Politická kaše

Patrik Banga

Když nepůjdu volit, nemůžu si potom stěžovat

Těžko totiž nadávat že se mi nelíbí dům, když jsem si ho nevybral. Romale k volbám nechodí. Nepamatuji se, že by někdo z mého okolí volil. Nevím proč, možná proto, že dostali pocit, že stejně nic neovlivní. Ani já jsem u voleb nikdy nebyl. Možná proto, že jsem měl úplně stejný pocit. Vždycky jsem měl dojem, že je vlastně jedno, jestli budou kašlat na Romy modří, oranžoví, rudí nebo zelení (ti u posledních voleb). Roma na tom budou vždycky stejně.... špatně.

20.5.2010 v 9:42 | Karma článku: 20.07 | Přečteno: 3917 | Diskuse

Patrik Banga

Ano, Džamila by odejít měla.

Tipy na odvolané ministry se v podstatě shodují. Zpívající ministryně Parkanová, nepopulární ministr Julínek a nakonec chaotická ministryně Stehlíková. Jsem sám celkem zvědavý, na koho vlastně přijde řada. U pí. Parkanové je mi to vlastně jedno, u pana ministra Julínka mám pocit, že se republika zbláznila a u pí. Stehlíkové oceňuji, že se balí sama.... ono jí také toho moc nezbývá.

3.1.2009 v 10:55 | Karma článku: 31.06 | Přečteno: 4396 | Diskuse

Patrik Banga

ODS, ČSSD, KDU-ČSL… všichni jsou si rovni

Opravdu, dostal jsem dojem, že všechny tyto strany a sdružení jsou si rovny. Jak jsem na to přišel? Jak si může být rovna ČSSD například s Dělnickou stranou? Všechny tyto instituce spojuje jediné a to sice volby.. udělají cokoliv, jenom aby si našli svého voliče. Otázkou je, jestli jsou způsoby, které k tomu používají v pořádku, nebo jsou snad trošku "přehnané"?

15.10.2008 v 8:20 | Karma článku: 21.88 | Přečteno: 2769 | Diskuse

Patrik Banga

Čunek-Baláž-Veselý-Rada…. fight!!

I takto by se dala pochopit kauza, kterou z povzdálí sleduji na internetu. Tedy kauza... vlastně spor mezi Ivanem Veselým (o.s Dženo) a Jozefem Balážem, zastupujícím ministerstvo pro místní rozvoj, v překladu Čunka. O co jde? Místopředseda Rady vlády pro záležitosti romské komunity Ivan Veselý vyzval ministra pro místní rozvoj Jiřího Čunka k odvolání Jozefa Baláže z Rady vlády pro záležitosti romské komunity. Podle Veselého Baláž selhal jako prostředník mezi Radou a ministerstvem při přípravě koncepce směřující k integraci Romů do společnosti...

1.9.2008 v 8:37 | Karma článku: 20.22 | Přečteno: 2702 | Diskuse

Patrik Banga

Vejdete se mi na záda pí. předsedkyně?

Aby jste nespadla, to by mne totiž mrzelo, fakt. Národní strana, uskupení lidí s rasistickými názory (omluvte mne prosím, dočasně nebudu používat to správné slovo... ), deroucí se do podvědomí lidí pouze tím, že útočí na Romy, cizince... Radikální nacionalistická strana, co zatočí s cikány. Čas od času nějaká ta hláška o tom, co že jsou to Romové za špíny, mediální kolečko, trestní oznámení... a hele ho, že by preference? BINGO!!! No a ti, co proti nim veřejně vystupují, jim vlastně částečně pomáhají... novináři, blogeři, aktivisté... naposled jsem jim nastavil záda já a ostře také Ivan Veselý.

5.8.2008 v 19:51 | Karma článku: 24.43 | Přečteno: 3270 | Diskuse

Patrik Banga

A ještě pořád bude někdo tvrdit, že to nejsou náckové?

