Jak přežít dietu: Jsem dietní Maradona

24. 07. 2019 9:00:14
Nevydržel jsem to. Chtěl jsem prostě vidět, jak to pokračuje ve skutečnosti. Neodolal jsem a vstoupil do jámy lvové. Na váhu. Co jsem viděl, mě rozesmálo. Po necelých osmi dnech diety je sedm kilo pryč! Škoda, že většina je voda.

Devátý den už člověk najíždí na zavedené způsoby. Jogurt k snídani, plast (čti jako kukuřičný nebo rýžový chleba) a kafe. Mléka dávám čím dál tím méně, pomalu ale jistě se blížím chvíli, kdy mléko v kafi vynechám úplně.

Děti snídaly bábovku, co Lenka upekla (mimo jiné) ze žloutků, které vyklepávám do skleničky s mlékem (plnotučným). Lenka je šetrná, zpracuje snad všechno. U nás se nikdy nic nevyhazuje. Bábovka voní po celém bytě, proto je přikrytá, aby mě nedráždila. Celkem se to dalo přežít, už jsem neměl chuť někoho (Adam, Týna?) přepadnout a zdrhat.

K obědu kus masa, tvaroh a okurka. Když to sním, mám kupodivu dost. Už bych nic dalšího nemohl. Chudák žaludek. Na druhou stranu, lidi platí nehorázné peníze za to, že si ho nechají podvázat. Já ho mám stažený zdarma.

Hodně práce je při dietě vlastně výhoda. Sotva mi skončila směna na Mafře, už jsem pracoval na něčem jiném a den tak uběhl, aniž bych měl hlad. Ostatně, dal jsem si tvaroh na svačinu. Už mi ani nevadí ho jíst. Je takovej divnej takhle bez cukru, žloutku... nebo bez pažitky, soli, pepře.

Naštěstí jsem nic nevařil, protože zbylo ze včera dost pro obě děti. Já mám jídla tolik, že se mi nevejde do ledničky. Neměl jsem tak chuť na cokoliv dalšího. Fascinuje mě, jak člověk po devíti dnech přijde na chuť i tomu, co by normálně nepozřel za žádných okolností.

Před sedmou jsem hodil Týnu do Mekáče na Zličín, kde na ni čekal její starší brácha a vzal ji na místní dětský pokrm s hračkou. S obavami jsem vlezl do toho semeniště hříchu a natáhl vůni, očekávaje mohutnou chuť na cokoliv s masem, zeleninou a houskou plnou cukru. A nic. Fakt nic. Já neměl chuť na burger.

Odjezd k zákazníkovi, děti vyzvednu za hodinu. Prácička rychlá, klient spokojený a najednou mi to došlo. On má taky trošku nadváhu. Určitě mají doma váhu! A líná huba, holé neštěstí. Za třicet vteřin jsem udělal něco, co jsem chtěl udělat až v srpnu. Vstoupil jsem na tu digitální věc, která je nepřítelem všech dietářů. Ručičku to nemělo, takže jsem neviděl výsledek hned. Na displeji běhají čísla, váha se srovnává... potil jsem se a cítil se, jako kdybych měl vsazeno na derby a kopala se penalta v devadesáté minutě. Čísla se zastavila, sedm kilo pryč! Táňo, má milá Táňo. Nejraději bych vám skočil kolem krku! Ať je jasno, sedm kilo tuku nezmizelo. Zmizela voda. Důsledek radikální diety. Ale taky kus pupku. Viditelně. Konečně mám pocit, že to celé k něčemu je! Jen mě čeká ta blbá a dlouhá fáze, kdy jde hubnutí fakt pomalu a chvílema se úplně zastaví.

Z firmy jsem odcházel s nadmutýma prsama, cítě se jako dietní Diego Armando Maradona.

Co na tom, že jsem o půl hodiny později slintal nad Týninou zmrzlinou. Sedm kilo je pryč! Už jen devět! (a to je pouhých 263 700 kJ) Jdu do kina! (na Maradonu)

Autor: Patrik Banga | středa 24.7.2019 9:00 | karma článku: 19.12 | přečteno: 950x

Další články blogera

Patrik Banga

Jak mě zneužil brněnský motorkář

Znáte tu situaci, kdy si přejete být současně na dvou místech najednou a ono to nejde? Mě se to povedlo. Ležel jsem doma s Covidem a přesto jsem páchal přestupky v Brně. Jak je to možné? Čtěte dál, může se to stát i vám!

19.8.2021 v 13:16 | Karma článku: 42.51 | Přečteno: 12278 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 25.76 | Přečteno: 439 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 48 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 298 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 518 | Diskuse

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...