , budou mi vadit také

0 0
možnosti

Pepan A2

1. 11. 2007 20:21
Re: nevadí mi cikáni, protože jsou tmaví

Jenže on ten bor... dělají i ti světlejší. Zrovna dneska jsem se musel dohadovat s několika bezdomovci před supermarketem, že jim nedám peníze a pokud je chtějí, tak ať jdou pracovat. Byli neodbytní a nebýt o hlavu větší než oni, tak nevím, nevím.

0 0
možnosti

Pepan A2

1. 11. 2007 19:37
A teď ta o Červené Karkulce

Pár takových Romů jsem zažil. Divné bylo to, že si říkali Cikáni, pracují dodneška a když se s nimi potkám, klidně si s nimi pokecám. Nevidím důvod, proč bych se povyšoval nad jiného člověka jenom proto, že je trochu snědší. A to, že má proti  mně nižší vzdělání? To nic neznamená. Pro mě je rozhodující to, že je férový, slušný a neohání se nějakým pseudorasismem. Stačí to?

0 0
možnosti

Arsane

1. 11. 2007 19:13
Bylo nebylo..

"být Romem v naší společnosti. Pracujete, jste slušný, sousedi Vás mají rádi, máte všeobecný respekt…"

a teď tu o červené Karkulce..:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x
Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.