Patrik Banga

Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Drogy jsou prostě všude

Uvažuju nad koupí pásky přes oči. Ne přes jedno oko, ale rovnou přes obě. Abych totiž nebyl pokoušen, musel bych být slepý. A taky hluchý. Asi si koupím špunty do uší a budu je nosit do práce.

27.7.2019 v 10:00 | Karma: 27,51 | Přečteno: 4720x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Jsem dietní Maradona

Nevydržel jsem to. Chtěl jsem prostě vidět, jak to pokračuje ve skutečnosti. Neodolal jsem a vstoupil do jámy lvové. Na váhu. Co jsem viděl, mě rozesmálo. Po necelých osmi dnech diety je sedm kilo pryč! Škoda, že většina je voda.

24.7.2019 v 9:00 | Karma: 19,12 | Přečteno: 950x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Když člověk přemýšlí nad léčebnou v Bohnicích

První výsledky jsou tu! A ano, hubnu. Viditelně. Probudil jsem se s tím, že se musím najíst. Posledních 19 let jsem nesnídal vůbec, poslední měsíce občas vajíčka v bufetu u Mafry, ale o pravidelnosti nemůže absolutně být řeč.

23.7.2019 v 11:17 | Karma: 20,50 | Přečteno: 976x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Totálně jsem se přejedl

Už skoro nemám co psát. Dny jsou pořád stejné. Jogurt, tvaroh, tuňák, kuřecí, krůtí a občas telecí maso. Tělo si prakticky zvyklo, už nemám takovou chuť na sladké kafe.

22.7.2019 v 8:30 | Karma: 18,75 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: I Ježíšek je na tom líp než já!

Spal jsem neuvěřitelných deset a půl hodiny. To se mi fakt nestalo roky. Nevím, jestli to udělaly ty čtyři kilometry pěšky, nebo hlad. Každopádně jsem se nevzbudil tak unavený jako obvykle.

21.7.2019 v 9:30 | Karma: 16,96 | Přečteno: 648x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Už chápu proč důchodci chodí po slevách

Večer jsem před spaním spočítal, kolik taková dieta vlastně stojí, a zjistil, že to je celkem mazec. Telecí maso, bio kuřecí, tuňák a vlastně i ta vejce, to je fakt poměrně drahá sranda.

20.7.2019 v 8:17 | Karma: 23,95 | Přečteno: 1395x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Americký bezdomovec v Praze měl hlad, já zase chuť.

Probuzení z kategorie strašných. V noci se projevil zdravotní problém a chtěl okamžitý zásah chirurga. Moc jsem toho nenaspal, skoro nic. Ráno kafe s nízkotučným mlékem (nadávat už nebudu, pořád se to nedá pít) a tuňákový salát.

19.7.2019 v 8:17 | Karma: 20,10 | Přečteno: 930x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Za "naloženinu" Vládi Kroupy bych zaplatil litr dýško!

Žádný tuňák se nekonal, bo jsem si spletl dny. Místo tuňáka byl nízkotučný jogurt s otrubami. Už ani nenadávám, celá rodina už ví, že nízkotučný jogurt je hnus. Vědí to i sousedky, pošťák, řidič svozu popelnic a toulající se psi.

18.7.2019 v 8:37 | Karma: 22,18 | Přečteno: 806x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Kukuřičné plátky chutnají jako bakelit. Trabant s tuňákem

Ráno už jsem věděl, co mě čeká, takže jsem ani tolik nenadával, že kafe nechutná jako kafe, ale jako kafe s čímsi, co vzdáleně připomíná mléko. Asi zkusím turka, vrátím se ke staré žižkovské klasice.

17.7.2019 v 8:27 | Karma: 23,91 | Přečteno: 1227x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak přežít dietu: Začínám, cíl je šestnáct kilo dolu!

O redukci jsem začal uvažovat, když ručička váhy ukazovala o něco více než 90 kg, což s ohledem na moji výšku znamenalo, že břicho a znalosti ukryté vevnitř již notně přesahují rámec mých kalhot, obleků a košilí. Nastal čas změny!

16.7.2019 v 8:17 | Karma: 37,80 | Přečteno: 6673x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Jak jsem jel do Prahy na vyšetření

Chřipka, která mne trápila tři týdny po mojí poslední cestě vlakem se nějak nechtěla léčit, doktorce se pořád nezdál můj tlak a zvuk plic. Taky jsem si nepřipadal moc ve formě, po těch pěti patrech do schodů se mi dýchalo nějak těžko, přitom jsem po cestě vykouřil jenom dvacet startek. Nemusel jsem čekat, obvykle mne změřila hnedka, jak jsem se vyšplhal do schodů. Ještě že jsem si dal doma ty tři red bully, byl jsem tak nemocný, že bych k ní ani nedošel.

14.6.2009 v 9:00 | Karma: 28,48 | Přečteno: 5546x | Ostatní

Patrik Banga

O mé poslední cestě vlakem

Musím Vám popsat mojí poslední cestu vlakem, neb to byl zážitek z kategorie strašných a doufám, že už se nebude nikdy opakovat. Opět jsem si udělal obrázek o tom, jak to v naší společnosti chodí a jak je na nás pohlíženo, taky o tom, jak jsou u nás kvalitní služby, inu čtěte sami.

17.6.2008 v 14:40 | Karma: 28,78 | Přečteno: 4980x | Diskuse| Společnost

Patrik Banga

Jak z negativ dělat pozitiva

Demonstrace proti cenám vepřového, náckové protestující proti všemu, anti-náckové zase proti náckům, bude stávka ve školství, máslo už máme kupovat v Německu... do toho léky a je vymalováno, každý si vybere to svoje.

20.11.2007 v 8:54 | Karma: 33,42 | Přečteno: 5231x | Diskuse| Společnost