Patrik Banga

Těžko říct. Jsem trošku muzikant, víc novinář, komentátor a vedoucí tohoto blogu. V roce 2023 jsem dostal Magnesii literu za knihu Skutečná cesta ven, jejíž audioverzi jsem namluvil a s kapelou Trio Romano k nahrál soundtrack. Vysloužila si třetí místo v kategorii absolutní vítěz v soutěži audiokniha roku.
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6189x

Patrik Banga

Jednoznačně zmanipulovaný zápas Evropské ligy

Nejsem fanoušek Slávie a nikdy jsem nebyl. Celý život jsem přál žižkovské Viktorce a za současného stavu asi favorita v lize nemám. V evropských pohárech jde ale klubismus stranou, přeji všem českým týmům. Většinou neztrácím čas komentováním výkonů rozhodčích, snad se občas pozastavím nad tím, jaký výkon podali hráči.

2.12.2009 v 23:26 | Karma: 20,83 | Přečteno: 3478x | Diskuse| Ostatní

Patrik Banga

Fotbal? Ne, díky... už nebudu

Když jsem začínal psát na blogu, rozplýval jsem se nad talentem mladého Kadlece a byl rozhodnut psát o sportu, co to jen jde. Tak nějak to nevyšlo, ale po včerejším tragickém představení naší reprezentace se to nedá...

2.4.2009 v 9:58 | Karma: 27,69 | Přečteno: 3511x | Diskuse| Sport

Patrik Banga

Na čem rádi staví naši trenéři?

Hokej nebo fotbal, mám pocit, že co se týče nominací, vyjde to na stejno. Nominují se hráči, kteří sice mají jméno, ale třeba zrovna nemají formu, ale co, forma-neforma... hlavně že je to jméno ne? Dnes jsem to musel konstatovat při zveřejnění nominace fotbalového mužstva na EURO, to samé musím konstatovat v případě p. Hadamczika a hokejové reprezentace.

14.5.2008 v 18:16 | Karma: 31,63 | Přečteno: 6687x | Diskuse| Sport

Patrik Banga

Jsi fanoušek, nebo nácek?

A zase jsem u fotbalu, tentokrát nechci komentovat výkon Sparty v derby se Slávií, jako spíš dění tak říkajíc za plotem. Celkem dobře si pamatuji na doby, kdy člověk mohl přijít na fotbal, dát si pivko v kelímku a nezbytnou klobásu a na tom nic neměnil fakt, že jsem místo pivka pil malinovku,( páč mi bylo celých pět, deset let) a klobásu jsem taky nedostal, za to jsem se mohl v klídku koukat na fotbal a přiučovat se od tehdejších fotbalistů, třeba na Viktorce, kde jsem býval jako rodilý „žižkovák“ jako doma. Fanoušci s klobouky, ověšení vlajkou, pokřikujíc maximálně tak „co je co je co je co je co je“. Taky si pamatuji hlášky jako „rozhodčí je mrkev“, raz dva tři a tak dále....chlapi co přišli z fabriky na fotbal, normálka.

8.10.2007 v 20:57 | Karma: 32,22 | Přečteno: 3689x | Diskuse| Sport