Kdo? No vlastně je to jasné, tedy asi každému, kdo dneska sledoval zprávy. Já jsem se k nim dostal vlastně až teď. Národní strana by nás romy chtěla repatriovat zpět do vlasti.. tedy do Indie. Dokonce jednají s Indickou stranou o tom, že by nám vyčlenili cosi jako území, kde by nám vznikl vlastní stát hm....chyba není na Vašem přijímači, nesnažte se srovnat obraz. To co předvádí Národní strana, je nechutný hon na voliče, otázkou je na které... co to je konečné řešení cikánské otázky? Neslyšeli jsme to už někde?

30.7.2008 v 23:29 | Karma článku: 38.01 | Přečteno: 9663 | Diskuse

Patrik Banga

Co si na den vyměnit život s rodinou Badžových pane primátore?

V poslední době mne zaujala kauza rodiny Badžových z Prahy 6. Bez mučení se přiznávám, že mne na celou kauzu upozornila moje spojka beze zbraně Lenka Kučerová. Angažuje se strana Zelených, což je chvályhodné, angažují se všelijací lidé, ale v čem je vlastně podstata problému?

18.7.2008 v 7:51 | Karma článku: 22.41 | Přečteno: 3172 | Diskuse

Patrik Banga

Pročpak si nestojíte za svým, paní ministryně?

Mnohokrát jsem se pozastavoval nad chováním některých politiků, mnohokrát jsem se podivoval, co vypustí z úst, že při jednání parlamentu není přítomná vláda. V našich politických kruzích se občas dějí události, nad kterými zůstává rozum stát. Pročpak ale ministryně jednou něco řekne a vzápětí řekne něco jiného, to fakt nevím...že by strach ze zařazení k Čunkovi?

16.4.2008 v 9:45 | Karma článku: 35.80 | Přečteno: 5438 | Diskuse

Patrik Banga

Politické perličky z pohledu mladého voliče

Když jsem byl mladší, tak jsem myslel, že vrcholem politické demokra-blbosti bude zážitek z jednání poslanecké sněmovny v Černé Hoře, v hlavním městě Podgorici, které jsme navštívili s Lenkou Kučerovou asi před sedmi lety. Jedná se o zákoně, poslanci diskutují, později diskutují o něco hlasitěji a najednou přistane ministryni (ale už si nepamatuji čeho... sakra) facka, jen to mlasklo, od jiného ministra. Strhne se rvačka, přítomní novináři jako jeden muž schovávají fotoaparáty, vypínají kamery... akorát jeden foťák zuřivě fotí. Nad hlavou jej drží Lenka Kučerová, mačká spoušť jako besná. Všichni na ní koukají jako blázni, co že si to jako dovoluje.

9.2.2008 v 20:02 | Karma článku: 39.90 | Přečteno: 9006 | Diskuse

Patrik Banga

Proč já nejsem Paroubková? aneb óda na sdružení

Jako spousty jiných lidí jsem pracoval v neziskovém sektoru. Věnoval jsem se celkem dlouho drogám, romským sdružením, integračnímu středisku pro děti a taky jsem vozil humanitární pomoc do Jugoslávie v roce 1999, coby čerstvě 18-náctiletý. Asi každý, kdo pracoval v nějakém menším sdružení ví, co to je, čekat na rozhodnutí různých komisí (MPSV,MVCR,MŠMT), vábení sponzorů a hledání finančních zdrojů ve městech a obcích, která ne vždy daný projekt podporují. Pokud se nějaký ten sponzor čas od času najde, tak to první co ho zajímá je fakt, kam že to umístíte cokoliv, odkazující na jeho produkty nebo činnost. To by jste ovšem nesměli být ex-manželka ex-premiéra, té se dávají miliony „per huba“.

29.10.2007 v 13:00 | Karma článku: 40.51 | Přečteno: 6292 |